Barion Pixel Al Ries, Jack Trout: A marketing 22 vastörvénye
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

 


Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Al Ries, Jack Trout: A marketing 22 vastörvénye


        

Al Ries, Jack Trout: A marketing 22 vastörvénye

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789639730250
Kiadás éve: 2008
Oldalszám: 124
Ár (nettó) : 2 548 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
2 675 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

 

"A sikeres marketing első törvénye, hogy el kell olvasnunk és meg kell értenünk ezt a könyvet. Lenyűgözően egyszerű és lényegre törő. Marketing, a lényegre desztillálva ... Tapasztalt és kezdő szakembereknek, érdeklődő diákoknak egyaránt kötelező olvasmány."

 

Don Valentine
a Southwest Airlines Co. marketing alelnöke

 

"A marketing huszonkét vastörvénye annyira kiemelkedő könyv, hogy csak egyben reménykedem: a versenytársaink nem fogják elolvasni."

 

Burt Sugarman
a Giant Group Ltd. vezérigazgatója

 

"Célratörő, óriási átütőerővel rendelkező marketingkoncepció, gyakorlati példák tömegébe ágyazva! A könyvben lefektetett elvek fokozottan érvényesek a mai versenyfeltételek között."

 

Herman Cain
a Godfather's Pizza elnök-vezérigazgatója

 

AI Ries és Jack Trout az Egyesült Államok talán legismertebb marketingszakemberei. New York-i székhelyű cégük, a Trout & Ries Inc., olyan vállalatoknak dolgozott, mint a Burger King, a Chase Manhattan, a Citicorp, a Digital Equipment, az IBM, a Paramount.

 

Tartalom:

 

Bevezetés

 

1. Az indulási vezérpozíció törvénye

2. A kategória törvénye

3. A koponya törvénye

4. Az érzetek törvénye

5. A fókuszálás törvénye

6. A kizárólagosság törvénye

7. A létra törvénye

8. A dualitás törvénye

9. Az ellentétek törvénye

10. Az osztódás törvénye

11. A távlat törvénye

12. A lineáris választékbővítés törvénye

13. Az áldozat törvénye

14. A tulajdonságok törvénye

15. A nyíltság törvénye

16. Az egyedülállóság törvénye

17. A megjósolhatatlanság törvénye

18. A siker törvénye

19. A kudarc törvénye

20. A mesterséges szenzációkeltés törvénye

21. A gyorsulás törvénye

22. Az erőforrások törvénye

 

Figyelmeztetés

Tárgymutató

 

A szerzőkről:

 

Al Ries és Jack Trout az Egyesült Államok talán legismertebb marketingszakemberei. New York-i székhelyű cégük, a Trout &Ries Inc., olyan vállalatoknak dolgozott, mint a Burger King, a Chase Manhattan, a Citicorp, a Digital Equipment, az IBM, a Paramount.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

NzlhYmU2Yj
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: