Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kapcsolat

Cost Cut Innovation Kft.
Thököly út 149/a
1146 Budapest
Telefonszám: +36 20 354 9195
info@konyvneked.hu

» GYIK

 

Kötelező regisztrálni a vásárláshoz?

Nem, áruházunkban akár regisztráció nélkül is vásárolhat.

 

Milyen számlaszámra utalhatok?

Számlaszámunk:

Cost Cut Innovation Kft. 12100011-17580724-00000000 (GRÁNIT Bank Zrt.)

 

A rendelésem egyes tételeiről kaphatok külön számlát?

A megrendelés végén lévő Megjegyzés mezőben kérjük jelezni ezt az igényt.

 

Hogyan tudok módosítani a leadott rendelésemen?

Amennyiben módosítani szeretné rendelését (valamelyik könyvet nem kéri, szeretne még könyvet tenni a rendeléshez, más példányszámot kér) azt e-mailben (linda@konyvneked.hu) vagy telefonon +36 20 354 9195 tudja megtenni.

Természetesen a módosítás befolyásolhatja az aktuális akcióból származó kedvezményeket.

 

Lehet e bankkártyával fizetni?

Bankkártyás fizetésre PayPal rendszeren keresztül van lehetőség.

 

Meggondoltam magam, mégsem kérem a rendelést, mit kell tennem?

A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk.

Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

YTI1YzI2Z