Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Al Ries, Jack Trout: Pozicionálás - Harc a vevők fejében elfoglalt helyért


        

Al Ries, Jack Trout: Pozicionálás - Harc a vevők fejében elfoglalt helyért

Nincs raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789639071384
Kiadás éve: 1997
Oldalszám: 194
Ár (nettó) : 2 810 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
2 950 Ft

"Nagy segítség mindazok számára, akik marketinggel foglalkoznak, legyen szó termékről, szolgáltatásról vagy karrierépítésről. Fantasztikus!"

 

The Sales Executive

 

"Al Ries és Jack Trout könyve kötelező olvasmány minden igazgató és minden marketingmenedzser számára. Egy kezünkön megszámolhatjuk azokat, akik már mesterei a bemutatott elvek alkalmazásának. (Magam már háromszor olvastam a könyvet, de még mindig nem vagyok biztos, hogy már e mesterek közé tartozom.)"

 

J. Jeffrey Campbell
a Burger King Co. elnöke és vezérigazgatója

 

"A Pozicionálás az egyik legfontosabb könyv, amit a kommunikációról olvastam. Ajánlom mindenkinek, aki a témával foglalkozik."

 

Spencer Johnson, M.D.
a One Minute Manager társszerzője

 

Tartalom:

 

Bevezetés

 

1. Mit jelent a pozicionálás?

2. Támadás a fejekben elfoglalt helyért

3. Behatolás a koponyába

4. Koponyánk kis létrafokai

5. Nem juthatsz innen oda

6. A piacvezető pozicionálása

7. Egy piacvezető pozicionálása

8. A verseny átpozicionálása

9. A név ereje

10. A névtelenség csapdája

11. A potyautas-csapda

12. A lineáris választékbővítés csapdája

13. Amikor működik a lineáris választékbővítés

14. Egy cég pozicionálása: a Xerox

15. Egy ország pozicionálása: Belgium

16. Egy sziget pozicionálása: Jamaica

17. Egy termék pozicionálása: Milk Duds

18. Egy szolgáltató pozicionálása: Mailgram

19. Egy Long Island-i bank pozicionálása

20. Egy New Jersey-i bank pozicionálása

21. Egy síparadicsom pozicionálása: Stowe

22. A katolikus egyház pozicionálása

23. Önmagad és karriered pozicionálása

24. Saját vállalkozásod pozicionálása

25. Hogyan játsszuk a pozicionálási játékot?

 

A szerzőkről:

 

Al Ries és Jack Trout az Egyesült Államok talán legismertebb marketingszakemberei. New York-i székhelyű cégük, a Trout &Ries Inc., olyan vállalatoknak dolgozott, mint a Burger King, a Chase Manhattan, a Citicorp, a Digital Equipment, az IBM, a Paramount.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

OTVlNj
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: