Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Jack Trout, Steve Rivkin: Az új pozicionálás - Térnyerés egy gyorsuló világban


        

Jack Trout, Steve Rivkin: Az új pozicionálás - Térnyerés egy gyorsuló világban

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789639071971
Kiadás éve: 1998
Oldalszám: 168
Ár (nettó) : 2 810 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
2 950 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

A pozicionálás minden idők leggyakrabban idézett, mégis leginkább félreértett stratégiája. Az új pozicionálás, amely a korábban már megjelent Pozicionálás logikus folytatása, a legújabb kutatások és kommunikációs elméletek bevonásával tárgyalja a témát. Különösen nagy teret szentel az átpozicionálás koncepciójának, amely nélkül ma már nem képzelhető el korszerű marketingmunka.

 

Állításait a szerző egy sor gyakorlatból vett példával igazolja. Ezek jelentős része személyes tapasztalatokat tükröz olyan szerteágazó területekről, mint pl. az olajipar, jégkrémgyártás, politikusok pozicionálása és átpozicionálása.

 

A könyvet haszonnal forgathatják a marketing- és PR-szakemberek – és minden olyan vállalat, intézmény, hivatal, szervezet vezetője, munkatársa, melynek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róla a fogyasztók fejében és a közvéleményben.

 

Tartalom:

 

Bevezetés

 

I. rész: Mi van a fejünkben?

 

1. Ami már túl sok az agynak

2. Elménk befogadóképessége véges

3. Elménk irtózik a zavartól

4. Bizonytalanság a fejekben

5. Senki sem szereti megváltoztatni a véleményét

6. Agyunk néha hajlamos elveszíteni tevékenységének fókuszát

 

II. rész: Változásmenedzselés

 

7. Átpozicionálás

8. Egy szoftvercég átpozicionálása

9. Egy jégkrémgyártó cég átpozicionálása

10. Egy könyvvizsgáló cég átpozicionálása

11. Politikusok átpozicionálása

12. Egy televíziós showműsor átpozicionálása

13. Egy olajtársaság átpozicionálása

 

III. rész: Szakmai trükkök

 

14. Elménk hallás után dolgozik

15. A jó névválasztás titka

16. Ha rossz a név

17. Egy kategória elnevezése

18. A kutatás gyakran csak összezavarja az embert

19. Hogyan alkalmazzuk a PR (közkapcsolatok) eszköztárát a pozicionálásban?

20. Hat csapda, amit nem árt elkerülnünk

21. Megfelelő emberek a tárgyalóasztalnál

 

Tárgymutató

 

A szerzőkről:

 

Jack Trout a pozicionálás koncepciójának atyja, öt bestseller társszerzője, a Trout & Partners Ltd. elnöke. Cége olyan ismert vállalatoknak dolgozott, mint az AT&T, az IBM, a Lotus, a Merck, a Southwest Airlines, a Warner-Lambert.

 

Steve Rivkin már tizenöt éve dolgozott szerzőtársával, amikor megalapította saját kommunikációs tanácsadó cégét, a Rivkin & Associates Inc.-t. Megbízói között olyan nagy vállalatok is szerepelnek, mint a Chase Manhattan Bank, a Monsanto, a Tiffany & Co.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

ZWU4NjM4
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: