Mire lenne szüksége ma egy vállalkozónak?
Tízből kilenc vállalkozásvezető erre a kérdésre azt vágja rá, hogy neki több vevőre lenne szüksége. A kisvállalkozások vezetői ugyanis jó szakemberek, de nem értenek a marketinghez, vevőszerzéshez.
Ma szó szerint élet-halál kérdése a jó vevőszerző marketing. Csakhogy nagyon sokan megijednek, annyiféle szakterület, könyv, méregdrága tanfolyam és szakértő van, és mindenki azt állítja, ő a tuti. Amikor egy vállalkozó rádöbben, vevőket kellene szereznie, nem tudja, hol kezdjen neki.
Ez egy rövid és könnyű bevezető könyv a vevőszerzésről. Mindenki elindulhat, gyorsan és olcsón tud új vevőket szerezni. Egy egyszerű, de átfogó képet kap, merre induljon, mit valósítson meg.
Figyelem! A könyv érdekes és olvasmányos, de felkavaró!
Mit tudhat meg?
- Mik a főbűnök, amit a vevőszerzésben a vállalkozások elkövetnek?
- Milyen utakon érhetünk el a leginkább sikereket a mi szakmánkban?
- Mi a legegyszerűbb gyakorlati modell, amivel elindulhatunk?
- Hogyan írjunk mi magunk hirdetést, weblapot, prospektust, hogy el is olvassák?
- Mit tehetünk az interneten és azon kívül?
|
Bevezető
I. A hét marketing főbűn
1. Vacakot árulunk 2. Nem tudjuk, kinek akarunk eladni 3. Gatyaletolás 4. Nem foglalkozunk a vevőkkel 5. Nem vállalunk garanciát 6. Nem építjük fel a folyamatot 7. Nem nevelünk ügyfél-evangélistákat
II. Marketing stratégiák
1. Listaépítés 2. Piackutatás 3. Keresztmarketing 4. „Atyamester” 5. Szarketing 6. Szemben az árral +1. Az állatorvosi ló
III. SZKOMM - Sztenderd Kisvállalati Online Marketing Modell
1. Weblap 2. Csali 3. Hogyan hirdessünk 4. AdWords 5. Facebook hirdetések 6. Remarketing 7. Hírlevél 8. Landing page 9. Keresőoptimalizálás - SEO 10. Duna Marketing 11. Statisztika és fejlesztés
IV. A reklámírás ABC-je
1. Mit akar a vevő? 2. A célcsoport 3. Miben más 4. Mit akarunk elérni? 5. Címsor - a reklám reklámja 6. NLP formula 7. AIDA 8. Érzelmi szövegírás 9. Just do it! (Csináld! - a Nike jelmondata) 10. Kísérletezés és mérés
V. Marketing a való világban
1. Levelezzünk 2. Szórólap 3. Prospektus 4. WhitePapers - A fehér papír ereje 5. Hagyományos reklámok 6. Rendezvények 7. Álomlista 8. Liftmarketing 9. Langyos telefonos megkeresés 10. Direkt eladás 11. Hogyan adjunk árajánlatot?
VI. A marketing bűvös számai
1. Egy leadre eső költség CPL (Cost Per Lead) 2. Végre eladunk 3. Mennyit ér egy vevő?
Zárszó
|