Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Dr. Tóth András: Dumáljuk meg a marketinget!


        

Dr. Tóth András: Dumáljuk meg a marketinget!

Vevőszerzés kisvállalkozóknak

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789631239072
Kiadás éve: 2015
Oldalszám: 160
Ár (nettó) : 3 333 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 500 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Mire lenne szüksége ma egy vállalkozónak?

Tízből kilenc vállalkozásvezető erre a kérdésre azt vágja rá, hogy neki több vevőre lenne szüksége. A kisvállalkozások vezetői ugyanis jó szakemberek, de nem értenek a marketinghez, vevőszerzéshez.


Ma szó szerint élet-halál kérdése a jó vevőszerző marketing.
Csakhogy nagyon sokan megijednek, annyiféle szakterület, könyv, méregdrága tanfolyam és szakértő van, és mindenki azt állítja, ő a tuti. Amikor egy vállalkozó rádöbben, vevőket kellene szereznie, nem tudja, hol kezdjen neki.


Ez egy rövid és könnyű bevezető könyv a vevőszerzésről.
Mindenki elindulhat, gyorsan és olcsón tud új vevőket szerezni. Egy egyszerű, de átfogó képet kap, merre induljon, mit valósítson meg.


Figyelem! A könyv érdekes és olvasmányos, de felkavaró!


Mit tudhat meg?

  • Mik a főbűnök, amit a vevőszerzésben a vállalkozások elkövetnek?
  • Milyen utakon érhetünk el a leginkább sikereket a mi szakmánkban?
  • Mi a legegyszerűbb gyakorlati modell, amivel elindulhatunk?
  • Hogyan írjunk mi magunk hirdetést, weblapot, prospektust, hogy el is olvassák?
  • Mit tehetünk az interneten és azon kívül?

 

Tartalom:

 

Bevezető

 

I. A hét marketing főbűn

 

1. Vacakot árulunk
2. Nem tudjuk, kinek akarunk eladni
3. Gatyaletolás
4. Nem foglalkozunk a vevőkkel
5. Nem vállalunk garanciát
6. Nem építjük fel a folyamatot
7. Nem nevelünk ügyfél-evangélistákat

II. Marketing stratégiák

 

1. Listaépítés
2. Piackutatás
3. Keresztmarketing
4. „Atyamester”
5. Szarketing
6. Szemben az árral
+1. Az állatorvosi ló

III. SZKOMM - Sztenderd Kisvállalati Online Marketing Modell


1. Weblap
2. Csali
3. Hogyan hirdessünk
4. AdWords
5. Facebook hirdetések
6. Remarketing
7. Hírlevél
8. Landing page
9. Keresőoptimalizálás - SEO
10. Duna Marketing
11. Statisztika és fejlesztés

IV. A reklámírás ABC-je

 

1. Mit akar a vevő?
2. A célcsoport
3. Miben más
4. Mit akarunk elérni?
5. Címsor - a reklám reklámja
6. NLP formula
7. AIDA
8. Érzelmi szövegírás
9. Just do it! (Csináld! - a Nike jelmondata)
10. Kísérletezés és mérés

V. Marketing a való világban


1. Levelezzünk
2. Szórólap
3. Prospektus
4. WhitePapers - A fehér papír ereje
5. Hagyományos reklámok
6. Rendezvények
7. Álomlista
8. Liftmarketing
9. Langyos telefonos megkeresés
10. Direkt eladás
11. Hogyan adjunk árajánlatot?

VI. A marketing bűvös számai


1. Egy leadre eső költség CPL (Cost Per Lead)
2. Végre eladunk
3. Mennyit ér egy vevő?

 

Zárszó

 

A szerzőről:

 

Pénzügyi és vállalkozási tanácsadó, híresen laza stílusú szakíró, három pénzügyi és vállalkozási bestseller könyv szerzője.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

MDA1N
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: