Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Személyiségfejlesztés » Steve McDermott: A profi lúzer - A gyors és sikeres bukás kézikönyve


        

Steve McDermott: A profi lúzer - A gyors és sikeres bukás kézikönyve

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789639686632
Kiadás éve: 2008
Oldalszám: 228
Méret: 156*195
Alapár 3 500 Ft
Ár (nettó) : 2 833 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
2 975 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Hogyan lehetsz tuti vesztes?

 

Az író az élet szinte minden területéről tud példát adni ehhez a törekvéshez: olyan emberek példáját, akik teljesítménye alaposan elmarad az átlagtól. Könyvünk arra a megdöbbentő következtetésre jut, hogy ezek a nagyon különböző emberek ugyanazt a stratégiát alkalmazzák. Ők - a profi lúzerek - oly könnyeden és vidáman buknak el bármit, hogy nem is nagyon figyelnek rá, szinte nincsenek is tudatában annak, ami történik velük.

 

A könyv szemléletesen bemutatja, mi az, amit a kiemelkedő sikertelenek következetesen gondolnak, mondanak és tesznek, illetve többnyire mit nem tesznek, hogy elrontsák a siker esélyét - tehát e könyvben egybegyűjtve találhatjuk meg mindazokat a stratégiákat, amelyeket semmiképp ne kövessünk, ha nem akarunk veszíteni.

 

Figyelmeztetés: Ne próbáld ki a könyvben tárgyalt technikákat!

 

Amennyiben megfogadod e tanácsot, a kiadót semmilyen felelősség nem terheli, ha a könyv elolvasása után váratlan sikereket érsz el karrieredben vagy magánéletedben!

 

 

Tartalom:

 

Bevezetés

 

1. lépés: Ne határozd el, mit akarsz! Ha mégis ebbe a hibába esnél, ne gondolkozz el az okán! Ha rájössz a magyarázatra, hitesd el magaddal, hogy úgysem érheted el! 
2. lépés: Semmit ne tégy célzatosan! 
3. lépés: Továbbra is csak a megélhetésért dolgozz! 
4. lépés: Ne légy tisztában azzal, hogy mit értékelsz az életben - ha tudod, sürgősen felejtsd el! 
5. lépés: Ne gondolj a jövőre! 
6. lépés: Egyáltalán ne legyenek céljaid! 
7. lépés: Céljaidat - ha vannak - ne írd le! Ha mégis, akkor semmiképpen ne gondolkozz nagyban! 
8. lépés: Ne állíts fel prioritásokat! 
9. lépés: Ne vonj be másokat! 
10. lépés: Ne legyél se mentor, se mentorált! 
11. lépés: Számolj le a szellemekkel és a könyvekkel! 
12. lépés: Ne cselekedj most rögtön! 
13. lépés: Ne kérj visszacsatolást! 
14. lépés: Ne alkalmazkodj! 
15. lépés: Ne legyél rugalmas! 
16. lépés: Ne fejleszd magad! 
17. lépés: Ugorj mindig ejtőernyő nélkül! 
18. lépés: Ne változtass meggyőződéseiden! 
19. lépés: Rettegj a kudarctól! 
20. lépés: Ne vállalj felelősséget!
21. lépés: Hagyatkozz a szerencsére! 
22. lépés: Soha ne lépj ki komfortzónádból! 
23. lépés: Ne az igazgyöngyöt csiszold! 
24. lépés: Próbálj meg aratni, anélkül, hogy vetettél volna! 
25. lépés: Ne uralkodj hangulatodon! 
26. lépés: Ne változtass nyelvhasználatodon! 
27. lépés: Ne gondolj az első 4 percre! 
28. lépés: Ne gondolj arra, amit akarsz! 
29. lépés: Ne képzelődj! 
30. lépés: Soha ne próbálkozz újra! 
31. lépés: Ne kérdezősködj, kerüld a szerepjátékot és ne légy naiv! 
32. lépés: Ne változtass a kontextuson! 
33. lépés: Ne gondolj másra, csak a pénzre, a pénzre, a pénzre! 
34. lépés: Ne nevess! 
35. lépés: Ne legyél kreatív! 
36. lépés: Ne fejlessz ki saját módszert! 
37. lépés: Rettegj az elutasítástól! 
38. lépés: Ne legyél hálás! 
39. lépés: Ne kötelezd el magad az élethosszig tartó tanulás mellett! 
40. lépés: Ne törj vezetői babérokra! 
41. lépés: Ne tanulj meg kommunikálni! 
42. lépés: Ne nézz körül a buszon! 
43. lépés: Ne dicsérj senkit semmiért! 
44. lépés: Ne voksolj a rendkívüli életre! 
44,5. lépés: Ha belevágsz valamibe, végezz félmunkát!

 

Cáfolatok 
Név- és tárgymutató

 

A szerzőről:

 

Steve McDermott az egyik legelismertebb üzleti szónok Európában – 2007-ben elnyerte a rangos European Business Speaker of the Year díjat.

 

Könyvei nemzetközi bestsellerek, rendszeresen szerepel tévéműsorokban és üzletember. Ezen kívül konzultáns, és tréner olyan ismert cégeknél, mint az Asda, a Smith & Nephew, a Nestlé és a Brit Egészségügyi Szolgálat. Szakterülete, hogy segítsen egyéni és vállalati ügyfeleinek olyan új gondolkodásmódot kidolgozni, amivel valóra válthatják álmaikat.

 

Mielőtt saját céget alapított, 15 évig egy reklámügynökségnél kreatív igazgatóként pusztán az ötleteiből élt. Több mint 20 nemzetközi és angol díjat nyert kreativitásáért.

 

Angliában él Leedsben a feleségével és három gyermekükkel, valamint két mókusával és – bár még sosem látták – egy sündisznójával.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

MWNkZTBl
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: