Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Weiser István: Az árazás 48 törvénye - Árazz jól, keress jobban!
Ne hagyj pénzt az asztalon!
A vállalkozásod jövője az árképzéseden múlik. Itt találkozik a gumi az úttal. Az a könyv több ezer óra konzultáció és több száz sikeres kampányból szerzett gyakorlati tapasztalat eredménye. Amikor gyors segítségre van szükség egy cég eredményessége érdekében, akkor elsőként az árazási stratégiájukat teszem rendbe. Ebben a könyvben szisztematikusan végigveszem az összes olyan törvényszerűséget és árazási taktikát, amit holnaptól könnyedén be tudsz építeni az értékesítési folyamataidba. Ezekkel a technikákkal értem el a legnagyobb eredményeket a megbízóimnál.
Miért érdemes megvenned ezt a könyvet?
1. Jelenleg nincs Magyarországon gyakorlati kézikönyv az árazás témájáról, pedig a profitod ezen áll vagy bukik. 2. Megmutatom, mit kezdj a konkurenciáddal, ha megpróbál árversenybe kényszeríteni. 3. Talán évek óta nem mersz árat emelni. Ebben a könyvben megmutatom, hogyan csináld! 4. Meg fogod érteni, hogyan nyírja meg a profitod felét egy ártatlan 10%-os engedmény. 5. Sok árajánlatot készítesz napról napra? a.) Megmutatom, hogyan duplázd meg holnaptól a nyertes árajánlataid számát. b.) Mi a nyertes árajánlatok felépítésének a titka? c.) Megtanítom, mit tudsz kezdeni az elbukott árajánlataiddal. 6. Konkrét gyakorlati példákat mutatok arra, hogyan prezentáld az árat, hogyan készítsd el az árcímkédet, hogyan alkalmazd helyesen a fantomárazás kevesek által ismert módszerét. 7. Az ártárgyalás mesterévé teszlek. Megtanulod, hogy kell könnyedén kezelned a vevőnek azt a kifogását, hogy: Ez drága! 8. Végül bónuszként megtanítom neked a híres Weiser-módszert, amivel bármely koncertre vagy rendezvényre fél áron tudsz bemenni, még akkor is, amikor már minden jegy elkelt...
Használd holnaptól az árazási trükköket és taktikákat, amelyek a természeti törvények kérlelhetetlenségével teszik sikeressé és virágzóvá a vállalkozásod!
Szerezd meg a könyvet most, vagy kérd ajándékba!
|
Kik profitálnak a legtöbbet ebből a könyvből? |
1. Vezetők, akiknek fontos a profitmaximalizálás, és szeretnének jólétben és bőségen élni.
2. Marketingesek, akik szeretnék megérteni az árazás mögött húzódó törvényszerűségeket, valamit az akciózás pszichológiáját.
3. Akik napi szinten küzdenek az árverseny problémájával, és szorongatja őket a konkurencia.
4. Gyártók, termelők, nagykereskedők, akik a lehető legnagyobb profitot szeretnék realizálni a termékeiken.
5. Eladók és értékesítők, akikkel gyakran alkudoznak, és rendszeresen tárgyalnak az árakról.
6. Művészek, szerények, akik kellően érzékenyek ahhoz, hogy nehezükre essen kimondani a saját áraikat.
7. Network marketingesek, akik szeretnék az áraikat minél profibban prezentálni.
8. Reklámcégek, grafikai stúdiók, akik árlistákat, árjegyzékeket, ártáblákat készítenek.
9. Webshop- és webáruház-tulajdonosok, akik szeretnének tanulni egy-két taktikát arra, hogyan lehet érezhetően megnövelni a kosárértéket.
10. Étterem- és hoteltulajdonosok, akik szeretnének a vendégeiken minél több profitot realizálni a konkurenciaharc ellenére.
11. Orvosok és gyógyítók, akiknek a sikerességét közvetlenül befolyásolja az árazás is.
Akik szeretnének több profitot, és egy minőségibb, nyugodtabb életet egy eredményes árazási stratégia kialakításával.
|
Tartalom: |
KI AZ A WEISER ISTVÁN, ÉS MIÉRT HALLGASSAK RÁ?
Kik vásárolják meg ezt a könyvet és miért? A 10 leggyakoribb hiba, amit elkövetünk az árképzés során Prológus Az első leckéim az árazásról, avagy Zoli bácsi trükkjei #1. A hiedelem törvénye Három hasznos szabály a munkatársaink kiképzéséhez Az árazás sikerbarométere 1. tévhit
I. ALAPOZÁS
A stabil üzleti növekedés képlete A profitod egy háromlábú szék #2. A szolgálat törvénye A négy csere Marketingmatek A 6 emberi szükséglet #3. Az elsőbbség törvénye A mestermeggyőzés képessége #4. Az alacsony ár és az impotencia közötti összefüggés #5. A figyelem törvénye Ha növeljük a választékot, attól több eladásunk lesz 2. tévhit #6. A választékbővítés törvénye, avagy analízisparalízis A vásárlók négy típusa #7. Az értékalapú árazás törvénye #8. Az életciklus törvénye #9. A fizetés fájdalmának törvénye Fukarok és gavallérok #10. A fájdalomcsillapító hatás távolságtörvénye #11. A horgonyár törvénye #12. A csalitermék alkalmazásának törvénye #13. A fantomár
II. POZICIONÁLÁS, ÁRKÉPZÉS
Pozicionálás A marketing és az érzetek csatája A jó pozicionálás tíz kérdése 3. tévhit #14. Az élettartamérték törvénye #15. A szűkítés törvénye #16. A termékpiramis törvénye A világító lépcső elmélet Az ingyenes szállítási napok tanulsága #17. A prémium kategória törvénye #18. A luxustermék törvénye #19. Az ideális ás meghatározásának törvénye #20. Az optimális árképzés törvénye
III. ÁRAJÁNLATADÁS
Hogyan nyerjünk csatát az érdeklődő fejében? A nyertes ajánlat szerkezete #21. A kompetencia törvénye #22. A magabiztosság törvénye #23. A tekintélyparancsolás törvénye #24. A kizárólagosság törvénye #25. Az első benyomás törvénye Az árajánlatadás szempontjából kritikus pont a reakcióidő Az ajánlatbomba-stratégia #26. Az extrém pozíció kihelyezésének törvénye #27. A határidőhatás törvénye #28. Az akadályoztatás törvénye #29. Az összehasonlíthatóság törvénye #30. A szegmentált upsell törvénye
IV. VIZUÁLIS MEGGYŐZÉS
#31. Az akkorátus árképzés törvénye #32. Az árak feltüntetésének törvénye #33. A vizuális segédeszközök törvénye
V. ÁREMELÉS
#34. A magas ár értéknövelő hatásának törvénye #35. Az ársávok fájdalomküszöbének törvénye #36. A határátlépés törvénye #37. A sztori hatalmának törvénye #38. A Pató Pál-módszer, avagy az áremelés törvénye
VI. ÁRTÁRGYALÁS - ALKU
#39. A profitépítés és -rombolás törvénye Az árkezelés alapja #40. A mozgástér törvénye #41. A bizalom törvénye #42. A befektetett energia törvénye #43. Az időzítés törvénye Néhány gondolat az alkuról Ez drága #44. A gyakorlás törvénye A pókerarcok és a beszerzők 15 leggyakoribb trükkje Hogyan növelhető duplájára a borravaló esélye és mennyisége?
VII. HŰSÉGPONTOK, KUPONOK, AKCIÓK
#45. A hűségpontok és bónuszok törvénye Az árakciók típusai #46. A garancia törvénye #47. A váratlanság törvénye
VIII. TANULSÁGOK, ÖSSZEFOGLALÁS
#48. Az eltérő piacok törvénye Amilyen a paraszt, olyan a krumplija Mit gondolnak a kollégáid a terméked vagy szolgáltatásod árképzéséről? A szűkítésnél nincs félelmetesebb dolog A hála ereje Összefoglalás
|
A szerzőről: |
Weiser István marketingstratéga, mestermeggyőző.
István 1973-ban született. Az Ez Design Kreatív Stúdió és az Elégedett.hu kreatívigazgatója. A tudatos vezetők főtanácsadója, marketingstratéga, kreatív coach. 1994 óta foglalkozik vizuális kommunikációval. Rendkívül gyakorlatias szakember. Wermer-tanítvány. 2007 óta dolgozik a csapatával értékesítési videók és online videós ügyfélszolgálatok folyamatos fejlesztésén, melyek tömeges ügyfélkezelést végeznek a személyesség élményével. Közvetlen stílusával népszerű előadója Magyarország legnagyobb marketingkonferenciáinak. Szakterülete a vásárlói élményre, az utánkövetésre épülő értékesítés. 2013-ban jelent meg első könyve a QR Nagykönyv, 2015-ben pedig a második, A vásárlói élményteremtés művészete címmel. Megbízói között megtalálható számos piacvezető online és offline vállalkozás. Kedvelt területei a réspiacok, illetve az éttermek, hotelek, az orvosi praxisok professzionális szolgáltatásmarketingje, valamint az ezt kiegészítő cégvezetői coaching. István igazi megvalósító, több szabadalmát is támogatta az Európai Unió. |