Barion Pixel Az árazás 48 törvénye
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Weiser István: Az árazás 48 törvénye - Árazz jól, keress jobban!


        

Weiser István: Az árazás 48 törvénye - Árazz jól, keress jobban!

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789638560339
Kiadás éve: 2016
Oldalszám: 283
Ár (nettó) : 6 657 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
6 990 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Ne hagyj pénzt az asztalon!

 

A vállalkozásod jövője az árképzéseden múlik. Itt találkozik a gumi az úttal. Az a könyv több ezer óra konzultáció és több száz sikeres kampányból szerzett gyakorlati tapasztalat eredménye. Amikor gyors segítségre van szükség egy cég eredményessége érdekében, akkor elsőként az árazási stratégiájukat teszem rendbe.

Ebben a könyvben szisztematikusan végigveszem az összes olyan törvényszerűséget és árazási taktikát, amit holnaptól könnyedén be tudsz építeni az értékesítési folyamataidba. Ezekkel a technikákkal értem el a legnagyobb eredményeket a megbízóimnál.

 

Miért érdemes megvenned ezt a könyvet?

 

1. Jelenleg nincs Magyarországon gyakorlati kézikönyv az árazás témájáról, pedig a profitod ezen áll vagy bukik.

2. Megmutatom, mit kezdj a konkurenciáddal, ha megpróbál árversenybe kényszeríteni.

3. Talán évek óta nem mersz árat emelni. Ebben a könyvben megmutatom, hogyan csináld!

4. Meg fogod érteni, hogyan nyírja meg a profitod felét egy ártatlan 10%-os engedmény.

5. Sok árajánlatot készítesz napról napra?

a.) Megmutatom, hogyan duplázd meg holnaptól a nyertes árajánlataid számát.

b.) Mi a nyertes árajánlatok felépítésének a titka?

c.) Megtanítom, mit tudsz kezdeni az elbukott árajánlataiddal.

6. Konkrét gyakorlati példákat mutatok arra, hogyan prezentáld az árat, hogyan készítsd el az árcímkédet, hogyan alkalmazd helyesen a fantomárazás kevesek által ismert módszerét.

7. Az ártárgyalás mesterévé teszlek. Megtanulod, hogy kell könnyedén kezelned a vevőnek azt a kifogását, hogy: Ez drága!

8. Végül bónuszként megtanítom neked a híres Weiser-módszert, amivel bármely koncertre vagy rendezvényre fél áron tudsz bemenni, még akkor is, amikor már minden jegy elkelt...

 

Használd holnaptól az árazási trükköket és taktikákat, amelyek a természeti törvények kérlelhetetlenségével teszik sikeressé és virágzóvá a vállalkozásod!

 

Szerezd meg a könyvet most, vagy kérd ajándékba!

 

Kik profitálnak a legtöbbet ebből a könyvből?

 

1. Vezetők, akiknek fontos a profitmaximalizálás, és szeretnének jólétben és bőségen élni.

 

2. Marketingesek, akik szeretnék megérteni az árazás mögött húzódó törvényszerűségeket, valamit az akciózás pszichológiáját.

 

3. Akik napi szinten küzdenek az árverseny problémájával, és szorongatja őket a konkurencia.

 

4. Gyártók, termelők, nagykereskedők, akik a lehető legnagyobb profitot szeretnék realizálni a termékeiken.

 

5. Eladók és értékesítők, akikkel gyakran alkudoznak, és rendszeresen tárgyalnak az árakról.

 

6. Művészek, szerények, akik kellően érzékenyek ahhoz, hogy nehezükre essen kimondani a saját áraikat.

 

7. Network marketingesek, akik szeretnék az áraikat minél profibban prezentálni.

 

8. Reklámcégek, grafikai stúdiók, akik árlistákat, árjegyzékeket, ártáblákat készítenek.

 

9. Webshop- és webáruház-tulajdonosok, akik szeretnének tanulni egy-két taktikát arra, hogyan lehet érezhetően megnövelni a kosárértéket.

 

10. Étterem- és hoteltulajdonosok, akik szeretnének a vendégeiken minél több profitot realizálni a konkurenciaharc ellenére.

 

11. Orvosok és gyógyítók, akiknek a sikerességét közvetlenül befolyásolja az árazás is.

 

Akik szeretnének több profitot, és egy minőségibb, nyugodtabb életet egy eredményes árazási stratégia kialakításával.

 

Tartalom:

 

KI AZ A WEISER ISTVÁN, ÉS MIÉRT HALLGASSAK RÁ?

 

Kik vásárolják meg ezt a könyvet és miért?

A 10 leggyakoribb hiba, amit elkövetünk az árképzés során

Prológus

Az első leckéim az árazásról, avagy Zoli bácsi trükkjei

#1. A hiedelem törvénye

Három hasznos szabály a munkatársaink kiképzéséhez

Az árazás sikerbarométere

1. tévhit

 

I. ALAPOZÁS

 

A stabil üzleti növekedés képlete

A profitod egy háromlábú szék

#2. A szolgálat törvénye

A négy csere

Marketingmatek

A 6 emberi szükséglet

#3. Az elsőbbség törvénye

A mestermeggyőzés képessége

#4. Az alacsony ár és az impotencia közötti összefüggés

#5. A figyelem törvénye

Ha növeljük a választékot, attól több eladásunk lesz

2. tévhit

#6. A választékbővítés törvénye, avagy analízisparalízis

A vásárlók négy típusa

#7. Az értékalapú árazás törvénye

#8. Az életciklus törvénye

#9. A fizetés fájdalmának törvénye

Fukarok és gavallérok

#10. A fájdalomcsillapító hatás távolságtörvénye

#11. A horgonyár törvénye

#12. A csalitermék alkalmazásának törvénye

#13. A fantomár

 

II. POZICIONÁLÁS, ÁRKÉPZÉS

 

Pozicionálás

A marketing és az érzetek csatája

A jó pozicionálás tíz kérdése

3. tévhit

#14. Az élettartamérték törvénye

#15. A szűkítés törvénye

#16. A termékpiramis törvénye

A világító lépcső elmélet

Az ingyenes szállítási napok tanulsága

#17. A prémium kategória törvénye

#18. A luxustermék törvénye

#19. Az ideális ás meghatározásának törvénye

#20. Az optimális árképzés törvénye

 

III. ÁRAJÁNLATADÁS

 

Hogyan nyerjünk csatát az érdeklődő fejében?

A nyertes ajánlat szerkezete

#21. A kompetencia törvénye

#22. A magabiztosság törvénye

#23. A tekintélyparancsolás törvénye

#24. A kizárólagosság törvénye

#25. Az első benyomás törvénye

Az árajánlatadás szempontjából kritikus pont a reakcióidő

Az ajánlatbomba-stratégia

#26. Az extrém pozíció kihelyezésének törvénye

#27. A határidőhatás törvénye

#28. Az akadályoztatás törvénye

#29. Az összehasonlíthatóság törvénye

#30. A szegmentált upsell törvénye

 

IV. VIZUÁLIS MEGGYŐZÉS

 

#31. Az akkorátus árképzés törvénye

#32. Az árak feltüntetésének törvénye

#33. A vizuális segédeszközök törvénye

 

V. ÁREMELÉS

 

#34. A magas ár értéknövelő hatásának törvénye

#35. Az ársávok fájdalomküszöbének törvénye

#36. A határátlépés törvénye

#37. A sztori hatalmának törvénye

#38. A Pató Pál-módszer, avagy az áremelés törvénye

 

VI. ÁRTÁRGYALÁS - ALKU

 

#39. A profitépítés és -rombolás törvénye

Az árkezelés alapja

#40. A mozgástér törvénye

#41. A bizalom törvénye

#42. A befektetett energia törvénye

#43. Az időzítés törvénye

Néhány gondolat az alkuról

Ez drága

#44. A gyakorlás törvénye

A pókerarcok és a beszerzők 15 leggyakoribb trükkje

Hogyan növelhető duplájára a borravaló esélye és mennyisége?

 

VII. HŰSÉGPONTOK, KUPONOK, AKCIÓK

 

#45. A hűségpontok és bónuszok törvénye

Az árakciók típusai

#46. A garancia törvénye

#47. A váratlanság törvénye

 

VIII. TANULSÁGOK, ÖSSZEFOGLALÁS

 

#48. Az eltérő piacok törvénye

Amilyen a paraszt, olyan a krumplija

Mit gondolnak a kollégáid a terméked vagy szolgáltatásod árképzéséről?

A szűkítésnél nincs félelmetesebb dolog

A hála ereje

Összefoglalás

 

A szerzőről:

 

Weiser István marketingstratéga, mestermeggyőző.

 

István 1973-ban született. Az Ez Design Kreatív Stúdió és az Elégedett.hu kreatívigazgatója. A tudatos vezetők főtanácsadója, marketingstratéga, kreatív coach. 1994 óta foglalkozik vizuális kommunikációval.

Rendkívül gyakorlatias szakember. Wermer-tanítvány. 2007 óta dolgozik a csapatával értékesítési videók és online videós ügyfélszolgálatok folyamatos fejlesztésén, melyek tömeges ügyfélkezelést végeznek a személyesség élményével.

Közvetlen stílusával népszerű előadója Magyarország legnagyobb marketingkonferenciáinak. Szakterülete a vásárlói élményre, az utánkövetésre épülő értékesítés. 2013-ban jelent meg első könyve a QR Nagykönyv, 2015-ben pedig a második, A vásárlói élményteremtés művészete címmel.

Megbízói között megtalálható számos piacvezető online és offline vállalkozás. Kedvelt területei a réspiacok, illetve az éttermek, hotelek, az orvosi praxisok professzionális szolgáltatásmarketingje, valamint az ezt kiegészítő cégvezetői coaching.

István igazi megvalósító, több szabadalmát is támogatta az Európai Unió.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

NDY2OGF
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: