Barion Pixel A vásárlói élményteremtés művészete
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

 


Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Weiser István: A vásárlói élményteremtés művészete


        

Weiser István: A vásárlói élményteremtés művészete

A vevők megszerzésének és megtartásának gyakorlati kézikönyve

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789638560322
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 285
Ár (nettó) : 7 610 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
7 990 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

A vevők megszerzésének és megtartásának gyakorlati kézikönyve

 

Könyvemben több mint 10 év tanácsadói tapasztalatát találod rendszerezve, amelyben megmutatom, hogyan tedd gyorsítósávra a vállalkozásod marketingjét vásárlóiélményteremtéssel. Szisztematikusan végigveszem az összes olyan marketingtaktikát és stratégiát, mellyel az utóbbi tíz évben a leggyorsabb eredményeket értem el a megbízóimnál.

 

1. Bevezetlek a termékteremtés rejtelmeibe. Hozz létre olyan terméket vagy szolgáltatást, amit nem neked kell eladnod, hanem az emberek akarják azt megvenni!

 

2. Mutatok egy eszközt, melynek segítségével néhány hónap alatt egy többezres adatbázist tudsz könnyedén felépíteni úgy, hogy az emberek élményként élik meg, hogy megadhatják az adataikat!

 

3. Kipróbált kosárérték-növelő taktikákat tanítok, amelyek holnaptól megvalósíthatók.

 

4. Sok árajánlatot készítesz napról napra?

 

a.) Megmutatom, hogyan duplázd meg holnaptól a nyertes árajánlataid számát.

b.) Mi a nyertes árajánlatok felépítésének a titka?

c.) Megtanítom, mi tudsz kezdeni a bukott árajánlataiddal. (Lazarus-módszer)

 

5. Bemutatom, hogyan tudsz extra profitra szert tenni egy újfajta reklamációkezeléssel.

 

6. Végül elárulom, hogyan tudsz folyamatosan vevővéleményeket és ajánlásokat kérni egy automatizálható rendszer segítségével.

 

Használd azokat a könyvben leírt mesterfogásokat, amelyről a konkurensed majd egy év múlva fog hallani először! (Tőled.)

Szerezd meg a könyvet most, vagy kérd ajándékba!

 

Kiknek ajánlom?

 

1. Vezetőknek, akik az árverseny fojtogató érzése helyett szeretnék megduplázni cégük eredményeit az élményteremtés kevesek által ismert stratégiával.

 

2. Marketingeseknek, akik szeretik az innovatív megoldásokat, és akik szeretnek a konkurencia előtt járni egy lépéssel.

 

3. Vendéglátósoknak és szállástulajdonosoknak, akik szeretnének rendszeresen visszajáró, elégedett vendégeket.

 

4. Gyártóknak és nagykereskedőknek, akik kiszolgáltatva érzik magukat a partnereik és a kiskerek elégtelen marketingje miatt.

 

5. Árajánlatíróknak, akik naponta legalább 2-3 ajánlatot készítenek, és akik szeretnék tudni, mit lehet kezdeni az elbukott árajánlatokkal.

 

6. Közszereplőknek és előadóknak, akik szeretnének minél személyesebb kapcsolatot a közönségükkel.

 

7. Network marketingeseknek, akik szeretnének minél nagyobb közösséget elérni, meggyőzni.

 

Akik le szeretnék nyűgözni, el szeretnék bűvölni a piacot a vásárlói élményteremtés rendkívül hatékony módszerével.

 

Tartalom:

 

KI AZ A WEISER ISTVÁN, ÉS MIÉRT HALLGASSAK RÁ?

 

Kik vásárolják meg ezt a könyvet és miért?

Kedvcsináló

 

PREAMBULUM

 

"Vagy minden csoda, vagy semmi nem az."

Jobban szomjazzuk a törődést, mint a vizet

Nem a piac van válságban, hanem az ember

"Ha a kacsa nem tud úszni, attól még nem a tó a hülye."

Vásárlói élményteremtés a gyakorlatban

Mi történik valójában élményteremtéskor?

A 80/20-as szabály alkalmazása a könyvolvasásban

Alfa és Omega

 

1. ALAPELVEK, JÁTÉKSZABÁLYOK, A MARKETINGENERGETIKA TÖRVÉNYEI

 

Az asztalon hagyott pénz

Átlagvállalkozások vs. tudatos vállalkozások

Hét alapelv és tévhit, amit rendbe kell tennünk az elején

Az élményteremtés credója

 

2. AZ ÉLMÉNYTEREMTŐ CSODAGÉP

 

A legnagyobb tévhit, ami miatt a magyar vállalkozások 90%-a rengeteg pénzt hagy az asztalon

A hatékony videó 5 szabálya

7 érv a videó használata mellett

Az online videóktól a virtuális ügyfélszolgálatokig

Élményteremtés videóval

 

3. POZICIONÁLÁS

 

Pozicionálás

A marketing az érzetek csatája

Az elfogadási modell

"Mi megjavítjuk, amit a párod megszerelt..."

Öt kérdés, amire tudnod kell a választ

Nézzük kibontva!

A jó réspiac kiválasztása

Az ideális réspiac három ismérve (fő kritériumok)

A siker következő barométere: a kompetenciaindex

1. Haladó élményteremtő technika: Teremts szeretetmárkát!

2. Avatárok - stratégiai kommunikációs technika haladóknak

Percepciós kontraszt, avagy az ár pozicionál

 

4. ADATBÁZISÉPÍTÉS / NYEREMÉNYJÁTÉK-STRATÉGIA

 

Életem legnagyobb szívása

A híres nyereményjáték-stratégia

Az eredmények számokban

A régi vevők megtartása, újak vásárlásra ösztönzése

Megbízóim leggyakrabban elkövetett hibái az online kommunikációban

A tesztkitöltési stratégia

A gyártók és a nagykereskedők legnagyobb dilemmája

Bónusz adatbázisgyűjtő stratégia előadóknak

 

5. 3D-S ÉLMÉNYTEREMTŐ ESZKÖZÖK

 

Az első benyomás mindennél fontosabb

I. Nyomdai anyagok

II. Dekor

Az ajánlatbomba-stratégia

Ajánlatbomba beélesítve

A saját, legjobban működő ajánlatbombánk megjelenése

Az ajánlatbomba alkotóelemei

Nézzük, mi van a doboz belsejében!

 

6. AZ ÁRAJÁNLATADÁS MESTERFOGÁSAI

 

Egy tökéletesen kidolgozott értékesítési folyamat a nyitja mindennek

Apropók

Öt apropó, amivel fel tudod venni a kapcsolatot egy potenciális ügyféllel

Az árajánlatadás energetikája

Mi csapja ki a biztosítékot minden árajánlatírónál?

Az árajánlatadás szempontjából kritikus pont a reakcióidő

Mitől ilyen elképesztően hatékony az árajánlat előtti gyors felmérés?

Ajánlat helyett árlistát küldeni tilos!

Mi a nyertes ajánlatok felépítésének garantáltan működő receptje?

Személyes találkozás - áralku - lezárás

Az érintés hatalma

Próbáld ki, birtokold, vidd haza!

Az elsődleges és a másodlagos döntéshozó

A lezárás 5 lépése

Miről szól az értékesítés? Mi az, hogy lezárás?

Az értékesítési tárgyalás értékesítéshez vezető sorrendje

Alkudnak? Kérj valamit cserébe!

Árazási stratégia

 

7. UPSELL

 

Közvetlen teendők a vásárlás után

Hogyan növelhető duplájára a borravaló esélye és annak mennyisége?

Adj upsellként a pizzához operaénekest!

A szabályok

Gamification és upsell

A felugró ablak a legköltséghatékonyabb upsell eszköz

A világ legeredményesebb felugró ablaka

Egy baj azért van az upsellel

A hála ereje

Gyakorlati tanácsaim az upsell megvalósításához

 

8. REKLAMÁCIÓKEZELÉS

 

Biciklievő vagy?

Hibázni jó

A Rókatündér és a katonák

Mennyit ér a vevőd?

Hibaelkerülés vs. hibamenedzsment

Irányelv a hibázásról

Az ügyfél leggyakoribb gumicsontja: az IDŐ

A virtuális hányósvödör

Amilyen a paraszt, olyan a krumplija

Mit gondolnak a kollégáid a terméked vagy szolgáltatásod árképzéséről?

 

9. AZ ÉRTÉKESÍTÉSI FOLYAMAT UTÓJÁTÉKA

 

Utánkövetés, elégedettségmérés, elbukott ajánlataink kezelése

Mi a baj az utánkövetéssel?

Miért van az, hogy mindig új vásárlókat keresünk, a régieket pedig elhanyagoljuk?

Apropók az utánkövetésre

1. Vásárlás utáni elégedettségmérés

15 kérdés, amit fel kell tenned a vevőnek, és amire vezetőként tudnod kell a választ

2. Apropó

3. Apropó, a Lazarus-módszer, avagy mit csinálhatunk az elbukott árajánlatainkkal?

Az Élményindex Generátor

 

10. VEVŐÉLMÉNY- ÉS AJÁNLATKÉRÉS

 

A hitelesség felépítése

Vevőélmény-kérés, ajánláskérés, közösségépítés

A vevőélmények fajtái

Az ajánlás- és vevővéleménykérő gép

Mit kérdezzünk a vevőélmény-kérésnél?

Hogyan növelhetjük a pozitív vevőélményeink hatékonyságát?

A közösség erejének a használata a közös élményteremtésben

Az "Ezer örömmel" projekt bemutatása

 

ÖSSZEFOGLALÁS

 

A könyv legfontosabb gondolatai néhány pontban

Hogyan tovább?

A MasterMind Csoport

Búcsúszó

Hasznos holmik

Könyvajánló

Tetszett a könyv? Maradt kérdésed?

Köszönetnyilvánítás

Főtámogatóink

Támogatóim, akiket őszintén ajánlok

 

A szerzőről:

 

Weiser István marketingstratéga, mestermeggyőző.

 

István 1973-ban született. Az Ez Design Kreatív Stúdió és az Elégedett.hu kreatívigazgatója. A tudatos vezetők főtanácsadója, marketingstratéga, kreatív coach. 1994 óta foglalkozik vizuális kommunikációval.

Rendkívül gyakorlatias szakember. Wermer-tanítvány. 2007 óta dolgozik a csapatával értékesítési videók és online videós ügyfélszolgálatok folyamatos fejlesztésén, melyek tömeges ügyfélkezelést végeznek a személyesség élményével.

Közvetlen stílusával népszerű előadója Magyarország legnagyobb marketingkonferenciáinak. Szakterülete a vásárlói élményre, az utánkövetésre épülő értékesítés. 2013-ban jelent meg első könyve a QR Nagykönyv, 2015-ben pedig a második, A vásárlói élményteremtés művészete címmel.

Megbízói között megtalálható számos piacvezető online és offline vállalkozás. Kedvelt területei a réspiacok, illetve az éttermek, hotelek, az orvosi praxisok professzionális szolgáltatásmarketingje, valamint az ezt kiegészítő cégvezetői coaching.

István igazi megvalósító, több szabadalmát is támogatta az Európai Unió.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

MGMzNTM3O
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: