Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Weiser István: A vásárlói élményteremtés művészete
A vevők megszerzésének és megtartásának gyakorlati kézikönyve
Könyvemben több mint 10 év tanácsadói tapasztalatát találod rendszerezve, amelyben megmutatom, hogyan tedd gyorsítósávra a vállalkozásod marketingjét vásárlóiélményteremtéssel. Szisztematikusan végigveszem az összes olyan marketingtaktikát és stratégiát, mellyel az utóbbi tíz évben a leggyorsabb eredményeket értem el a megbízóimnál.
1. Bevezetlek a termékteremtés rejtelmeibe. Hozz létre olyan terméket vagy szolgáltatást, amit nem neked kell eladnod, hanem az emberek akarják azt megvenni!
2. Mutatok egy eszközt, melynek segítségével néhány hónap alatt egy többezres adatbázist tudsz könnyedén felépíteni úgy, hogy az emberek élményként élik meg, hogy megadhatják az adataikat!
3. Kipróbált kosárérték-növelő taktikákat tanítok, amelyek holnaptól megvalósíthatók.
4. Sok árajánlatot készítesz napról napra?
a.) Megmutatom, hogyan duplázd meg holnaptól a nyertes árajánlataid számát. b.) Mi a nyertes árajánlatok felépítésének a titka? c.) Megtanítom, mi tudsz kezdeni a bukott árajánlataiddal. (Lazarus-módszer)
5. Bemutatom, hogyan tudsz extra profitra szert tenni egy újfajta reklamációkezeléssel.
6. Végül elárulom, hogyan tudsz folyamatosan vevővéleményeket és ajánlásokat kérni egy automatizálható rendszer segítségével.
Használd azokat a könyvben leírt mesterfogásokat, amelyről a konkurensed majd egy év múlva fog hallani először! (Tőled.) Szerezd meg a könyvet most, vagy kérd ajándékba!
|
Kiknek ajánlom? |
1. Vezetőknek, akik az árverseny fojtogató érzése helyett szeretnék megduplázni cégük eredményeit az élményteremtés kevesek által ismert stratégiával.
2. Marketingeseknek, akik szeretik az innovatív megoldásokat, és akik szeretnek a konkurencia előtt járni egy lépéssel.
3. Vendéglátósoknak és szállástulajdonosoknak, akik szeretnének rendszeresen visszajáró, elégedett vendégeket.
4. Gyártóknak és nagykereskedőknek, akik kiszolgáltatva érzik magukat a partnereik és a kiskerek elégtelen marketingje miatt.
5. Árajánlatíróknak, akik naponta legalább 2-3 ajánlatot készítenek, és akik szeretnék tudni, mit lehet kezdeni az elbukott árajánlatokkal.
6. Közszereplőknek és előadóknak, akik szeretnének minél személyesebb kapcsolatot a közönségükkel.
7. Network marketingeseknek, akik szeretnének minél nagyobb közösséget elérni, meggyőzni.
Akik le szeretnék nyűgözni, el szeretnék bűvölni a piacot a vásárlói élményteremtés rendkívül hatékony módszerével.
|
Tartalom: |
KI AZ A WEISER ISTVÁN, ÉS MIÉRT HALLGASSAK RÁ?
Kik vásárolják meg ezt a könyvet és miért? Kedvcsináló
PREAMBULUM
"Vagy minden csoda, vagy semmi nem az." Jobban szomjazzuk a törődést, mint a vizet Nem a piac van válságban, hanem az ember "Ha a kacsa nem tud úszni, attól még nem a tó a hülye." Vásárlói élményteremtés a gyakorlatban Mi történik valójában élményteremtéskor? A 80/20-as szabály alkalmazása a könyvolvasásban Alfa és Omega
1. ALAPELVEK, JÁTÉKSZABÁLYOK, A MARKETINGENERGETIKA TÖRVÉNYEI
Az asztalon hagyott pénz Átlagvállalkozások vs. tudatos vállalkozások Hét alapelv és tévhit, amit rendbe kell tennünk az elején Az élményteremtés credója
2. AZ ÉLMÉNYTEREMTŐ CSODAGÉP
A legnagyobb tévhit, ami miatt a magyar vállalkozások 90%-a rengeteg pénzt hagy az asztalon A hatékony videó 5 szabálya 7 érv a videó használata mellett Az online videóktól a virtuális ügyfélszolgálatokig Élményteremtés videóval
3. POZICIONÁLÁS
Pozicionálás A marketing az érzetek csatája Az elfogadási modell "Mi megjavítjuk, amit a párod megszerelt..." Öt kérdés, amire tudnod kell a választ Nézzük kibontva! A jó réspiac kiválasztása Az ideális réspiac három ismérve (fő kritériumok) A siker következő barométere: a kompetenciaindex 1. Haladó élményteremtő technika: Teremts szeretetmárkát! 2. Avatárok - stratégiai kommunikációs technika haladóknak Percepciós kontraszt, avagy az ár pozicionál
4. ADATBÁZISÉPÍTÉS / NYEREMÉNYJÁTÉK-STRATÉGIA
Életem legnagyobb szívása A híres nyereményjáték-stratégia Az eredmények számokban A régi vevők megtartása, újak vásárlásra ösztönzése Megbízóim leggyakrabban elkövetett hibái az online kommunikációban A tesztkitöltési stratégia A gyártók és a nagykereskedők legnagyobb dilemmája Bónusz adatbázisgyűjtő stratégia előadóknak
5. 3D-S ÉLMÉNYTEREMTŐ ESZKÖZÖK
Az első benyomás mindennél fontosabb I. Nyomdai anyagok II. Dekor Az ajánlatbomba-stratégia Ajánlatbomba beélesítve A saját, legjobban működő ajánlatbombánk megjelenése Az ajánlatbomba alkotóelemei Nézzük, mi van a doboz belsejében!
6. AZ ÁRAJÁNLATADÁS MESTERFOGÁSAI
Egy tökéletesen kidolgozott értékesítési folyamat a nyitja mindennek Apropók Öt apropó, amivel fel tudod venni a kapcsolatot egy potenciális ügyféllel Az árajánlatadás energetikája Mi csapja ki a biztosítékot minden árajánlatírónál? Az árajánlatadás szempontjából kritikus pont a reakcióidő Mitől ilyen elképesztően hatékony az árajánlat előtti gyors felmérés? Ajánlat helyett árlistát küldeni tilos! Mi a nyertes ajánlatok felépítésének garantáltan működő receptje? Személyes találkozás - áralku - lezárás Az érintés hatalma Próbáld ki, birtokold, vidd haza! Az elsődleges és a másodlagos döntéshozó A lezárás 5 lépése Miről szól az értékesítés? Mi az, hogy lezárás? Az értékesítési tárgyalás értékesítéshez vezető sorrendje Alkudnak? Kérj valamit cserébe! Árazási stratégia
7. UPSELL
Közvetlen teendők a vásárlás után Hogyan növelhető duplájára a borravaló esélye és annak mennyisége? Adj upsellként a pizzához operaénekest! A szabályok Gamification és upsell A felugró ablak a legköltséghatékonyabb upsell eszköz A világ legeredményesebb felugró ablaka Egy baj azért van az upsellel A hála ereje Gyakorlati tanácsaim az upsell megvalósításához
8. REKLAMÁCIÓKEZELÉS
Biciklievő vagy? Hibázni jó A Rókatündér és a katonák Mennyit ér a vevőd? Hibaelkerülés vs. hibamenedzsment Irányelv a hibázásról Az ügyfél leggyakoribb gumicsontja: az IDŐ A virtuális hányósvödör Amilyen a paraszt, olyan a krumplija Mit gondolnak a kollégáid a terméked vagy szolgáltatásod árképzéséről?
9. AZ ÉRTÉKESÍTÉSI FOLYAMAT UTÓJÁTÉKA
Utánkövetés, elégedettségmérés, elbukott ajánlataink kezelése Mi a baj az utánkövetéssel? Miért van az, hogy mindig új vásárlókat keresünk, a régieket pedig elhanyagoljuk? Apropók az utánkövetésre 1. Vásárlás utáni elégedettségmérés 15 kérdés, amit fel kell tenned a vevőnek, és amire vezetőként tudnod kell a választ 2. Apropó 3. Apropó, a Lazarus-módszer, avagy mit csinálhatunk az elbukott árajánlatainkkal? Az Élményindex Generátor
10. VEVŐÉLMÉNY- ÉS AJÁNLATKÉRÉS
A hitelesség felépítése Vevőélmény-kérés, ajánláskérés, közösségépítés A vevőélmények fajtái Az ajánlás- és vevővéleménykérő gép Mit kérdezzünk a vevőélmény-kérésnél? Hogyan növelhetjük a pozitív vevőélményeink hatékonyságát? A közösség erejének a használata a közös élményteremtésben Az "Ezer örömmel" projekt bemutatása
ÖSSZEFOGLALÁS
A könyv legfontosabb gondolatai néhány pontban Hogyan tovább? A MasterMind Csoport Búcsúszó Hasznos holmik Könyvajánló Tetszett a könyv? Maradt kérdésed? Köszönetnyilvánítás Főtámogatóink Támogatóim, akiket őszintén ajánlok
|
A szerzőről: |
Weiser István marketingstratéga, mestermeggyőző.
István 1973-ban született. Az Ez Design Kreatív Stúdió és az Elégedett.hu kreatívigazgatója. A tudatos vezetők főtanácsadója, marketingstratéga, kreatív coach. 1994 óta foglalkozik vizuális kommunikációval. Rendkívül gyakorlatias szakember. Wermer-tanítvány. 2007 óta dolgozik a csapatával értékesítési videók és online videós ügyfélszolgálatok folyamatos fejlesztésén, melyek tömeges ügyfélkezelést végeznek a személyesség élményével. Közvetlen stílusával népszerű előadója Magyarország legnagyobb marketingkonferenciáinak. Szakterülete a vásárlói élményre, az utánkövetésre épülő értékesítés. 2013-ban jelent meg első könyve a QR Nagykönyv, 2015-ben pedig a második, A vásárlói élményteremtés művészete címmel. Megbízói között megtalálható számos piacvezető online és offline vállalkozás. Kedvelt területei a réspiacok, illetve az éttermek, hotelek, az orvosi praxisok professzionális szolgáltatásmarketingje, valamint az ezt kiegészítő cégvezetői coaching. István igazi megvalósító, több szabadalmát is támogatta az Európai Unió. |