Kezdőlap » Az összes könyv » Dan S. Kennedy, Jason Marrs: Árazási stratégiák
VEDD ÁT AZ IRÁNYÍTÁST A PROFITOD FELETT!
Dan S. Kennedy milliomoscsináló és Jason Marrs marketingstratéga arra szólítanak fel, hogy „vizsgáld felül minden elképzelésedet az árképzésről, és kreatívabb, hatékonyabb, merészebb módon közelíts az áraidhoz - és a gazdagsághoz.”
|
Vélemények a könyvről: |
"A könyv minden oldalán 2 millió forintos ötletek vannak. Ha hiszel nekem, akkor te is ott találod, ha nem hiszel nekem, akkor 2 millió forintot buksz oldalanként. Tied a döntés! Azonban a 13. fejezetet kötelező elolvasni annak, aki sok pénzt akar csinálni!"
Pongor-Juhász Attila
"Az, aki csak árakciózni tud... Aki nem ért ahhoz, hogy az árral szemben hogyan kell ügyesen játszani... Az, akinek a fejében ott a gondolat, hogy 'a vevőt csak az ár érdekli'... Az végül mind, elkerülhetetlenül nyomorúságos sorsra jut. Ha eddig azt hitted, hogy az ár az csupán a gyártási költség plusz profit... Ha eddig azt hitted, hogy az ár csupán normál ár mínusz kedvezmény... Ha eddig azt hitted, hogy az ár csupán konkurencia ára mínusz árengedmény, akkor készülj fel egy egész könyvnyi új információra, ami talán még meg tudja menteni cégedet a lepusztulástól!"
Wolf Gábor
|
Tartalom: |
A sikeres magyar vezetők ajánlásai
ÁRAZÁSI STRATÉGIÁK:
1. Kudarcok az árazásban és a díjazásban
2. Árengedmény károkozás nélkül
3. Ha árengedményt adsz, kérj érte valamit!
4. Az ingyenesség gonosz rákfenéje
5. Hogyan versenyezz az ingyenesség ellen?
6. Amikor az ingyenes egy üzleti modell, nem csak árstratégia
7. Ellenszerek a tömegtermék-gondolkodás ellen
8. A kiemelkedés ereje mint árstratégia
9. Az árháború a B2B, azaz a vállalkozói kereskedelemben és a győztes harcos útja
10. Szabadulj meg az ár-termék kapcsolattól
11. Az elhatározás ereje
12. A rugalmas ár titka
13. Ajánlattétel
14. A prémium árat könnyen és automatikusan támogató árstratégia
15. A "társaságod" hatása az árra
16. A rossz gazdálkodás halálos csapdája
17. Hogyan határozd meg TE az áraidat?
18. Miért ne kérnél pénzt azért, hogy nálad vásároljanak?
19. Mikor okos dolog a megtévesztő árképzés?
20. Vigyázz, nehogy az alkalmazottak szabotálják az árstratégiádat!
21. A zsűrinek négy tagja van, de csak egy dönt a sorsodról
22. Árak recesszió idején
23. Reklám és marketing minták
|
A szerzőről: |
Dan S. Kennedy multimilliomos, többszörös vállalkozó, aki évente több millió vállalkozót befolyásol tanácsadóként és business coach-ként. Széles körben ünnepelt „milliomos gyáros”, aki hosszú ideje segít vállalkozóknak elérni a hét számjegyű bevételeket és sokmilliós vagyont. Szándékosan provokatív „Mellébeszélés Nélkül” megközelítésével elnyerte a „Nyers Valóság Professzora” titulust. |