Barion Pixel Dan S. Kennedy, Jason Marrs: Óriási profittartalmú árazási stratégiák
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

 


Kezdőlap » Az összes könyv » Dan S. Kennedy, Jason Marrs: Árazási stratégiák


        

Dan S. Kennedy, Jason Marrs: Árazási stratégiák

Óriási profittartalmú árazási stratégiák vállalkozóknak

Nincs raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9786155263026
Kiadás éve: 2012
Oldalszám: 202
Ár (nettó) : 5 705 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
5 990 Ft

VEDD ÁT AZ IRÁNYÍTÁST A PROFITOD FELETT!

 

Dan S. Kennedy milliomoscsináló és Jason Marrs marketingstratéga arra szólítanak fel, hogy „vizsgáld felül minden elképzelésedet az árképzésről, és kreatívabb, hatékonyabb, merészebb módon közelíts az áraidhoz - és a gazdagsághoz.”


Nem apró trükköket mutatnak be, mint például az ár megfelezésének, az egyet fizet, kettőt kap megfogalmazásának új módjait. A lehető legmagasabb profittal járó árak képzésének a titkát osztják meg velünk. Ezután megtanítják, hogyan kerülhetők el az árak és a honoráriumok legfőbb kudarcai, mint például az ár alapon vásároló vevők „bevonzása”.


Meg fogod tanulni, hogyan veheted fel a versenyt az INGYENESSÉGgel, hogyan adhatsz engedményt károkozás nélkül, és fel fogod fedezni a rugalmas árak kulcsát. Ami pedig még ennél is fontosabb, meg fogod érteni, hogyan használd az árat a lehető legelőnyösebb módon és hogyan ruházd fel magadat a lehető legnagyobb profit elérésének erejével.

 

Vélemények a könyvről:

 

"A könyv minden oldalán 2 millió forintos ötletek vannak. Ha hiszel nekem, akkor te is ott találod, ha nem hiszel nekem, akkor 2 millió forintot buksz oldalanként. Tied a döntés!

Azonban a 13. fejezetet kötelező elolvasni annak, aki sok pénzt akar csinálni!"

 

Pongor-Juhász Attila
a könyv szaklektora

 

"Az, aki csak árakciózni tud... Aki nem ért ahhoz, hogy az árral szemben hogyan kell ügyesen játszani... Az, akinek a fejében ott a gondolat, hogy 'a vevőt csak az ár érdekli'... Az végül mind, elkerülhetetlenül nyomorúságos sorsra jut.

Ha eddig azt hitted, hogy az ár az csupán a gyártási költség plusz profit... Ha eddig azt hitted, hogy az ár csupán normál ár mínusz kedvezmény... Ha eddig azt hitted, hogy az ár csupán konkurencia ára mínusz árengedmény, akkor készülj fel egy egész könyvnyi új információra, ami talán még meg tudja menteni cégedet a lepusztulástól!"

 

Wolf Gábor
Marketing Commando

 

Tartalom:

 

A sikeres magyar vezetők ajánlásai
Wolf Gábor ajánlása
Előszó
A szerzőkről, a vendégszerzőkről

 

ÁRAZÁSI STRATÉGIÁK:

 

1. Kudarcok az árazásban és a díjazásban
A legnagyobb kudarc

 

2. Árengedmény károkozás nélkül
Árorgazmusok
Az ingyenesség az ellenség?
Lehet az ingyenesség a szövetségesed?
Két dolog, amit SOHA nem szabad tenned

 

3. Ha árengedményt adsz, kérj érte valamit!
Pénz engedményes áron
A "valamit cserébe" döntő próbája

 

4. Az ingyenesség gonosz rákfenéje

 

5. Hogyan versenyezz az ingyenesség ellen?
Tehát akkor mit kéne tennem?

 

6. Amikor az ingyenes egy üzleti modell, nem csak árstratégia
A reklámnak létezik egy harmadik, magasabb szintje is
Hogyan tudod te is megcsinálni?

 

7. Ellenszerek a tömegtermék-gondolkodás ellen
Tömegtermék
Hogyan győzzük le a maximális nyereség 1. számú ellenségét, a tömegtermékké válást?
Csak azért, mert megteheted, nem muszáj meg is tenned
Nem minden diszkontáló rossz, ami tömegtermékké válik
Az életben maradás titka
Igen, a marketing szakmában mindenki a Starbucksra mutat...
A radikális individualizmus dinamikus ereje
Amikor a magasabb ár több eladáshoz vezet

 

8. A kiemelkedés ereje mint árstratégia
Első megközelítési mód: A hawaii horgász módszere
Második megközelítési mód: A Kiemelkedés Háromszöge

 

9. Az árháború a B2B, azaz a vállalkozói kereskedelemben és a győztes harcos útja

 

10. Szabadulj meg az ár-termék kapcsolattól
A három legjobb módja a kapcsolat megszakításának
1: Sokat számít, hogy ki a vevő
2: Ugyanolyan sokat, vagy még többet is számíthat, hogy ki az értékesítő, mint az, hogy ki a vevő
3: Az eladás, vagy vásárlás környezete sokat számít

 

11. Az elhatározás ereje

 

12. A rugalmas ár titka
Ki a te legjobb vevőd?

 

13. Ajánlattétel
Az 5 ajánlat
Ha többet akarsz megtudni...
Hogyan kerüld el az "almát almával" összehasonlítást?
Az egyedi értékajánlat működés közben

 

14. A prémium árat könnyen és automatikusan támogató árstratégia
Nincs ezzel valami "baj"?
Szárnyal az üzlet, értékesítés egy szubkultúrában

 

15. A "társaságod" hatása az árra

 

16. A rossz gazdálkodás halálos csapdája
Üdvözlet a matekórán
Hogyan számolj?
Utálsz számolgatni?

 

17. Hogyan határozd meg TE az áraidat?
Egy: Hasraütés alapján
Kettő: A szakmában szokásos ár alapján
Három: A vevő diktál
Négy: Költségek plusz valamennyi
Öt: Megtérülési cél
Miért lehetetlen a statikus ár?
Egy adott árszint célja
Fokozatos lefölözés
Piacszerző árképzés

 

18. Miért ne kérnél pénzt azért, hogy nálad vásároljanak?

 

19. Mikor okos dolog a megtévesztő árképzés?
1. alapvető kérdés
2. kérdés
3. kérdés

 

20. Vigyázz, nehogy az alkalmazottak szabotálják az árstratégiádat!
Szakíts az alkufüggőséggel
Az ár- és profitstratégia megóvásának legkönnyebb módja...
Szállj fel, vagy szállj ki!

 

21. A zsűrinek négy tagja van, de csak egy dönt a sorsodról

 

22. Árak recesszió idején
Elméletek az értékesítői munka haláláról

 

23. Reklám és marketing minták

 

A szerzőről:

 

Dan S. Kennedy multimilliomos, többszörös vállalkozó, aki évente több millió vállalkozót befolyásol tanácsadóként és business coach-ként. Széles körben ünnepelt „milliomos gyáros”, aki hosszú ideje segít vállalkozóknak elérni a hét számjegyű bevételeket és sokmilliós vagyont. Szándékosan provokatív „Mellébeszélés Nélkül” megközelítésével elnyerte a „Nyers Valóság Professzora” titulust.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

MzJjZTM
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: