Bevezetés - Túlharsogni a hangzavart?
Új valóság születik
Amíg a marketingesek többsége azzal volt elfoglalva, hogy reagáljon… A változás 4 alappillére Hálózati Felkészültségi Index Fejlődés, nem forradalom
A hálózati valóság 10 alapelve
1. Engedjük lazábbra a gyeplőt! 2. Koncentráljunk az üzleti értékre! Minden más csak körítés! 3. Tartsuk szem előtt az fogyasztói értéket és az igazságot! 4. A változás állandó. Alkalmazkodjunk! 5. Változtassuk az adatokat aktív információkká! 6. Attól, hogy digitális, még nem feltétlenül jobb. De készüljünk fel a digitális világra! 7. Értsük meg és tiszteljük a MOST hatalmát! 8. Vonjuk be a fogyasztókat, ne a figyelmüket raboljuk! 9. Éljünk a hálózatok erejével! 10. Hatás alapján integráljunk!
Mit tehetnek a marketingesek másképp és jobban?
A józan ész szabadsága - Változni a változó világgal Új típusú ügynökségek - Új logikával a régi kihívásra Középpontban a kapcsolatteremtés - A Marketing Interakció Tervezés alappillérei és építőkövei Célok, célkitűzések és a megértés jelentősége - Az első lehetőség az eltévedésre Ügyfél Érintkezési Pont Menedzsment - Nézzük hirdetéseinket a fogyasztók szemével! Kreatív Kapcsolatteremtés - Nem elég kreatívan beszélni! Be kell vonni a fogyasztókat! Ez az igazi kreatív kihívás! Élő márkák és aktív márkaépítés - A stratégiáról egy változó világban A változás és remény szimbóluma - Marketing Interakció Tervezés működésben
A Marketing Interakció Tervezés folyamata Tanuljunk a búvároktól!
Fogalomtár Név- és tárgymutató Jegyzetek Köszönetnyilvánítás
|