Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Mányai Csaba: Reklám helyett - Marketing Interakció Tervezés


        

Mányai Csaba: Reklám helyett - Marketing Interakció Tervezés

Előrendelhető

Nincs raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789639686793
Elérhetőség: ELŐRENDELHETŐ - Elegendő számú megrendelés esetén újranyomtatják a könyvet.
Kiadás éve: 2009
Oldalszám: 168
Méret: 150*200
Alapár 3 900 Ft
Ár (nettó) : 3 157 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 315 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

A reklámozásban is módot kell találnunk valódi kapcsolatok kiépítésére, az ügyfelek bevonására, valamint párbeszéd és bizalom kiépítésére. A kötetben felvázolt Marketing Interakció Tervezés pontosan ezekre helyezi a hangsúlyt: hogyan érjünk el versenyelőnyt oly módon, hogy tartalmas kapcsolatot építünk ki az ügyfelekkel egy új valóságban, felhasználva mind a régi, mind az új eszközöket, de új megközelítésben. Ahelyett, hogy csak reklámoznánk.

 


 

Tartalom:

 

Bevezetés - Túlharsogni a hangzavart?


Új valóság születik


Amíg a marketingesek többsége azzal volt elfoglalva, hogy reagáljon… 
A változás 4 alappillére 
Hálózati Felkészültségi Index 
Fejlődés, nem forradalom


A hálózati valóság 10 alapelve


1. Engedjük lazábbra a gyeplőt! 
2. Koncentráljunk az üzleti értékre! Minden más csak körítés! 
3. Tartsuk szem előtt az fogyasztói értéket és az igazságot! 
4. A változás állandó. Alkalmazkodjunk!
5. Változtassuk az adatokat aktív információkká! 
6. Attól, hogy digitális, még nem feltétlenül jobb. De készüljünk fel a digitális világra! 
7. Értsük meg és tiszteljük a MOST hatalmát! 
8. Vonjuk be a fogyasztókat, ne a figyelmüket raboljuk!
9. Éljünk a hálózatok erejével! 
10. Hatás alapján integráljunk!


Mit tehetnek a marketingesek másképp és jobban?


A józan ész szabadsága - Változni a változó világgal 
Új típusú ügynökségek - Új logikával a régi kihívásra 
Középpontban a kapcsolatteremtés - A Marketing Interakció Tervezés alappillérei és építőkövei
Célok, célkitűzések és a megértés jelentősége - Az első lehetőség az eltévedésre 
Ügyfél Érintkezési Pont Menedzsment - Nézzük hirdetéseinket a fogyasztók szemével! 
Kreatív Kapcsolatteremtés - Nem elég kreatívan beszélni! Be kell vonni a fogyasztókat! Ez az igazi kreatív kihívás! 
Élő márkák és aktív márkaépítés - A stratégiáról egy változó világban 
A változás és remény szimbóluma - Marketing Interakció Tervezés működésben


A Marketing Interakció Tervezés folyamata 
Tanuljunk a búvároktól!


Fogalomtár 
Név- és tárgymutató 
Jegyzetek 
Köszönetnyilvánítás

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

Yzc4N
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: