Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Vezetés, csapatépítés » Ken Blanchard: Vezetés magasabb szinten


        

Ken Blanchard: Vezetés magasabb szinten

Eredményesség emberközpontú módszerekkel

Előrendelhető

Nincs raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789633040140
Elérhetőség: ELŐRENDELHETŐ - Elegendő számú megrendelés esetén újranyomtatják a könyvet.
Kiadás éve: 2010
Oldalszám: 348
Méret: 160*235
Ár (nettó) : 4 286 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
4 500 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Könyvében Ken Blanchard a tőle megszokott élvezetes egyedi stílusban összegzi életművének, vezetői filozófiájának legfontosabb tételeit.

 

Hihetetlen energiával, meggyőző erővel és kellő önkritikával mutatja be, hogy a jövő sikerének záloga a magasabb szintű vezetés, amely nemesebb küldetéstudatra, a közjó szolgálatára és emberközpontú vezetői módszerekre épül. A profitszemlélet mellett hangsúlyt kell kapnia az etikus magatartásnak, a bizalomra és tiszteletre építő partnerségnek és kapcsolatépítésnek is. Az önös érdekeket szolgáló, a hatalomra és a félelemre építő vezetés helyett elsősorban magasabb szinten szolgáló vezetőkre van szükség.

 

Vezetés magasabb szinten olyan új vezetői paradigma, amely mindenki által elsajátítható, és hasznos tanácsokkal szolgál az élet bármely területén mindazoknak, akik aktuális, azonnal átültethető, praktikus válaszokat várnak a vezetői megpróbáltatásokra és kihívásokra.

 

 

Tartalom:

 

Előszó a magyar kiadáshoz 
Bevezetés

 

I. rész: MEGFELELŐ CÉL ÉS JÖVŐKÉP


1. Cége jól teljesít?
Don Carew, Fay Kandarian, Eunice Parisi-Carew, Jesse Stoner és Ken Blanchard
A megfelelő cél: a tripla végcél • Egy jól teljesítő szervezet mindig telibe talál • A JTSZ SCORES modell • A JTSZ SCORES teszt: cége hogyan teljesít?

 

2. A jövőképben rejlő erő
Jesse Stoner, Ken Blanchard és Drea Zigarmi
A jövőkép jelentősége • Hatékony és középszerű jövőképek • Valós jövőkép megalkotása • Vonzó jövőképpel megteremthető a nagyszerűség kultúrája • Kiindulási pont a jövőkép • A jövőkép bárhol megszülethet • Váltsuk valóra a jövőképet! • Jövőkép és vezetés

 

II. rész: BÁNJUNK JÓL ÜGYFELEINKKEL!


3. Ügyfélszolgálat magasabb szinten
Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey és Jesse Stoner
Hogyan kapjunk legendásan jó pontokat ügyfeleinktől? • A legendás szolgáltatás megteremtése • Ügyfélszolgálat magasabb szinten • Engedjük szárnyalni embereinket! • Kacsaúsztatóban dagonyázva • A főnök szárnyakat ad • A legendás szolgáltatáshoz Gung Ho! emberek kellenek

 

III. rész: BÁNJUNK JÓL ALKALMAZOTTAINKKAL!


4. A kulcs a felhatalmazás
Alan Randolph és Ken Blanchard
Mi is az a felhatalmazás? • A felhatalmazásban rejlő erő • Hogy tudja útját állni a felhatalmazásnak a múlt? • Az emberekben rejlő potenciál kiaknázása: egy valós életből vett példa • Meg kell tanulni a felhatalmazás nyelvén beszélni • A felhatalmazás 3 kulcsa

 

5. Helyzetfüggő vezetés II: az integráló koncepció
A társalapítók: Ken Blanchard, Margie Blanchard, Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Fred Finch, Laurence Hawkins, Drea Zigarmi és Pat Zigarmi
A vezetési stílus és a fejlettségi szint összepárosítása • A fejlettségi szint célonként és feladatonként változik • Fontos, hogy azon a szinten irányítsuk az embereket, amelyiken vannak • A helyzetfüggő vezető 3 legfontosabb készsége • A hatékony vezetés egy utazás

 

6. Önmagunk vezetése: a felhatalmazásban rejlő erő
Susan Fowler, Ken Blanchard és Laurence Hawkins
Felhatalmazott munkatársi gárda megteremtése • Önmaguk vezetésére képes emberek kiképzése önálló tanulással • Az önmenedzser 3 legfontosabb készsége

 

7. Együttműködés a teljesítményért
Fred Finch és Ken Blanchard
Egy hatékony teljesítményirányító rendszer felállítása • Együttműködés és a teljesítményirányító rendszer • Az együttműködés mint nem hivatalos teljesítményirányító rendszer

 

8. A teljesítményért történő együttműködéshez szükséges legfontosabb készségek: Az egyperces menedzser
Ken Blanchard és Fred Finch
Egyperces célkitűzés • Egyperces dicséretek • Megrovás vagy korrigálás? • Az egyperces menedzser 4. titka

 

9. Edzés: a vezetésfejlesztéshez szükséges legfontosabb kompetencia
Linda Miller és Madeleine Homan Blanchard
Az edzés fogalma • Az edzés 5 felhasználási lehetősége

 

10. Csapatok helyzetfüggő vezetése
Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Lael Good és Ken Blanchard
Miért csapatok? • Mi az oka a csapatok kudarcának? • Jól teljesítő csapat kialakítása 5 lépésben • A csapatmunka csodája

 

11. Szervezeti vezetés
Pat Zigarmi, Judd Hoekstra, Ken Blanchard és Drea Zigarmi
A változáskezelés jelentősége • Miért olyan bonyolult a szervezeti változás? • Mikor van szükség változásra? • A változás kisiklásának vagy kudarcának előre látható okai • Összpontosítsunk az utazás megszervezésére! • Foglalkozzunk embereink aggályaival, és oszlassuk el azokat! • Szervezeti vezetői magatartás • Helyzetfüggő vezetés II és változásvezetés • Bevonás és beleszólás a változás megtervezésébe

 

12. A változásvezetés stratégiái
Pat Zigarmi és Judd Hoekstra
A változásvezetés 9 stratégiája

 

13. A sikeres kulturális átalakulás levezénylése
Garry Demarest, Chris Edmonds és Bob Glaser
Gung Ho!: a kiindulópont • A Gung Ho!-tól egy már bevált kulturális átalakulásig • A sikeres kulturális átalakulás levezénylése • A kulturális átalakulás sikerének kulcsfontosságú tényezői

 

IV. rész: VÁLASSZUNK MEGFELELŐ TÍPUSÚ VEZETÉST!


14. Szolgáló vezetés
Ken Blanchard, Scott Blanchard és Drea Zigarmi
Mi is az a szolgáló vezetés? • A szolgáló vezetés alkalmazása • Az igazán nagy vezetők arra ösztönzik embereiket, hogy munkájukhoz használják a fejüket is • Mi befolyásolja leginkább a teljesítményt? • Szolgáló vezetőnek lenni érzelmi kérdés • Törtető vagy elhivatott vezető? • Az ego szorult helyzete • A szolgáló vezető feladata • Szolgáló vezetés: kötelező vagy választható?

 

15. A vezetői álláspont meghatározása
Ken Blanchard, Margie Blanchard és Pat Zigarmi
A vezetői álláspont elemei • Saját vezetői álláspontunk kidolgozása

 

Jegyzetek 
Köszönetnyilvánítás 
A szerzők 
Ábrák jegyzéke 
Név- és tárgymutató

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

M2ZmMjJjZW
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: