Joe Girard kifejlesztett egy rendszert, amelynek köszönhetően rövid idő alatt felküzdötte magát Amerika legsikeresebb üzletkötői közé. Könyvében megosztja velünk sikerének titkát.
A Hogyan adjunk el bármit bárkinek megmutatja
-
hogyan olvassunk a vevő gondolataiban;
-
hogyan tartsuk meg üzletfeleinket egy életen át;
-
hogyan kössünk üzletet telefonon;
-
hogyan használjuk az élő szót az üzletkötés leghatékonyabb eszközeként;
-
hogyan kössük meg az üzletet és tegyük barátunkká az üzletfelünket,
-
és még sok-sok üzletkötői siker-receptet.
A könyvben sok személyes példa segíti a Girard-féle rendszer elsajátítását és alkalmazását.
Joe Girard szerint "senki sem születik üzletkötőnek, hanem önmagát formálja azzá. Ha ez sikerült nekem, akkor neked is sikerülni fog. Garantálom."
|
1. Bevezetés Vértelen győzelmek * A nyerő beállítottság elsajátítása
2. Egy vesztes vége - egy nyertes születése Első próbálkozásaim * Nehéz út a könnyű pénzszerzéshez * Nincs más út, csak előre
3. Minden a szükséglettel kezdődik Életem első autóeladása
4. A Tébláboló is ember Vér nélküli háború
5. Girard 250-es törvénye
6. Ne szállj be a traccspartiba! Okulj a tapasztalataidból! * Győzelmi mámor * Gyarapítsd kedvező esélyeidet!
7. Mit csinálsz azután, ha már Harry bácsi is vásárolt tőled? Üzletszerzés telefonon * Saját vevőlista összeállítása
8. Töltsd meg az óriáskerék üléseit! Már van egy hosszú vevőlistád * Gondoskodj róla, hogy mindenki megtudja, mit árusítasz!
9. Girard eszköztára Lássunk hozzá minél előbb adattárunk megalapozásához! * Kicsiny, de hatásos eszköz az üzletszerzéshez * Mindenkivel, aki az utadba akad, próbálj meg üzletet csinálni
10. Érd el, hogy a tőled érkező postát elolvassák! Az igazi játszma - hogy el is olvassák * Válasszuk ki a hónap legalkalmasabb időpontját! * Akik már vásároltak nálad, azok a legvalószínűbb vevőid
11. Vadászat "üzletvadászokkal" Az ember tartsa be a szavát - szeretni fogják érte * Bárki lehet az üzletvadászod * Hogyan fizessünk, ha nem akarnak pénzt elfogadni? * Azon légy, hogy a borbély beszéljen rólad * Az "üzletvadászok" keresése * Az engedmény hasznot jelenthet
12. Tudnod kell, hogy mit csinálsz és miért! Nem kell feltétlenül jobban üzletet kötnöd, hogy többet adj el * Többet ésszel, mint erővel! * Inkább egy napot veszíts, mint hogy 250 ember vigye a rossz híredet! * Ha tudod, hogy mit veszítettél, az segít abban, hogy nyerj
13. A becsületesség + a legjobb politika A vevőnek tetszeni fog, amit eladsz, ha tetszik neked, amije van * Adj egy kis engedményt, busásan meg fog térülni!
14. Szemtől szemben az ügyféllel Nézz ki úgy, mint aki közéjük tartozik! * Tedd őket lekötelezetté!
15. Az illat eladása Ne feledkezz meg az illatokról, amelyek segítségedre vannak! * Lépre csalás
16. Kémkedés és hírszerzés Döntő, hogy megtudd a vevő nevét * Hogyan olvass az ügyfeledben? * A célegyenesben * A hitel az amerikai út * Felkészülés az üzlet megkötésére
17. Zárd le az ügyet! Segítsd át a vevőt a holtponton! * Hogyan biztosíthatod, hogy megfizessék az idődet? * Az a fontos, hogy az üzlet megkötése után is bízzanak bennem * Ha kell, hadd vigye az árut - ha ezzel megtartod a vevőt * Sok üzletkötőnek megéri az azonnali szállítás * A bűvös szavak
18. Hogyan folytasd az üzletkötés után? Változtasd a silány minőségű autót kifogástalanná! * Ápold a kapcsolatot! * Az én módszerem jobb
19. A segítség, amit igénybe vehetsz A legnagyobb ellenfelem * Az igazság - egy nagy alakítás * A legnagyobb élvezet életemben
20. Kiadás és bevétel Minél többet költesz, annál inkább kifizetődik * Ne félj attól, hogy másként csináld - többnyire az a jó
21. Nincs utolsó fejezet Bárki képes arra, amire én * Ami az üzletkötésben a legértékesebb * Neked is sikerülhet
|
Joe Girard mindig hitt abban, hogy az állhatatosság csodákra képes, és ezt a meggyőződését az életével bizonyította.
Kilenc évesen már a Detroit Free Press újságos fiúja, de volt cipőtisztító, mosogató, kézbesítő, kályharakó, építési vállalkozó, mielőtt a Chevrolet egyik ügynökségénél kezdett volna dolgozni üzletkötőként. Itt olyan teljesítményt ért el, amire eddig senki sem volt képes ebben a szakmában: amíg az ügynökségnél dolgozott, 3000 gépkocsit adott el.
Ez olyan teljesítmény, ami biztosította számára, hogy 12 egymást követő évben "a világ legsikeresebb üzletkötőjeként" kerüljön be a Guinness világrekordok könyvébe. Rekordját mindmáig senki sem döntötte meg (1981): kiskereskedelmi üzletkötőként átlagosan napi hat gépkocsit adott el!
Amerika egyik legnépszerűbb előadójaként Joe Girard a legkülönbözőbb hallgatóság előtt lép fel. Beszél polgárjogi csoportokhoz, vallási szervezetekhez, de szívesen látott előadója az olyan nagy vállalatok üzletkötői konferenciáinak, mint a General Motors, Dick Company, Xiebart Corporation, Chrysler Corporation, Ford Motor Company, CBS Records. Többszázra tehető azoknak az amerikai és kanadai üzletkötési kluboknak a száma, ahol rendszeresen tart előadásokat.
Könnyű megérteni annak titkát, miért jelentett és jelent olyan nagy segítséget sokmillió üzletkötőnek szerte a világon Joe Girard első könyve, a Hogyan adjunk el bármit bárkinek? (természetesen egy bestseller!).
Mind ebben, mind pedig a második könyvében, amelynek címe How to Sell Yourself (Hogyan adjuk el önmagunkat) Mr. Girard felfedi sikerének titkát. Mint mondja: Az emberek nem egy terméket vesznek meg. Engem vesznek meg, Joe Girardot. Látom a szemükből.
Mr. Girard sok kitüntető cím birtokosa. A LEGELSŐ a gépkocsi üzletkötők között, de elnyerte az American Academy of Achievement Aranykupa Díját is.
|