Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Jeffrey Gitomer: Az Értékesítés Kis Vörös Könyve
Az értékesítés kis vörös könyvében lehetőséged nyílik arra, hogy megértsd, miért történik az értékesítés. És miközben elsajátítod azokat az elemeket, melyeket megadok neked, magadnak is értékesítesz - mindörökre.
A siker és a középszerűség közti különbség a filozófia. A legtöbb értékesítő a hónap végére gondol, hogy eléri-e a célkitűzést. Neked azonban el kell kezdened az idők végezetére gondolnod. Én így gondolom.
Amennyiben az idők végezetével gondolkodsz, minden egyes alkalommal, amikor értékesítési helyzetbe kerülsz, az értékesítés hosszú távú, kapcsolat vezérelt és beajánlás-orientált lesz. És ennek semmi köze sincs az értékesítés manipulálásához, vagy egyéb nyomorúságos taktikához. Attól válik egy igazi értékesítő rossz ügynökké. Az értékesítés kis vörös könyvének lehetne az is a címe, hogy A vásárlás kis vörös könyve.
Az értékesítésben a lényegi különbség a sikeres és a sikertelen között abban rejlik, hogy csak megpróbálod-e eladni azt, amid van, vagy inkább megteremted azt a légkört, ahol a potenciális vevő meg fogja vásárolni azt, amid van.
|
Vélemények a könyvről: |
„Végre egy praktikus, értékesítőknek szóló könyv arról, hogyan fedezzük fel vevőink vásárlási motívumait. Miért fontos ez? Mivel, ha ezt az információt okosan használjuk, akkor igaz Jeffrey Gitomer mantrája. ’Az emberek nem szeretik, ha el akarnak nekik adni, de imádnak vásárolni’! Hogyan lehet ezt megtanulni? Nos, erről szól az Értékesítés Kis Vörös Könyve!”
Pongor-Juhász Attila
„Miért olvassuk el a sokadik olyan könyvet, amelyben egy rendkívül eredményes, elismert értékesítő összefoglalja, amit a szakmáról tudni kell, ami sikerei zálogául szolgált? Mert egyrészt folyamatosan új ötletekre vágyunk, másrészt megerősítésre arra vonatkozóan, hogy a már tudott dolgok igenis másoknál is működnek, tehát jól csináljuk, amit csinálunk. Az író egyéniségének jegyeit erőteljesen kifejező stílusban megírt könyv kielégíti ezeket a várakozásokat. Új megfontolásokra inspirál és megerősíti a felrúghatatlan alapszabályokat. Nagyon tömény. Nem olvasásra, hanem visszatérő tanulmányozásra javaslom.”
Dr. Kádár Gabriella
„A magyar kiadás kiváló. Tiszta, tömör nyilatkozatok, amelyek jól ismert és bevált értékesítési technikákat egy másik szemszögből mutatnak meg. Az embernek újra kedve támad az értékesítéssel foglalkozni és az új megközelítéseket a mindennapokban is kipróbálni. Jeffrey Gitomer humora és direktsége könnyen olvashatóvá és használhatóvá teszi ezt a minden értékesítőnek ajánlott könyvet.”
Gungl György
|
Tartalom: |
A vörös értékesítés megértése...
Az emberek nem szeretik, ha el akarnak nekik adni, viszont imádnak vásárolni.
Az értékesítési kiválóság 12,5 vörös alapelve
1. Rúgd magadat fenékbe!
Még több VÖRÖS ÉRTÉKESÍTÉS gondolat
A kis értékesítő, aki képes volt. |