Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Jeffrey Gitomer: Az Értékesítés Kis Vörös Könyve


        

Jeffrey Gitomer: Az Értékesítés Kis Vörös Könyve

Az értékesítési kiválóság 12,5 alapelve, avagy az értékesítés örökérvényű szabályai

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9786155263019
Kiadás éve: 2012
Oldalszám: 224
Alapár 3 990 Ft
Ár (nettó) : 3 514 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 690 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Az értékesítés kis vörös könyvében lehetőséged nyílik arra, hogy megértsd, miért történik az értékesítés. És miközben elsajátítod azokat az elemeket, melyeket megadok neked, magadnak is értékesítesz - mindörökre.

 

A siker és a középszerűség közti különbség a filozófia. A legtöbb értékesítő a hónap végére gondol, hogy eléri-e a célkitűzést. Neked azonban el kell kezdened az idők végezetére gondolnod. Én így gondolom.

 

Amennyiben az idők végezetével gondolkodsz, minden egyes alkalommal, amikor értékesítési helyzetbe kerülsz, az értékesítés hosszú távú, kapcsolat vezérelt és beajánlás-orientált lesz. És ennek semmi köze sincs az értékesítés manipulálásához, vagy egyéb nyomorúságos taktikához. Attól válik egy igazi értékesítő rossz ügynökké. Az értékesítés kis vörös könyvének lehetne az is a címe, hogy A vásárlás kis vörös könyve.

 

Az értékesítésben a lényegi különbség a sikeres és a sikertelen között abban rejlik, hogy csak megpróbálod-e eladni azt, amid van, vagy inkább megteremted azt a légkört, ahol a potenciális vevő meg fogja vásárolni azt, amid van.


"Az emberek nem szeretik, ha el akarnak nekik adni, viszont imádnak vásárolni" több mint bejegyzett védjegyemmé vált - ez a mantrám.


Ezen könyv elolvasását követően el kell kezdened alkalmaznod egy olyan filozófiát, mely egy magasabb, értékvezérelt, segítő cél felé vezet téged.

 

Vélemények a könyvről:

 

„Végre egy praktikus, értékesítőknek szóló könyv arról, hogyan fedezzük fel vevőink vásárlási motívumait. Miért fontos ez? Mivel, ha ezt az információt okosan használjuk, akkor igaz Jeffrey Gitomer mantrája. ’Az emberek nem szeretik, ha el akarnak nekik adni, de imádnak vásárolni’!

Hogyan lehet ezt megtanulni? Nos, erről szól az Értékesítés Kis Vörös Könyve!”


Pongor-Juhász Attila
a könyv szaklektora


„Miért olvassuk el a sokadik olyan könyvet, amelyben egy rendkívül eredményes, elismert értékesítő összefoglalja, amit a szakmáról tudni kell, ami sikerei zálogául szolgált? Mert egyrészt folyamatosan új ötletekre vágyunk, másrészt megerősítésre arra vonatkozóan, hogy a már tudott dolgok igenis másoknál is működnek, tehát jól csináljuk, amit csinálunk. Az író egyéniségének jegyeit erőteljesen kifejező stílusban megírt könyv kielégíti ezeket a várakozásokat. Új megfontolásokra inspirál és megerősíti a felrúghatatlan alapszabályokat. Nagyon tömény. Nem olvasásra, hanem visszatérő tanulmányozásra javaslom.”


Dr. Kádár Gabriella
értékesítési vezérigazgató-helyettes,
CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt.

 

„A magyar kiadás kiváló. Tiszta, tömör nyilatkozatok, amelyek jól ismert és bevált értékesítési technikákat egy másik szemszögből mutatnak meg. Az embernek újra kedve támad az értékesítéssel foglalkozni és az új megközelítéseket a mindennapokban is kipróbálni. Jeffrey Gitomer humora és direktsége könnyen olvashatóvá és használhatóvá teszi ezt a minden értékesítőnek ajánlott könyvet.”


Gungl György
Senior Account Manager, Telenor Magyarország Zrt.


Tartalom:

 

A vörös értékesítés megértése...

 

Az emberek nem szeretik, ha el akarnak nekik adni, viszont imádnak vásárolni.
„Miért vásárolnak?”
Értékesítés a vörös zónában
Miért VÖRÖS ez a könyv?
Mi a különbség a bukás és a siker között az értékesítőknél?
Mitől félsz a legjobban - a beszédtől, a visszautasítástól vagy a kudarctól?

 

Az értékesítési kiválóság 12,5 vörös alapelve


1. Rúgd magadat fenékbe!
2. Készülj fel a győzelemre, vagy veszítesz azzal szemben, aki felkészült!
3. A személyes márka értékesítés: nem az a lényeg, kit ismersz, hanem hogy ki ismer téged
4. Minden az értékről, minden a kapcsolatokról, és egyáltalán nem az árról szól
5. Ez nem munka, ez kapcsolatépítés
6. Ha nem tudsz az igazi döntéshozók elé kerülni, akkor szívsz
7. Nyűgözz le és akkor meggyőzőm saját magam!
8. Ha meg tudod őket nevettetni, rá tudod őket venni a vásárlásra!
9. Használd a kreativitást, hogy elkülönülj és urald a mezőnyt!
10. Csökkentsd le a kockázatukat, és az értékesítést vásárlássá alakítod át!
11. Ha magadról állítod, az kérkedés. Ha valaki más mondja rólad, az bizonyíték.
12. Fel az antennákkal!
13. Mondj le az univerzum vezérigazgatói posztjáról!

 

Még több VÖRÖS ÉRTÉKESÍTÉS gondolat
Stratégiák a végén, melyek segítenek, hogy már az elején nyerj


A kis értékesítő, aki képes volt.
A két legfontosabb szó az értékesítésben.
Az élethosszig tartó tanulás 12,5 alapelve
Alkalmazd a „Minél inkább, annál inkább” szabályt!
Mitől leszel az elsőszámú? És mitől maradsz az?
Ennek a könyvnek nincs vége…

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

MTE1Mz
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: