Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Feargal Quinn: A Bumeráng Értékesítés
Feargal Quinn A Bumeráng Értékesítés című könyvét multinacionális cégek használják a vásárlóval való foglalkozás kézikönyveként. Nélkülözhetetlen kézikönyv cégvezetőknek, igazgatóknak, alkalmazottaknak és diákoknak.
Ez a könyv gyakorlati útmutató mindazoknak, akik egy céget vezetnek vagy egy cégnél dolgoznak, egyszerű, szakzsargon-mentes stílusban, egy nemzetközileg elismert vállalkozó tollából, melyben elmagyarázza:
|
Vélemények a könyvről: |
„Ebből a bestsellerből mindenki rengeteg ötletet meríthet és alkalmazhat a saját cégére az ügyfelek jobb kiszolgálásának a tekintetében. Quinn „bumerángelmélete” felfedi a vevők rendszeres visszatérésének a fontosságát a céged szempontjából.
Elmagyarázza, miért olyan fontos meghallgatni a vevőket, és arra biztatja a cégeket, hogy ösztönözzék a panaszokat.
Donald R. Keough, a The Coca-Cola Company
„Melyik vevőt szereted sokkal jobban? Amelyik csak egyszer vásárol tőled, vagy aki rendszeresen visszatér hozzád és még be is ajánl Téged ismerőseinek, hogy ők is nálad vásároljanak? Ha ez utóbbiból akarsz nagyon sokat, akkor a Bumeráng értékesítés neked és értékesítőidnek szól! Minden tippje aranyat ér!”
Pongor-Juhász Attila
„Manapság mindenki a visszatérő vevőkről beszél. A tudást - amely végigvezet a ’hogyanon’, hogy ne csak beszélhess róla - épp a kezedben tartod. A többi most már csak rajtad áll. Nagyon ajánlott olvasmány, ha visszatérő vevőkre van szükséged!”
Dara Zsolt - vezérigazgató-helyettes
„Hogy kinek ajánlanám? A konkurenseimnek biztosan NEM, viszont mindenkinek, aki értékesítéssel vagy emberekkel foglalkozik, aki vezetővé akar válni, vagy el akarja magát adni a világban, annak IGEN. A könyv leginkább arról szól, hogy bemutatja, hogyan gazdagodj Te magad, hogyan élvezd a munkádat, életedet úgy, hogy közben értéket teremtesz partnereidnek, gazdagabbá teszed a vásárlóidat! Minden vállalatvezetőnek igazán hasznos olvasmány, az egyszemélyestől, a többezres vállalkozásig egyaránt.”
Mezei János - kereskedelmi igazgató
„VÉGRE! VÉGRE! VÉGRE! Nem egy újabb elméleti könyv és nem is egy amerikai álom mese. Gyakorlatban kipróbált, hasznos technikák, amiket érdemes meg is csinálni!”
Kovács Gusztáv - tulajdonos, ügyvezető
„Ha a jövőbeni növekedésed célját az ügyfeleidben látod, akkor itt a könyved! Ha nincs elég vásárlód, ha úgy érzed van olyan termék, amit nem nálad vásárolnak meg a vevőid, ha úgy látod, hogy megtorpant a vállalkozásod, ha szeretnéd a vásárlóidat visszakapni, ha tudni akarod, neked mint tulajdonosnak / vezetőnek mit kell tenned azért, hogy az ügyfeleidről és az üzletedről egyre többet tudj meg, akkor ezt a könyvet feltétlen el kell olvasnod, hogy csúcsra járathasd a vállalkozásodat. A könyv ügyfélkezelő, megtartó, visszatérő vásárló szerző Biblia.”
Gondos Gabriella - tulajdonos, ügyvezető
„Minden üzleti siker kulcsa a vevővel folytatott párbeszéd! A változások korai észlelése, majd gyors alkalmazkodás az új helyzethez olyan versenyelőnyt teremt, ami biztosítja, hogy a ’legjobb’ legyél. Feargal Quinn könyvében leírja sikertörténetét, hogyan épített birodalmat nagyon egyszerű, mindenki számára elérhető módon. Olvasd el, csináld meg, éld át a sikert!”
Gyurkócza Zsolt - ügyvezető
|
Tartalom: |
Feargal Quinn és a vállalkozása
1. Ez a könyv a hogyanról szól, nem a miértről
|
A szerzőről: |
Feargal Quinn az ír Superquinn szupermarket csoport igazgatója, amelyet ő maga alapított 1960-ban, és amely nemzetközi hírnévre tett szert a vevők kiváló kiszolgálásáért. Számos nemzetközi kiskereskedelmi szervezet igazgatósági tagja, és két tiszteletbeli doktori címmel rendelkezik. 1993-ban független képviselőként beválasztották az ír parlament felsőházába. |