Barion Pixel Feargal Quinn: A Bumeráng Értékesítés
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

 


Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Feargal Quinn: A Bumeráng Értékesítés


        

Feargal Quinn: A Bumeráng Értékesítés

Az örömmel visszatérő vásárlók kézikönyve

Nincs raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9786155263002
Kiadás éve: 2012
Oldalszám: 160
Ár (nettó) : 3 038 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 190 Ft

Feargal Quinn A Bumeráng Értékesítés című könyvét multinacionális cégek használják a vásárlóval való foglalkozás kézikönyveként. Nélkülözhetetlen kézikönyv cégvezetőknek, igazgatóknak, alkalmazottaknak és diákoknak.

 

Ez a könyv gyakorlati útmutató mindazoknak, akik egy céget vezetnek vagy egy cégnél dolgoznak, egyszerű, szakzsargon-mentes stílusban, egy nemzetközileg elismert vállalkozó tollából, melyben elmagyarázza:

 

  • A bumerángelvet (amely rendszeres visszatérésre készteti a vevőt)
  • Hogyan érezd meg a piacodat
  • Hogyan hallgasd meg hatékonyan a vevődet
  • Miért kell növelned a vásárlói panaszok számát
  • Hogyan működtesd sikeresen a vásárlói fórumokat
  • Hogyan vezesd be a szórakozást és meglepetéseket az üzleti életbe

 

Vélemények a könyvről:

 

„Ebből a bestsellerből mindenki rengeteg ötletet meríthet és alkalmazhat a saját cégére az ügyfelek jobb kiszolgálásának a tekintetében. Quinn „bumerángelmélete” felfedi a vevők rendszeres visszatérésének a fontosságát a céged szempontjából.

 

Elmagyarázza, miért olyan fontos meghallgatni a vevőket, és arra biztatja a cégeket, hogy ösztönözzék a panaszokat.


A kiskereskedelmi vevőkiszolgálás elismert szakértője sikerének valamennyi titkát megosztja ebben a könyvben. Sokan mondják, hogy náluk a vevő a király, de kevesen gondolják komolyan. Feargal számára azonban ez az igazság. Bármely Superquinn üzletbe úgy megy be, mintha otthon lenne.


Mindenkit ismer, és őt is ismeri mindenki. Minden titka benne van ebben a a könyvben. Hálásnak kell lennünk Feargalnak, amiért megosztotta velünk."

 

Donald R. Keough, a The Coca-Cola Company
elnök-vezérigazgatója

 

Melyik vevőt szereted sokkal jobban? Amelyik csak egyszer vásárol tőled, vagy aki rendszeresen visszatér hozzád és még be is ajánl Téged ismerőseinek, hogy ők is nálad vásároljanak? Ha ez utóbbiból akarsz nagyon sokat, akkor a Bumeráng értékesítés neked és értékesítőidnek szól! Minden tippje aranyat ér!”

 

Pongor-Juhász Attila
a könyv szaklektora

 

„Manapság mindenki a visszatérő vevőkről beszél. A tudást - amely végigvezet a ’hogyanon’, hogy ne csak beszélhess róla - épp a kezedben tartod. A többi most már csak rajtad áll. Nagyon ajánlott olvasmány, ha visszatérő vevőkre van szükséged!”

 

Dara Zsolt - vezérigazgató-helyettes
Fusion Befektetési Zrt. (Burger King)

 

„Hogy kinek ajánlanám? A konkurenseimnek biztosan NEM, viszont mindenkinek, aki értékesítéssel vagy emberekkel foglalkozik, aki vezetővé akar válni, vagy el akarja magát adni a világban, annak IGEN. A könyv leginkább arról szól, hogy bemutatja, hogyan gazdagodj Te magad, hogyan élvezd a munkádat, életedet úgy, hogy közben értéket teremtesz partnereidnek, gazdagabbá teszed a vásárlóidat! Minden vállalatvezetőnek igazán hasznos olvasmány, az egyszemélyestől, a többezres vállalkozásig egyaránt.”

 

Mezei János - kereskedelmi igazgató
CO-OP Star Kereskedelmi Zrt.

 

„VÉGRE! VÉGRE! VÉGRE! Nem egy újabb elméleti könyv és nem is egy amerikai álom mese. Gyakorlatban kipróbált, hasznos technikák, amiket érdemes meg is csinálni!”

 

Kovács Gusztáv - tulajdonos, ügyvezető
GusztaHús Kft.

 

„Ha a jövőbeni növekedésed célját az ügyfeleidben látod, akkor itt a könyved! Ha nincs elég vásárlód, ha úgy érzed van olyan termék, amit nem nálad vásárolnak meg a vevőid, ha úgy látod, hogy megtorpant a vállalkozásod, ha szeretnéd a vásárlóidat visszakapni, ha tudni akarod, neked mint tulajdonosnak / vezetőnek mit kell tenned azért, hogy az ügyfeleidről és az üzletedről egyre többet tudj meg, akkor ezt a könyvet feltétlen el kell olvasnod, hogy csúcsra járathasd a vállalkozásodat. A könyv ügyfélkezelő, megtartó, visszatérő vásárló szerző Biblia.

 

Gondos Gabriella - tulajdonos, ügyvezető
Papiron Kft.

 

„Minden üzleti siker kulcsa a vevővel folytatott párbeszéd! A változások korai észlelése, majd gyors alkalmazkodás az új helyzethez olyan versenyelőnyt teremt, ami biztosítja, hogy a ’legjobb’ legyél. Feargal Quinn könyvében leírja sikertörténetét, hogyan épített birodalmat nagyon egyszerű, mindenki számára elérhető módon. Olvasd el, csináld meg, éld át a sikert!

 

Gyurkócza Zsolt - ügyvezető
Brill Souvenir Kft. / Sissi Jewellery

 

Tartalom:

 

Feargal Quinn és a vállalkozása
Hogyan írt könyvet egy kis (165 centi magas) boltos?

 

1. Ez a könyv a hogyanról szól, nem a miértről
2. Amivel az egész kezdődik: a Bumerángelv
3. Figyelj oda a vevődre!
4. Hallgasd meg a vevőidet: az első nagy titok
5. Hallgasd meg a vevőidet: a második nagy titok
6. Hallgasd meg a vevőidet: a harmadik nagy titok
7. Milyen a jó vásárlói fórum?
8. Hogyan (és miért) szerezz be több panaszt?
9. Az embert lásd a vásárlódban?
10. A titkos fegyver: az elérhetőség
11. A jokerek a pakliban: élvezet és meglepetés
12. Ne hagyd, hogy a könyvelők nyerjenek!

 

A szerzőről:

 

Feargal Quinn az ír Superquinn szupermarket csoport igazgatója, amelyet ő maga alapított 1960-ban, és amely nemzetközi hírnévre tett szert a vevők kiváló kiszolgálásáért. Számos nemzetközi kiskereskedelmi szervezet igazgatósági tagja, és két tiszteletbeli doktori címmel rendelkezik. 1993-ban független képviselőként beválasztották az ír parlament felsőházába.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

NjJkZDFh
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: