Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Chris Anderson: Ingyen! - A radikális árképzés jövője


        

Chris Anderson: Ingyen! - A radikális árképzés jövője

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789639686984
Kiadás éve: 2009
Oldalszám: 360
Méret: 145*210
Alapár 3 900 Ft
Ár (nettó) : 3 157 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 315 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Chris Anderson forradalmian új szemléletű könyvében, a Hosszú farokban megmutatta, hogy az on-line piacok hogyan hoznak létre piaci réseket, és hogyan változtatják meg a gazdasági viszonyokat.

 

Az Ingyen! az üzleti világ jövőjét vetíti elénk. A szerző elméleti igényességgel, meggyőző példákon keresztül mutatja be, hogy az ingyenesség, ami eddig inkább csak marketingfogás volt, a jövőben radikális, új üzleti stratégia lesz, amely nélkül a cégek hosszú távon nem tudnak talpon maradni.

 

A könyv rengeteg ötletet ad ahhoz, hogyan alakítsuk ki saját üzleti modellünket, amellyel kiszabadíthatjuk az ingyenesség profitot hozó szellemét a palackból.

 

  • Hogyan lehet ingyenes a légi közlekedés? Hogyan lehet ingyenes a DVR?

  • Hogy lehet drága egy zártkörű konferencia, ha on-line ingyenes?

  • Hogyan lehetnek ingyenesek a zenei CD-k?

  • Hogyan lehetnek ingyenesek a tankönyvek?

  • Hogyan lehet ingyenes az egyetemi oktatás?

  • Miért jól menő üzlet az ingyen kerékpár az egyik városban, de a másikban nem?

  • Hogyan lehet ingyenes egy egészségügyi szoftver?

  • Hogyan lehet ingyenes a részvénykereskedés?

 

 

Tartalom:

 

Előszó

 

1. Az ingyenesség születése

 

MI AZ INGYENESSÉG?
2. Az ingyenesség alapjai
3. Az ingyenesség története
4. Az ingyenesség pszichológiája

 

DIGITÁLIS INGYENESSÉG
5. „Olyan olcsó, hogy mérni sem érdemes”
6. „Az információ ingyenes akar lenni”
7. Hogyan lehet az ingyenességgel versenyezni?
8. Demonetizálás
9. Az új médiamodellek
10. Mekkora az ingyengazdaság?

 

INGYENGAZDASÁGTAN ÉS INGYENVILÁG
11. Bevezetés a közgazdaságtanba
12. A nem pénzpiacok
13. A pazarlás (néha) hasznos
14. Ingyenvilág
15. Bőség a fantázia világában
16. „Fizetnünk kell mindenért”

 

Befejezés
Az ingyenesség szabályai
Freemium taktika
Az ingyenességen alapuló 50 üzleti modell
Köszönetnyilvánítás
Jegyzetek
Név- és tárgymutató

 

A szerzőről:

 

Chris Anderson a TED elnöke és vezető kurátora. Oxfordban szerzett diplomát, majd újságírónak tanult. Vállalkozóként több mint száz sikeres magazint és weboldalt indított útjára, mielőtt minden figyelmével a TED felé fordult, amelyet nonprofit szervezetével közösen 2001-ben vásárolt meg. A TED szlogenje – „megosztásra érdemes gondolatok” – mára nemzetközi jelszóvá vált. New Yorkban él.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

NTIxNj
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: