Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Weiser István: A profitteremtés kézikönyve
A vállalkozásunk által termelt profit mértéke az alábbi három tényezőtől függ:
Ebben a könyvben összegyűjtöttem a világ leghatékonyabban működő 100+1 kosárérték növelő technikáját. Ezek AZONNALI eredményeket hoznak! Tedd őket próbára.
A könyvből kiderül, hogyan használhatod kosárérték-növelésre a következőket:
Hogyan zárhatod le a tárgyalást a kevesek által ismert erőfeszítés technikájának alkalmazásával?
További törvényszerűségeket tudhatsz meg a bőségről, ami Az árazás 48 törvénye című könyvemből kimaradt.
"Az a helyzet, hogy ha a piacodon nem Te vagy a legdrágább, akkor megtéveszted az embereket, hogy nem te vagy a legjobb."
|
Kiknek ajánlom? |
Vállalkozóknak, akiknek fontos a profit-maximalizálás, és szeretnének jólétben és bőségben élni.
Marketingeseknek, akik szeretnének több mint 100 gyakorlatias ötletet, amit meg lehet valósítani.
Értékesítőknek, eladóknak, akik forgalom után jutalékot kapnak.
Webshop- és webáruház-tulajdonosoknak, akik szeretnének tanulni egy-két taktikát arra, hogyan lehet online megnövelni a kosárértéket.
Gyártóknak, termelőknek, nagykereskedőknek, akik a lehető legnagyobb profitot szeretnék realizálni a termékeiken.
Network marketingeseknek, akik szeretnének minél nagyobb kosárértéket realizálni.
Vendéglátósoknak, étterem- és hotel tulajdonosoknak, akik szeretnének a vendégeiken minél több profitot realizálni a nehéz idők ellenére.
Orvosoknak és gyógyítóknak, akik a saját szolgálatuk mellett ajánlanak további megoldásokat is a gyógyulásra.
|
Tartalom: |
KI AZ A WEISER ISTVÁN, ÉS MIÉRT HALLGASSAK RÁ?
1. PREAMBULUM
2. A PROFITTEREMTÉS ALAPJAI
3. KOSÁRÉRTÉK-NÖVELÉS ELMÉLETE
4. KOSÁRÉRTÉK-NÖVELÉS GYAKORLATA
5. PRÉMIUM ÉS PRESZTÍZS
6. KOSÁRÉRTÉK-NÖVELÉS AZ IDŐVEL
7. KOSÁRÉRTÉK-NÖVELÉS LOKÁCIÓVAL
8. KOSÁRÉRTÉK-NÖVELÉS SZŰKÍTÉSSEL
9. ÉLETHELYZET
10. AZ ÉLMÉNY, MINT UPSELL
11. KAPZSISÁGFAKTOR
12. HOGYAN NÖVELI A KOSÁRÉRTÉKET A TAKARÉKOSSÁG?
13. KOSÁRÉRTÉK-NÖVELŐ SZOLGÁLTATÁSOK
14. KOSÁRÉRTÉK-NÖVELÉS EGÉSZSÉGTUDATOSSÁGGAL
15. HOGYAN NÖVELI A KOSÁRÉRTÉKET A LELKIISMERET?
16. KOSÁRÉRTÉK-NÖVELő SZERSZÁMOSLÁDA
17. KOSÁRÉRTÉK-NÖVELŐ PISZKOS TRÜKKÖK
18. HIBÁK, ÉS AMI TILOS!
+1 BŐSÉG-TEREMTŐ BÓNUSZ FEJEZET
|
A szerzőről: |
Weiser István marketingstratéga, mestermeggyőző.
István 1973-ban született. Az Ez Design Kreatív Stúdió és az Elégedett.hu kreatívigazgatója. A tudatos vezetők főtanácsadója, marketingstratéga, kreatív coach. 1994 óta foglalkozik vizuális kommunikációval. Rendkívül gyakorlatias szakember. Wermer-tanítvány. 2007 óta dolgozik a csapatával értékesítési videók és online videós ügyfélszolgálatok folyamatos fejlesztésén, melyek tömeges ügyfélkezelést végeznek a személyesség élményével. Közvetlen stílusával népszerű előadója Magyarország legnagyobb marketingkonferenciáinak. Szakterülete a vásárlói élményre, az utánkövetésre épülő értékesítés. 2013-ban jelent meg első könyve a QR Nagykönyv, 2015-ben pedig a második, A vásárlói élményteremtés művészete címmel. Megbízói között megtalálható számos piacvezető online és offline vállalkozás. Kedvelt területei a réspiacok, illetve az éttermek, hotelek, az orvosi praxisok professzionális szolgáltatásmarketingje, valamint az ezt kiegészítő cégvezetői coaching. István igazi megvalósító, több szabadalmát is támogatta az Európai Unió. |