Barion Pixel Weiser István: A profitteremtés kézikönyve
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

 


Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Weiser István: A profitteremtés kézikönyve


        

Weiser István: A profitteremtés kézikönyve

100+1 bevételnövelő technika nehéz időkre

Új

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9786150224497
Ár (nettó) : 14 276 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
14 990 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

A vállalkozásunk által termelt profit mértéke az alábbi három tényezőtől függ:

 

  1. Új vevők, ügyfelek szerzése
  2. A meglévő ügyfelek visszahívása újabb vásárlásra
  3. Kosárérték-növelés - a cél, hogy minél nagyobb összegben vásároljon a vevő nálunk egy-egy látogatás alkalmával

 

Ebben a könyvben összegyűjtöttem a világ leghatékonyabban működő 100+1 kosárérték növelő technikáját. Ezek AZONNALI eredményeket hoznak! Tedd őket próbára.

 

A könyvből kiderül, hogyan használhatod kosárérték-növelésre a következőket:

  • Az időt
  • A lelkiismeretet
  • A takarékosságot
  • Az egészséget
  • Egy plusz szolgáltatást
  • A garanciát és a biztonságot
  • A presztízst
  • A kapzsiságot
  • A prémium érzetet
  • A prémium és a luxus közti különbséget
  • A hiányt
  • Egy élethelyzetet
  • A szűkítést
  • A Magyarországon szinte ismeretlen fantom-termék alkalmazását 

 

Hogyan zárhatod le a tárgyalást a kevesek által ismert erőfeszítés technikájának alkalmazásával?

 

További törvényszerűségeket tudhatsz meg a bőségről, ami Az árazás 48 törvénye című könyvemből kimaradt.

 

"Az a helyzet, hogy ha a piacodon nem Te vagy a legdrágább, akkor megtéveszted az embereket, hogy nem te vagy a legjobb."

 

Kiknek ajánlom?

 

Vállalkozóknak, akiknek fontos a profit-maximalizálás, és szeretnének jólétben és bőségben élni.

 

Marketingeseknek, akik szeretnének több mint 100 gyakorlatias ötletet, amit meg lehet valósítani.

 

Értékesítőknek, eladóknak, akik forgalom után jutalékot kapnak.

 

Webshop- és webáruház-tulajdonosoknak, akik szeretnének tanulni egy-két taktikát arra, hogyan lehet online megnövelni a kosárértéket.

 

Gyártóknak, termelőknek, nagykereskedőknek, akik a lehető legnagyobb profitot szeretnék realizálni a termékeiken.

 

Network marketingeseknek, akik szeretnének minél nagyobb kosárértéket realizálni.

 

Vendéglátósoknak, étterem- és hotel tulajdonosoknak, akik szeretnének a vendégeiken minél több profitot realizálni a nehéz idők ellenére.

 

Orvosoknak és gyógyítóknak, akik a saját szolgálatuk mellett ajánlanak további megoldásokat is a gyógyulásra.

 

Tartalom:

 

KI AZ A WEISER ISTVÁN, ÉS MIÉRT HALLGASSAK RÁ?

 

1. PREAMBULUM

 

2. A PROFITTEREMTÉS ALAPJAI

 

3. KOSÁRÉRTÉK-NÖVELÉS ELMÉLETE

 

4. KOSÁRÉRTÉK-NÖVELÉS GYAKORLATA

 

5. PRÉMIUM ÉS PRESZTÍZS

 

6. KOSÁRÉRTÉK-NÖVELÉS AZ IDŐVEL

 

7. KOSÁRÉRTÉK-NÖVELÉS LOKÁCIÓVAL

 

8. KOSÁRÉRTÉK-NÖVELÉS SZŰKÍTÉSSEL

 

9. ÉLETHELYZET

 

10. AZ ÉLMÉNY, MINT UPSELL

 

11. KAPZSISÁGFAKTOR

 

12. HOGYAN NÖVELI A KOSÁRÉRTÉKET A TAKARÉKOSSÁG?

 

13. KOSÁRÉRTÉK-NÖVELŐ SZOLGÁLTATÁSOK

 

14. KOSÁRÉRTÉK-NÖVELÉS EGÉSZSÉGTUDATOSSÁGGAL

 

15. HOGYAN NÖVELI A KOSÁRÉRTÉKET A LELKIISMERET?

 

16. KOSÁRÉRTÉK-NÖVELő SZERSZÁMOSLÁDA

 

17. KOSÁRÉRTÉK-NÖVELŐ PISZKOS TRÜKKÖK

 

18. HIBÁK, ÉS AMI TILOS!

 

+1 BŐSÉG-TEREMTŐ BÓNUSZ FEJEZET

 

A szerzőről:

 

Weiser István marketingstratéga, mestermeggyőző.

 

István 1973-ban született. Az Ez Design Kreatív Stúdió és az Elégedett.hu kreatívigazgatója. A tudatos vezetők főtanácsadója, marketingstratéga, kreatív coach. 1994 óta foglalkozik vizuális kommunikációval.

Rendkívül gyakorlatias szakember. Wermer-tanítvány. 2007 óta dolgozik a csapatával értékesítési videók és online videós ügyfélszolgálatok folyamatos fejlesztésén, melyek tömeges ügyfélkezelést végeznek a személyesség élményével.

Közvetlen stílusával népszerű előadója Magyarország legnagyobb marketingkonferenciáinak. Szakterülete a vásárlói élményre, az utánkövetésre épülő értékesítés. 2013-ban jelent meg első könyve a QR Nagykönyv, 2015-ben pedig a második, A vásárlói élményteremtés művészete címmel.

Megbízói között megtalálható számos piacvezető online és offline vállalkozás. Kedvelt területei a réspiacok, illetve az éttermek, hotelek, az orvosi praxisok professzionális szolgáltatásmarketingje, valamint az ezt kiegészítő cégvezetői coaching.

István igazi megvalósító, több szabadalmát is támogatta az Európai Unió.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Adatvédelmi nyilatkozat

Az Ön személyes adatai feldolgozásának jogalapja az Ön hozzájárulása, amelyet ezúton adott az adatkezelő számára, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló Európai Parlamenti és Tanácsi (EU) 2016/679 rendelet 6.cikke /1/ bekezdésének a) pontja értelmében. A személyes adatok feldolgozásának célja számlák küldése a rendszer bérléséhez kapcsolódóan, üzleti kommunikáció, valamint az adminisztrátor részéről az Ön személyére irányuló egyéb marketing tevékenységek végzése.

 

Írja be a képen látható szöveget: *
captcha Új captcha

Figyelem! A weboldal tulajdonosa fenntartja a jogot a vulgáris, sértő vagy nem oda illő hozzászólások törlésére.

NDJhNTdkND
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: