Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Weiser István: Címkegyáros - A mestermeggyőzés gyakorlata
A Címkézés című könyvemben leírtam a wermeri alapelveket, a befolyásolás és a mestermeggyőzés titkait. Megtanultad, hogyan tudod befolyásolni az emberek gondolkodását. Az volt az elmélet...
mivel az alkalmazott tudás hatalom, így következzen most a címkegyártás vagyis A mestermeggyőzés gyakorlata!
Ebben a könyvemben a jövődhöz adok 4 kulcsot. Ezzel a négy eszközzel szereztem a legtöbb pénzt, és teremtettem a legnagyobb bőséget saját magam és a Megbízóim számára.
I. Pozicionálás – A szűkítés gyakorlata Hogy tudsz létrehozni olyan terméket, amit nem neked kell eladni, hanem a piac akarja megvenni?
II. Storytelling – A történetmesélés hatalma Hogyan válj a történetmesélés mesterévé, aki cselekvésre készteti a hallgatóságát?
III. Szereplés – Mestermeggyőzés live! Hogyan szerepelj videókon, illetve nagyközönség előtt, hogy lenyűgözd, és magaddal ragadd a hallgatóságot?
IV. Könyvírás – A tekintély megszerzésének a művészete Hogyan írd meg a saját könyved 3 hónap leforgása alatt?
Ezt a hatodik könyvet közkívánatra írtam meg, és még az ötödik könyvem (Hibák könyve) nyomdába kerülése előtt adom a kezedbe. Kívánom, hogy váljon valóra minden álmod a bemutatott 4 kulcs gyakorlati alkalmazásával!
|
Kiknek ajánlom ezt a könyvet? |
1. Vezetőknek, akiknek nap mint nap meggyőzőknek kell lenniük, és azt szeretnék, hogy a munkatársaik azt csinálják, amit mondanak nekik.
2. Marketingeseknek, akik szeretnék megérteni a befolyásolás mozgatórugóit, mitől tapad meg egy ember fejében egy üzenet, és mitől nem?
3. Gyártóknak, nagykereskedőknek, akik nem tudnak közvetlenül kommunikálni a végfelhasználóikkal, hanem kénytelenek azt egy másik szereplő (kereskedő, partner) beiktatásával megtenni.
4. Eladóknak és értékesítőknek, akik szeretnének megtanulni történetek mesélésével könnyedén eladni.
5. Network marketingeseknek, akik szeretnék hatékonyabban meggyőzni a potenciális partnereiket, és akiknek eddig nehéz volt elmagyarázni, mitől vagyunk mi jobbak, mások, mint a többiek.
6. Reklámcégeknek, kommunikációs szakembereknek, akik szeretnék megnövelni ügyfeleik kommunikációjának a hatékonyságát!
7. Webshop- és webáruház-tulajdonosoknak, akik szeretnék fenntartani a látogató figyelmét, és szeretnék megduplázni hírleveleik hatékonyságát.
8. Friss vállalkozások tulajdonosainak, akik szeretnék, hogy a piac a lehető legrövidebb idő alatt, a lehető legnagyobb hatékonysággal ismerje meg őket.
Akik szeretnének a lehető leggyorsabban a lehető legnagyobb hatékonysággal változást gerjeszteni az emberek fejében a mestermeggyőzés kevesek által ismert eszközeivel.
|
Tartalom: |
Preambulum Mit profitál a címkegyáros?
I. POZICIONÁLÁS A szűkítés gyakorlata
Mi Isten álma benned? Szűkítés A temérdek lehetőség a 21. század legnagyobb csapdája Hol használható a szűkítés? Ingatlan 48 Változásterapeuta Kutyaház-megoldások A nyeregszék és a fájós hátú fogorvosok Bírságdoktor Fill & Go sportgéllakk Motivált munkatársak varázsütésre A pokoli gyomorégés, avagy az ördög dominója Ősi magyar gyümölcseink Te(l)jes élet tej nélkül Összefoglalás a szűkítés részhez
II. STORYTELLING A történetmesélés hatalma
Kedvcsináló a Storytelling részhez Miért mindennél hatékonyabb Hogyan válj hatásos történetmesélővé? De nekem nincs sztorim!
III. SZEREPLÉS Mestermeggyőzés – LIVE!
A mestermeggyőzés koronagyémántja a hatásos szereplés Öt kulcselem a lámpaláz legyőzésére Miért olyan hatékony a videó? Miért nem használunk videót meggyőzésre? Miért választanak majd téged, nem pedig a konkurenciád? A hatékony videó jellemzői Tedd fel a három legfontosabb kérdést, mielőtt színpadra lépsz! Közönségelemzés A leggyakrabban alkalmazott videók típusai Egyszerű videó Köszönővideónak álcázott upsell ajánlat Ellenállhatatlan ajánlat, csalitermék prezentációja Riportvideók Leggyakoribb hibák a videós szereplésnél Checklista az okostelefonnal készített felvételekhez
IV. KÖNYVÍRÁS A tekintélyparancsolás művészete
Az első benyomás jelentősége Ki volt Grósz Bella? Mit hoz az életedbe egy saját könyv? Hogyan írnak a profik? Hogyan írjunk erőlködés nélkül? Miről írjak? A könyv formátuma A könyved borítója Végül néhány gondolat a könyv szerkezetéről
Tetszett a könyv? Maradt kérdésed?
|
A szerzőről: |
Weiser István marketingstratéga, mestermeggyőző.
István 1973-ban született. Az Ez Design Kreatív Stúdió és az Elégedett.hu kreatívigazgatója. A tudatos vezetők főtanácsadója, marketingstratéga, kreatív coach. 1994 óta foglalkozik vizuális kommunikációval. Rendkívül gyakorlatias szakember. Wermer-tanítvány. 2007 óta dolgozik a csapatával értékesítési videók és online videós ügyfélszolgálatok folyamatos fejlesztésén, melyek tömeges ügyfélkezelést végeznek a személyesség élményével. Közvetlen stílusával népszerű előadója Magyarország legnagyobb marketingkonferenciáinak. Szakterülete a vásárlói élményre, az utánkövetésre épülő értékesítés. 2013-ban jelent meg első könyve a QR Nagykönyv, 2015-ben pedig a második, A vásárlói élményteremtés művészete címmel. Megbízói között megtalálható számos piacvezető online és offline vállalkozás. Kedvelt területei a réspiacok, illetve az éttermek, hotelek, az orvosi praxisok professzionális szolgáltatásmarketingje, valamint az ezt kiegészítő cégvezetői coaching. István igazi megvalósító, több szabadalmát is támogatta az Európai Unió. |