Barion Pixel Címkegyáros
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

 


Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Weiser István: Címkegyáros - A mestermeggyőzés gyakorlata


        

Weiser István: Címkegyáros - A mestermeggyőzés gyakorlata

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789638560353
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 163
Ár (nettó) : 3 800 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 990 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Címkézés című könyvemben leírtam a wermeri alapelveket, a befolyásolás és a mestermeggyőzés titkait. Megtanultad, hogyan tudod befolyásolni az emberek gondolkodását. Az volt az elmélet...

 

mivel az alkalmazott tudás hatalom, így következzen most a címkegyártás vagyis A mestermeggyőzés gyakorlata!

 

Ebben a könyvemben a jövődhöz adok 4 kulcsot. Ezzel a négy eszközzel szereztem a legtöbb pénzt, és teremtettem a legnagyobb bőséget saját magam és a Megbízóim számára.

 

I. Pozicionálás – A szűkítés gyakorlata

Hogy tudsz létrehozni olyan terméket, amit nem neked kell eladni, hanem a piac akarja megvenni?

 

II. Storytelling – A történetmesélés hatalma

Hogyan válj a történetmesélés mesterévé, aki cselekvésre készteti a hallgatóságát?

 

III. Szereplés – Mestermeggyőzés live!

Hogyan szerepelj videókon, illetve nagyközönség előtt, hogy lenyűgözd, és magaddal ragadd a hallgatóságot?

 

IV. Könyvírás – A tekintély megszerzésének a művészete

Hogyan írd meg a saját könyved 3 hónap leforgása alatt?

 

Ezt a hatodik könyvet közkívánatra írtam meg, és még az ötödik könyvem (Hibák könyve) nyomdába kerülése előtt adom a kezedbe. Kívánom, hogy váljon valóra minden álmod a bemutatott 4 kulcs gyakorlati alkalmazásával!

 

Kiknek ajánlom ezt a könyvet?

 

1. Vezetőknek, akiknek nap mint nap meggyőzőknek kell lenniük, és azt szeretnék, hogy a munkatársaik azt csinálják, amit mondanak nekik.

 

2. Marketingeseknek, akik szeretnék megérteni a befolyásolás mozgatórugóit, mitől tapad meg egy ember fejében egy üzenet, és mitől nem?

 

3. Gyártóknak, nagykereskedőknek, akik nem tudnak közvetlenül kommunikálni a végfelhasználóikkal, hanem kénytelenek azt egy másik szereplő (kereskedő, partner) beiktatásával megtenni.

 

4. Eladóknak és értékesítőknek, akik szeretnének megtanulni történetek mesélésével könnyedén eladni.

 

5. Network marketingeseknek, akik szeretnék hatékonyabban meggyőzni a potenciális partnereiket, és akiknek eddig nehéz volt elmagyarázni, mitől vagyunk mi jobbak, mások, mint a többiek.

 

6. Reklámcégeknek, kommunikációs szakembereknek, akik szeretnék megnövelni ügyfeleik kommunikációjának a hatékonyságát!

 

7. Webshop- és webáruház-tulajdonosoknak, akik szeretnék fenntartani a látogató figyelmét, és szeretnék megduplázni hírleveleik hatékonyságát.

 

8. Friss vállalkozások tulajdonosainak, akik szeretnék, hogy a piac a lehető legrövidebb idő alatt, a lehető legnagyobb hatékonysággal ismerje meg őket.

 

Akik szeretnének a lehető leggyorsabban a lehető legnagyobb hatékonysággal változást gerjeszteni az emberek fejében a mestermeggyőzés kevesek által ismert eszközeivel.

 

Tartalom:

 

Preambulum

Mit profitál a címkegyáros?

 

I. POZICIONÁLÁS

A szűkítés gyakorlata

 

Mi Isten álma benned?

Szűkítés

A temérdek lehetőség a 21. század legnagyobb csapdája

Hol használható a szűkítés?

Ingatlan 48

Változásterapeuta

Kutyaház-megoldások

A nyeregszék és a fájós hátú fogorvosok

Bírságdoktor

Fill & Go sportgéllakk

Motivált munkatársak varázsütésre

A pokoli gyomorégés, avagy az ördög dominója

Ősi magyar gyümölcseink

Te(l)jes élet tej nélkül

Összefoglalás a szűkítés részhez

 

II. STORYTELLING

A történetmesélés hatalma

 

Kedvcsináló a Storytelling részhez

Miért mindennél hatékonyabb

Hogyan válj hatásos történetmesélővé?

De nekem nincs sztorim!

 

III. SZEREPLÉS

Mestermeggyőzés – LIVE!

 

A mestermeggyőzés koronagyémántja a hatásos szereplés

Öt kulcselem a lámpaláz legyőzésére

Miért olyan hatékony a videó?

Miért nem használunk videót meggyőzésre?

Miért választanak majd téged, nem pedig a konkurenciád?

A hatékony videó jellemzői

Tedd fel a három legfontosabb kérdést, mielőtt színpadra lépsz!

Közönségelemzés

A leggyakrabban alkalmazott videók típusai

Egyszerű videó

Köszönővideónak álcázott upsell ajánlat

Ellenállhatatlan ajánlat, csalitermék prezentációja

Riportvideók

Leggyakoribb hibák a videós szereplésnél

Checklista az okostelefonnal készített felvételekhez

 

IV. KÖNYVÍRÁS

A tekintélyparancsolás művészete

 

Az első benyomás jelentősége

Ki volt Grósz Bella?

Mit hoz az életedbe egy saját könyv?

Hogyan írnak a profik?

Hogyan írjunk erőlködés nélkül?

Miről írjak?

A könyv formátuma

A könyved borítója

Végül néhány gondolat a könyv szerkezetéről

 

Tetszett a könyv? Maradt kérdésed?

 

A szerzőről:

 

Weiser István marketingstratéga, mestermeggyőző.

 

István 1973-ban született. Az Ez Design Kreatív Stúdió és az Elégedett.hu kreatívigazgatója. A tudatos vezetők főtanácsadója, marketingstratéga, kreatív coach. 1994 óta foglalkozik vizuális kommunikációval.

Rendkívül gyakorlatias szakember. Wermer-tanítvány. 2007 óta dolgozik a csapatával értékesítési videók és online videós ügyfélszolgálatok folyamatos fejlesztésén, melyek tömeges ügyfélkezelést végeznek a személyesség élményével.

Közvetlen stílusával népszerű előadója Magyarország legnagyobb marketingkonferenciáinak. Szakterülete a vásárlói élményre, az utánkövetésre épülő értékesítés. 2013-ban jelent meg első könyve a QR Nagykönyv, 2015-ben pedig a második, A vásárlói élményteremtés művészete címmel.

Megbízói között megtalálható számos piacvezető online és offline vállalkozás. Kedvelt területei a réspiacok, illetve az éttermek, hotelek, az orvosi praxisok professzionális szolgáltatásmarketingje, valamint az ezt kiegészítő cégvezetői coaching.

István igazi megvalósító, több szabadalmát is támogatta az Európai Unió.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Adatvédelmi nyilatkozat

Az Ön személyes adatai feldolgozásának jogalapja az Ön hozzájárulása, amelyet ezúton adott az adatkezelő számára, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló Európai Parlamenti és Tanácsi (EU) 2016/679 rendelet 6.cikke /1/ bekezdésének a) pontja értelmében. A személyes adatok feldolgozásának célja számlák küldése a rendszer bérléséhez kapcsolódóan, üzleti kommunikáció, valamint az adminisztrátor részéről az Ön személyére irányuló egyéb marketing tevékenységek végzése.

 

Írja be a képen látható szöveget: *
captcha Új captcha

Figyelem! A weboldal tulajdonosa fenntartja a jogot a vulgáris, sértő vagy nem oda illő hozzászólások törlésére.

NzBkNjE4Mz
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: