Barion Pixel Hibák könyve - II. ARATÁS
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

 


Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Weiser István: Hibák könyve - Értékesítőknek, tanácsadóknak - II. ARATÁS


        

Weiser István: Hibák könyve - Értékesítőknek, tanácsadóknak - II. ARATÁS

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9786150065618
Kiadás éve: 2019
Oldalszám: 152
Ár (nettó) : 6 657 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
6 990 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Ez a könyv rengeteg időt és pénzt spórol meg számodra, ha eladsz, értékesítesz illetve tanácsadóként, vezetőként dolgozol!

 

Nincs hatékonyabb módszer személyes fejlődésünkre annál, mint eddigi gyengeségeink, rossz beidegződéseink fékező erejét, - ezek kijavításával - egy előre mutató dinamikus erővé változtassuk, mely segítségével a TOP lista élén találjuk magunkat!

 

II. ARATÁS

 

Az II. kötetben találod a lezárás a vezetés és az utánkövetés hibáit, melyek a leginkább felelősek az eredményeidért vagy azok elmaradásáért:

 

V. Lezárással kapcsolatos hibák

Pl.: Miért hagysz sok pénzt az asztalon, ha az eladás után

7 percen belül még nem adsz el valami mást is a vevőnek?

 

VI. Ajánláskéréssel kapcsolatos hibák

Pl.: Miért hiba, ha a termékedet ajánlják, és nem pedig Téged?

 

VII. Vezetéssel, mentorálással kapcsolatos hibák

Pl.: Miért hiba bárkit motiválni, és mit csinálj inkább?

 

VIII. Utógondozással kapcsolatos hibák

Pl.: Miért hiba a tapasztalatokról érdeklődni, és mit csinálj helyette?

 

IX. Önszervezéssel, időgazdálkodással, adminisztrációval kapcsolatos hibák

Pl.: Miért hiba listát írni a két perc alatt elvégzendő felataidról?

 

X. Máshová nem sorolható baklövések

Pl.: Miért hiba szívózni azzal, aki hozzáfér a fogkefédhez?

 

Szerezd meg ezt a könyvet, és hibázd magad sikeressé!

 

Mit ad Neked a Hibák Könyve?

 

Tapasztalatot

20 év értékesítési tapasztalatát Magyarország legprofibb értékesítőitől, akik közt vannak vezetők, trénerek és hálózatépítők.

 

Pénzt

Több ezer órányi gyakorlati tapasztalatot szorozz meg Magyarország legjobb tanácsadóinak a konzultációs óradíjjával... A könyv értéke szó szerint felbecsülhetetlen.

 

Időt

Mire bármit profin tudsz csinálni, az rengeteg bukással, kudarccal és tanulással jár. A Hibák könyve ezt a tanulási időt spórolja meg számodra. Jelenlegi világunkban az idő a legdrágább.

 

Bölcsességet

Magyarországon, csak a rendszerváltást követően kezdtünk el vállalkozni. Nincsenek hiteles mentorok, se seniorok, akikhez a gyakorlottabbak tudnának fordulni. A Hibák Könyve sok ember bölcsességének tematizált gyűjteménye.

 

Magabiztosságot

Sokszor nem tudjuk, hogyan kell jól csinálni valamit, illetve nincs kit megkérdeznünk. A Hibák Könyve nem csak a hibákat tartalmazza, hanem a helyes megoldásokat is.

 

Inspirációt

Rengeteg megtörtént sztorit tartalmaz a könyv, melyek mások hibáján keresztül tanítanak. Ezek sokszor viccesek és példaértékűek, mert a hibáinkért kőkeményen megdolgozunk.

 

Tisztánlátást

Már klasszikusnak számít a gondolat, hogy jobb valamit nem tudni, mint rosszul tudni. A legnagyobb károkat úgy okozzunk magunknak és másoknak - ha nem tudjuk, hogy rosszul csináljuk...

 

Profizmust

Sok olyan hiba van, amit nem is gondolnál annak. Miért ne hagyd nyitva a terem ajtaját, ha prezentálsz? Miért ne telefonálj délután? Miért kell a legdrágábbnak lenned a piacon? A profik tudják ezekre a kérdésekre a választ.

 

A szerzőről:

 

Weiser István 1973-ban született. Az Ez Design. Kreatív Stúdió és az Elégedett.hu kreatív igazgatója. A tudatos vezetők főtanácsadója. 1994 óta foglalkozik vizuális kommunikációval. Rendkívül gyakorlatias szakember. Wermer-tanítvány. Csapatával együtt 2007 óta foglalkozik értékesítési videók és online video-ügyfélszolgálatok fejlesztésével, melyek tömeges ügyfélkezelést végeznek a személyesség élményével. Közvetlen stílusával népszerű előadója Magyarország legnagyobb marketingkonferenciáinak. Szakterülete a vásárlói élményre és az utánkövetésre épülő értékesítés, valamint árazási stratégiák felépítése. Ezzel együtt 7 könyvet írt, a tőle megszokott humorral és gyakorlatiassággal, igényességgel.

 

Megbízói közt található számos piacvezető online és offline vállalkozás. Kedvelt területei a réspiacok, illetve éttermek, hotelek, orvosi praxisok professzionális szolgáltatás-marketingje, valamint az ezt kiegészítő cégvezetői coaching. István igazi megvalósító, több szabadalmát támogatta az Európai Unió.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

NjJkYzBjMD
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: