Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Weiser István: Hibázás megapack díszdobozban (Hibák könyve - I. VETÉS + II. ARATÁS, Hibanapló)
Ez a könyv rengeteg időt és pénzt spórol meg számodra, ha eladsz, értékesítesz illetve tanácsadóként, vezetőként dolgozol!
Nincs hatékonyabb módszer személyes fejlődésünkre annál, mint eddigi gyengeségeink, rossz beidegződéseink fékező erejét, - ezek kijavításával - egy előre mutató dinamikus erővé változtassuk, mely segítségével a TOP lista élén találjuk magunkat!
I. VETÉS
Az I. kötetben találod az előkészületek hibáit, melyek 80%-ban felelősek az eredményeidért vagy azok elmaradásáért:
I. Stratégiával, célkitűzéssel, tervezéssel kapcsolatos hibák Pl.: Miért hiba reális célokat kitűzni, és miért töltenek túl minden hotelt 8-10%-kal?
II. Telefonálással, meghívással, időpont-egyeztetéssel kapcsolatos hibák Pl.: Miért romlik le drasztikusan a telefonálások hatékonysága délelőtt 11 óra körül?
III. Személyes tárgyalás, eladás hibái Pl.: Miért nem szabad elfogadni egy tárgyalásnál a vevő alku-ajánlatát anélkül, hogy kérnél valamit cserébe?
IV. Csoportnak történő eladás. A prezentációk hibái Miért ne prezentálj olyan teremben, ahol nyitva van az ajtó?
II. ARATÁS
Az II. kötetben találod a lezárás a vezetés és az utánkövetés hibáit, melyek a leginkább felelősek az eredményeidért vagy azok elmaradásáért:
V. Lezárással kapcsolatos hibák Pl.: Miért hagysz sok pénzt az asztalon, ha az eladás után 7 percen belül még nem adsz el valami mást is a vevőnek?
VI. Ajánláskéréssel kapcsolatos hibák Pl.: Miért hiba, ha a termékedet ajánlják, és nem pedig Téged?
VII. Vezetéssel, mentorálással kapcsolatos hibák Pl.: Miért hiba bárkit motiválni, és mit csinálj inkább?
VIII. Utógondozással kapcsolatos hibák Pl.: Miért hiba a tapasztalatokról érdeklődni, és mit csinálj helyette?
IX. Önszervezéssel, időgazdálkodással, adminisztrációval kapcsolatos hibák Pl.: Miért hiba listát írni a két perc alatt elvégzendő felataidról?
X. Máshová nem sorolható baklövések Pl.: Miért hiba szívózni azzal, aki hozzáfér a fogkefédhez?
Szerezd meg ezt a könyvet, és hibázd magad sikeressé!
HIBANAPLÓ
A Hibanapló 21 nap alatt segít kijavítani és jóvá tenni életed legnagyobb hibáit, mellyel képes leszel a negatív hatásokat kiiktatni az életedből, s ezáltal megváltoztatni azt.
Mit ad Neked a Hibák Könyve?
Tapasztalatot 20 év értékesítési tapasztalatát Magyarország legprofibb értékesítőitől, akik közt vannak vezetők, trénerek és hálózatépítők.
Pénzt Több ezer órányi gyakorlati tapasztalatot szorozz meg Magyarország legjobb tanácsadóinak a konzultációs óradíjjával... A könyv értéke szó szerint felbecsülhetetlen.
Időt Mire bármit profin tudsz csinálni, az rengeteg bukással, kudarccal és tanulással jár. A Hibák könyve ezt a tanulási időt spórolja meg számodra. Jelenlegi világunkban az idő a legdrágább.
Bölcsességet Magyarországon, csak a rendszerváltást követően kezdtünk el vállalkozni. Nincsenek hiteles mentorok, se seniorok, akikhez a gyakorlottabbak tudnának fordulni. A Hibák Könyve sok ember bölcsességének tematizált gyűjteménye.
Magabiztosságot Sokszor nem tudjuk, hogyan kell jól csinálni valamit, illetve nincs kit megkérdeznünk. A Hibák Könyve nem csak a hibákat tartalmazza, hanem a helyes megoldásokat is.
Inspirációt Rengeteg megtörtént sztorit tartalmaz a könyv, melyek mások hibáján keresztül tanítanak. Ezek sokszor viccesek és példaértékűek, mert a hibáinkért kőkeményen megdolgozunk.
Tisztánlátást Már klasszikusnak számít a gondolat, hogy jobb valamit nem tudni, mint rosszul tudni. A legnagyobb károkat úgy okozzunk magunknak és másoknak - ha nem tudjuk, hogy rosszul csináljuk...
Profizmust Sok olyan hiba van, amit nem is gondolnál annak. Miért ne hagyd nyitva a terem ajtaját, ha prezentálsz? Miért ne telefonálj délután? Miért kell a legdrágábbnak lenned a piacon? A profik tudják ezekre a kérdésekre a választ.
|
A szerzőről: |
Weiser István 1973-ban született. Az Ez Design. Kreatív Stúdió és az Elégedett.hu kreatív igazgatója. A tudatos vezetők főtanácsadója. 1994 óta foglalkozik vizuális kommunikációval. Rendkívül gyakorlatias szakember. Wermer-tanítvány. Csapatával együtt 2007 óta foglalkozik értékesítési videók és online video-ügyfélszolgálatok fejlesztésével, melyek tömeges ügyfélkezelést végeznek a személyesség élményével. Közvetlen stílusával népszerű előadója Magyarország legnagyobb marketingkonferenciáinak. Szakterülete a vásárlói élményre és az utánkövetésre épülő értékesítés, valamint árazási stratégiák felépítése. Ezzel együtt 7 könyvet írt, a tőle megszokott humorral és gyakorlatiassággal, igényességgel.
Megbízói közt található számos piacvezető online és offline vállalkozás. Kedvelt területei a réspiacok, illetve éttermek, hotelek, orvosi praxisok professzionális szolgáltatás-marketingje, valamint az ezt kiegészítő cégvezetői coaching. István igazi megvalósító, több szabadalmát támogatta az Európai Unió. |