Tartalomjegyzék
Előszó
Bevezetés
Az eladás filozófiája Az eladási folyamat Az Üzletkötő-kalauz nagy hatással van a nagy kihívásokra A sikeres üzletkötő öt mozgatórugója
1. Új lehetőségek Potenciális vevők keresése Tippek a vevőkeresés/telefonos megkeresések során tapasztalt vonakodás leküzdésére Hol találjunk új lehetőségeket? Új lehetőségek keresése A kapcsolatépítés irányelvei Kapcsolatépítési szabály
2. Előzetes megközelítés Készüljünk fel alaposan! Miért hanyagoljuk el az előzetes megközelítést? Az előzetes megközelítés információforrásai
3. Kapcsolatfelvétel Keltsük fel a potenciális vevő figyelmét! Kapcsolatfelvételi módok Kapcsolatfelvétel: a kétlépcsős megközelítés A kétlépcsős megközelítés összefoglalása A telefonos eladás elvei Hatékonyság a telefonban: alapismeretek Növeld telefonálási hatékonyságodat! A telefonálás korlátai Ha végre elérted: ragadd meg potenciális vevőd figyelmét! Figyelemfelkeltő eszközök kimunkálása
4. Az interjú A bizalom kiépítése Az interjú irányelvei A interjúval kapcsolatos alapismeretek: merítsünk az emberi kapcsolatok elveiből Fejezd be/Nézd meg/Figyelj oda! Harmonikus kapcsolat kiépítése: mit mondanak a tárgyalóasztal túloldalán? Az üzletkötés indítása Információgyűjtés A válaszok megszerzése: mi az, amit tudnod kell? Alaposabban: a domináns vásárlási indíték az érzelmi ok, amiért az emberek vásárolnak A bizalom kiépítése a hatékony odafigyelés révén
5. Lehetőségelemzés Mérjük fel potenciális vevőnk lehetőségeit! Potenciális vevőink minősítése
6. A megoldás kidolgozása Azt adjuk a vevőnek, amire szüksége van! Alkoss egyedi megoldásokat! Termékismeret és a megoldások kidolgozása
7. A megoldás prezentálása Terjesszük elő javaslatainkat! Hogyan kommunikálhatunk hatásosan? Veszélyes szavak Józan észen alapuló útmutató az érthetőséghez Prezentációs lehetőségek Fokozzuk a hatást egy kis színpadiassággal! Irányelvek a színpadiassághoz Hogyan barátkozzunk meg a színpadiassággal?
8. A vevő értékelése Haladunk a vevő elkötelezése felé Vásárlásra utaló és figyelmeztető jelek A vásárlásra utaló jelek Figyelmeztető jelek Érzelmet vinni az eladásba: a mentális képek hatalma Irányelvek a szóképekhez Áthidaló szövegek a szóképekhez
9. Tárgyalás Találjuk meg a közös alapot! Irányelvek a tárgyaláshoz Egyezkedés kontra ellenvetés Mire van szükséged, hogy jó tárgyalópartner légy? Tárgyalási tippek Az emberi kapcsolatok elvei a tárgyalásokra A tárgyalás kihívásai Hogyan javítsuk a kommunikációt a tárgyalásokon? A sikeres tárgyalás jellemzői Tárgyalástervezés
10. A vevő elkötelezi magát A potenciális vevő vevővé válik Az emberi kapcsolatok elvei és a vevő elkötelezése Az elkötelezettség elnyerésének módja Módszerek az elkötelezettség elnyerésére Az állhatatosság hatalma Cégajánlások kérése Amikor cégajánlást kérsz
11. Utánkövetés Tartsuk be ígéreteinket! Utánkövetés Stratégia az utánkövetéshez Módszerek, amelyekkel kimutathatod, hogy értékeled a csapatot Team-építési elvek
12. Ellenvetések Lehetőségek a kommunikációra Az emberi kapcsolatok és az ellenvetések Intézkedés: az ellenvetések kezelése öt lépésben A leggyakoribb ellenvetések Az ellenvetések kategóriái Mikor válaszoljunk az ellenvetésekre ? Hogyan reagáljunk? Irányelvek az ellenvetések kezelésére
13. A legnagyobb eladási előny A hozzáállásunk
Köszönetnyilvánítás
|