Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Pongor-Juhász Attila: Szív alapú marketing vállalkozóknak
Minden nagy változás egy döntéssel kezdődik az életünkben...
2015 szeptemberében én is hoztam egy nagyon-nagyon fontos döntést.
A helyszín az egyesült államokbeli Santa Clarában egy luxushotel, ahol részt vettem Brendon Burchard négynapos, szakértőknek szóló marketingkonferenciáján. Kilenckor kezdődött, és körülbelül negyed 12-kor, a második blokk elején feltett egy komplex kérdést. Megkérdezte:„Van-e olyan dolog most az életedben, amire nagyon vágysz, amit nagyon lelkesen és örömmel csinálnál, de valamiért besöpröd a szőnyeg alá? Érzed, hogy ki kéne engedned magadból, szabad utat kéne adnod, hadd törjön ki belőled… Mi az, amivel foglalkoznál, amit tanítanál, amit megosztanál, mert szenvedéllyel szeretnéd csinálni?”
És ekkor azt éreztem, hogy valami nagyon ki akar törni belőlem, valami nagyon-nagyon-nagyon ki akar robbanni belőlem...
Brendon ezek után még egy kérdést tett fel: „Oké, ha megvan ez a valami, akkor hajlandó vagy-e a következő három évedet ennek a témának a kifejtésére feltenni? Hajlandó vagy-e a következő három évben megtanulni mindent, elmenni oda és ahhoz, hogy mindent tudj, hogy ezt tanítsd, mert ez a szenvedélyed, ez a passziód, ez ad örömet?"
Ment tovább a tréning, jött az ebédszünet, és mondom Bence kollegámnak, aki velem volt ezen a fantasztikus szakértői marketingkonferencián: „Figyelj ide, tudod jól, én egy extrovertált típus vagyok, és szeretek dumálni, de most egymagamban szeretnék lenni. Ki akarok menni kicsit, hogy befelé forduljak.”
És kimentem, a szeptemberi, délutáni napsütésben sétáltam az autók között, és akkor mondom, oké, nem fogom vissza magam. Már évek óta besöpörtem a szőnyeg alá azt a témát, ami mindig is lelkesedéssel töltött el. Oké, hadd szóljon. Majd feltettem a következő kérdést: „Képes vagy a következő három évedet ennek szentelni?” Igen – volt az egyértelmű, határozott válaszom rá.
Mosolyogva, megkönnyebbülten, de tele kételyekkel tértem vissza a konferencia-központba, ránéztem Bencére, s csak annyit mondtam, hogy meghoztam a döntésem. Ő csak vigyorgott, majd azt mondta: „Én már rég láttam rajtad, hogy ez benned van. Én már rég tudtam, hogy ez a szenvedélyed, és végre meghoztad ezt a döntést.”
A döntés pedig nem más, minthogy a következő három évben – én, aki a vállalkozói személyiségfejlesztés, a vállalkozói időhatékonyság és a vállalkozásfejlesztés területén írtam könyveket, tartok tréningeket és coaching programokat, – marketinggel akarok foglalkozni, és ennek is a speciális szív marketing megközelítésével, észjárásával, amit Jeff Walkertől és a hozzá hasonló marketingtanítóktól tanulok, és fejlesztem magam folyamatosan.
Ez a könyv Neked írodott kedves vállalkozó társam, aki folyamatosan keresi, hogyan tudja a vállalkozását a következő szintre emelni! Ebben nyújt segítséget ez a könyv, rengeteg színes ábrával, feladattal és letölthető bónusszal!
"A Szív alapú marketing a marketing pszichológiára, a legendás élmények és szolgáltatások nyújtására, és a hosszú távú partner kapcsolatokra épül. Ebben a marketing megközelítésben az a különleges, hogy a hosszú távú kapcsolat a vevővel sokkal fontosabb, mint az egyszeri értékesítési tranzakció és a szolgálat mindig megelőzi az értékesítést."
|
Vélemények a könyvről: |
"Végre itt egy igazán rendszerszintű megközelítés a kisvállalati marketingre! Egy rendszer, amit a kezébe tudok adni minden munkatársamnak – hiszen ma már mindenki része a marketingnek –, és így együtt, 10-szeres hatékonysággal tudjuk megvalósítani marketing elképzeléseinket."
Csepregi Balázs a MailMaster / SalesAutopilot szoftver egyik alkotója
|
Tartalom: |
Magyar marketinges vállalkozók ajánlásai Minden nagy változás egy döntéssel kezdődik az életünkben... Miért akar egy üzleti bestseller könyvkiadó és a vállalkozók üzleti mentora vevőszerző marketinget tanítani? Hogyan lettem szerelmes a marketingbe? Hányas osztályzatot adnál magadnak ma a marketingedre?
A 10x Marketing Rendszere Miből áll az észjárás? A 10x marketing 8 észjárása A 10x marketing 8 stratégiája
1. A Szív alapú marketing stratégiája 1. Új típusú Szív alapú marketing-megközelítés 2. Miért vásárolnak a vevők? 3. A Te Nagy Miérted
2. A Marketingpszichológia stratégiája 1. Ki az avatárod? 2. A Nagy Ígéret
3. A Proaktív érdeklődőszerzés stratégiája 1. Az érdeklődőszerző-térkép 2. Azonnali válaszra ösztönző csali 3. A szórakoztatva tanulás akciótervének összeállítása
4. Az első vevővé konvertálás stratégiája 1. Az ellenállhatatlan ajánlat elkészítése 2. Az értékesítési kampány Esettanulmány a Pongor Publishing kampányáról
5. A legendás élménynyújtás stratégiája
6. A folyamatos újravásárlás stratégiája 1. A termékportfóliód stratégiájának megtervezése 2. Termékmátrix stratégiád megtervezése 3. Az újraértékesítési akcióterv
7. A lelkes továbbajánlás stratégiája A „Sárga lapos” rendszer esettanulmánya
8. Marketing-hatástöbbszörözők stratégiája 1. A más emberek ideje 2. A más emberek pénze 3. A más emberek tapasztalata, erőforrása, vagy ötlete 4. A más emberek technológiája, avagy rendszere 5. A más emberek kapcsolata, illetve networkje
Hogyan lesz a Szív alapú marketingből profitod? Zárszó Köszönetnyilvánítás
|
A szerzőről: |
Pongor-Juhász Attilát az a gondolat tölti fel energiával és lelkesíti, amikor taníthatja a magyar vállalkozóknak és a vállalkozni akaróknak a tartósan sikeres vállalkozás felépítéséhez és működtetéséhez nélkülözhetetlen vállalkozói észjárást, technikákat és módszereket. Amikor segítheti őket, hogy kihúzzák saját magukat a hajuknál fogva abból a maguk által összepakolt kaka kupacból, amelyet a szegénységben, eladósodottságban, rossz párkapcsolatban tartó programjaiknak, szokásaiknak, azaz paradigmáiknak köszönhetnek. Megszerzett tapasztalataival, gyakorlati tudásával azoknak a vállalkozóknak és vállalkozni akaróknak tud segíteni, akik érzik, hogy sokkal több van bennük, mint amit a jelenlegi eredményeik mutatnak. Akik vágynak arra, hogy a magánéleti és/vagy a vállalkozói csődből, hogyan váljanak követendő példává gyerekeik, barátaik, vevőik, vagy kollégáik számára. Akik keresik, hogyan váljanak pénzügyileg szabaddá, hogyan nézzenek ki 10 évvel fiatalabbnak és hogyan építsenek fel és működtessenek tartósan többforrású, vállalkozói passzív jövedelmeket termelő vállalkozást, amely akkor is termel jövedelmet, amikor alszanak. |