Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Dan S. Kennedy: A tökéletes marketingterv kisvállalkozóknak
Komplett marketingtervet tudsz összeállítani, amely révén a vevői adatbázisod hihetetlen mértékben fog erősödni és elkötelezetté válni irántad!
Naprakész példákról, marketing technikákról fogsz olvasni és Dan. S Kennedy pedig segít neked abban, hogy ezeket mind-mind át tudd ültetni a saját vállalkozásodra!
|
Vélemények a könyvről: |
„Végre első kézből tudod megtanulni Dan Kennedy-től magyar nyelven azokat a legsikeresebb kisvállalati vevőszerző és pénzcsináló marketing technikákat, amikből a legnagyobb magyar kisvállalati marketing szakértők is tanulnak!”
Pongor-Juhász Attila
„Ha eddig az eredményes marketing készítését és a marketing tervezést nehéznek tartottad, ez a könyv megmutatja, hogyan lehet ezt pofon egyszerűen, könnyedén megcsinálni. Ha betartod a könyvben leírtakat, sikerre leszel ítélve! Rengeteg hasznos ötlet van minden oldalán!"
Dr. Balogh Béla
„Dan Kennedy ugyanolyan vagány a marketingben, mint az üzletben. Merész ötletekkel, könyörtelen kérdésekkel és már működő példákkal nem hagyja, hogy tovább halogassuk a cégünk marketingjével való foglalkozást. Ha szeretnéd, hogy a potenciális vásárlóid halljanak és lássanak, sőt, meg is jegyezzenek és rólad beszélgessenek, akkor szerintem egy kötelező és - nem mellesleg - szórakoztató olvasmány.”
Erdős Ági
„Ha kezdő vállalkozó vagy és nincs elég tőkéd, ha már működő vállalkozásod van és fejlődni akarsz, ez a könyv megmutatja neked rendszerbe foglalva, marketing terveken és ötleteken keresztül, hogyanvalósítsd meg üzleti céljaidat.”
Gulyásné Sinka Erika
„Olvasd, Tanuld, Alkalmazd!!! Ez a három dolog jutott eszembe, amikor először olvastam ezt a könyvet. Érthető, tömör, egyszerű útmutatása marketing misztikusnak hitt világáról, konkrét cselekvési segédlettel. Meg tudod csinálni Te is kedves vállalkozó-társam! Tedd meg az első lépést és vedd meg ezt a könyvet, majd… Olvasd, Tanuld, Alkalmazd… És csinálj sok pénzt!”
Benke László
|
Tartalom: |
Előszó
A tökéletes marketingterv sikertényezői
1. A megfelelő üzenet
Bónuszfejezetek
1. Hogyan tegyünk egyedivé egy közönséges vállalkozást?
Mellékletek
1. A legfőbb bűnök a marketingben
|
A szerzőről: |
Dan S. Kennedy multimilliomos, többszörös vállalkozó, aki évente több millió vállalkozót befolyásol tanácsadóként és business coach-ként. Széles körben ünnepelt „milliomos gyáros”, aki hosszú ideje segít vállalkozóknak elérni a hét számjegyű bevételeket és sokmilliós vagyont. Szándékosan provokatív „Mellébeszélés Nélkül” megközelítésével elnyerte a „Nyers Valóság Professzora” titulust. |