Barion Pixel Steve Strid, Claes Andréasson: A viking marketing
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

 


Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Steve Strid, Claes Andréasson: A viking marketing


        

Steve Strid, Claes Andréasson: A viking marketing

A sikeres biznisz skandináv módra

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789638899699
Kiadás éve: 2011
Oldalszám: 124
Ár (nettó) : 3 800 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 990 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

1200 évvel ezelőtt a vikingek az ellenségeik koponyáját használták ivókupának.

 

Ma lapra szerelt bútorokat értékesítenek, DE a győztes stratégiájuk nem változott!

 

A IX. században a vikingek egy fosztogatásra, rablásra és bódító hatású gombákra épülő civilizációt alkottak, és ők adták nekünk - többek között - a Nobel-díjat, az IKEA-t, a Volvót, az Ericssont, a Legót és az Absolut Vodkát.

 

Svédország, Dánia, Norvégia és Izland összlakossága nem éri el a 20 milliót, vagyis a modern vikingek a Föld népességének mindössze 0,3 %-át teszik ki. Hihetetlen, de ennek ellenére ők bonyolítják a világ összes exporttevékenységének 3 %-át! Igen, a skandináv termékek első osztályúak, de mégis a márkaneveik hódították meg a világot.

 

Az erőszak korának vége, de a vikingeknek még mindig megvan az a zseniális és némileg különc hozzáállása, amellyel nevet tudnak szerezni a cégeiknek, a termékeiknek és az ügyeiknek.

 

A Viking marketing elmeséli, miért nem működik a reklám, és hogy ez miért jó, miért értelmetlen a versengés, továbbá hogy a büntetés-jutalmazás rendszere miért primitív eszköz a motiválásra, és hogy miért is nem a pénz a világ mozgatórugója, valamint hogy az ügyvédeknek miért az utolsó hajóban a helyük...


Bemutatjuk a Viking rendszert - lehántjuk róla az őrületet. A módszerek között van új, van régi, de mind működik.

 

A vikingek visszatértek, és ezúttal nem viccelnek, mert üzletről van szó!

 

Vélemények a könyvről:

 

„A hunok és a vikingek majdnem egy időben éltek és hódították meg Európát. Most itt a lehetőség számunkra, magyar üzletemberek számára, hogy eltanuljuk tőlük a tartós üzleti vállalkozások titkát. Ha nekik sikerült, nekünk is sikerülni fog!”

 

Pongor-Juhász Attila
a könyv szaklektora

 

„Vegye fel a fontos teendők listájára: elolvasni A viking marketinget! A vikingek feldúlták a szigeteinket, cserébe viszont nekünk adták a Nobel-díjat és az IKEA-t. A viking marketingből kiderül, miként lehetséges, hogy a 20 milliónyi - a Föld népességének mindössze 0,3 százalékát kitevő - lakossal rendelkező Skandinávia mára a világ összexportjának 3 százalékát bonyolítja.”

 

Guardian

 

„Erősen ajánlott olvasmány. A viking marketing egyrészt érdekes olvasnivaló, másrészt jó ötletforrás lehet. A tanácsai nem gyakorlatiasak vagy részletekbe menőek - sokkal inkább abban segítenek, hogy helyesen ragadjuk meg a vállalkozó lét szellemiségét, és a skandináv cégek mintájára fejlesszük saját márkánkat.”

 

Start Your Business

 

„Rendkívül olvasmányos útikönyv egy olyan kultúra és egyben szemléletmód tájaira, amely korántsem kap akkora figyelmet, amekkorát érdemelne. A viking élmény tüzetesebb tanulmányozása révén hasznos megállapításokra juthatunk múltbéli diadalokról és jövőbéli trendekről egyaránt.”

 

Professional Manager

 

Tartalom:

 

Bevezetés
A magyar kiadó előszava

 

1. rész: MARKETING

 

1. Ha szíved szerint megtennél valamit, akkor tedd meg!
2. Hódíts egy eredeti ötlettel!
3. A látnokok gyakran a múltba tekintenek
4. Módosítsd az útirányt, de a szíved vágyát soha!
5. Néhány keresetlen szó vitorlabontás előtt: tanuld meg az alapokat!
6. Tervezd meg a támadást!
7. Kovácsolj erényt a gyengeségeidből!
8. Válassz egy bálványt, amibe beleköthetsz!
9. Gondolkodj kicsiben, de lásd az összképet!
10. Gondolkodj nagyban, de lásd a legapróbb lehetőséget is!
11. A legádázabb szócsata idején se feledd: igazán a tettek beszélnek!
12. Húzz hasznot a szenvedésből, kétségbeesésből és szegénységből!
13. Húzz hasznot a tisztességből!
14. Légy szerény, de goromba! (Inkább, mint öntelt, de udvarias)
15. Válassz célközönséget! - Embereket, akiket bírsz, vagy embereket, akik bírnak téged!
16. Adj ingyen valamit - és csinálj belőle pénzt!
17. Indíts innovatív módon, ragaszkodj az elveidhez, változtass!
18. Vegyülj el ügyesen: tűnj ki a tömegből!
19. Tanuld meg az új matekot!
20. Tökéletesítsd a terméket!
21. Ha a terméked igazán rémes, költsd a marketingre szánt pénzt inkább termékfejlesztésre!
22. Termékből van millió, márkából csak kétféle - legyél te az egyik és a másik is!
23. A versengés másodlagos
24. Az eszközök nem változnak
25. A reklám nem működik - és ez miért jó neked?
26. Egy jó sztori most milliókkal többet ér, mint azelőtt
27. Viking Zen (avagy tavasz / nyári kollekció -30°C-ban)
28. Ússz az árral szemben!
29. Az ismeretterjesztés, mint marketing

 

2. rész: CÉGKULTÚRA

 

30. Rablás, fosztogatás és egyéb családi hagyományok
31. Itt mindenki főnök
32. Hogyan tanuld meg elkövetni a helyes hibákat?
33. A vezetők legjobb barátja: a probléma
34. Őrjöngő vadembereket a hajóorrba (…de a kormányrúd ne nálunk legyen)!
35. Kalkulálj az erőszakkal - de az üzletből hagyd ki!
36. Csak hogy tudd: rabszolgamunka = rémálommá duzzadó adminisztrációs teher
37. Adj hatalmat az asszonyaid kezébe!
38. A versengés értelmetlen
39. Ha motiválni akarsz - felejtsd el a jutalmazást és a büntetést!
40. A beszéd olcsó, de még így is túl sokba kerül
41. Éleszd újra a döntéshozatal elfelejtett művészetét!
42. Segíts az embereknek, hogy becsületesek maradhassanak!
43. Plagizáld a plágiumot! - Egy igazán eredeti ötlet, amit megéri lekoppintani
44. A jogászok helye a sereghajtó hajón legyen!
45. Kreatív könyveléssel egy jobb világért!
46. A nyilvános konfliktus pompás dolog, ha neked van igazad
47. Pénz, pénz, pénz - gondold át újra!
48. Két út a válságkezelésben - az előrelátás és a pudli-módi
49. Marketingtanulmányok - kezeld őket fenntartásokkal!
50. A szerencsét sose bízd a véletlenre!

 

Függelék: A legtrendibb cuccok Kr. u. 900-ból (a vikingek köztünk élnek…)

 

Bibliográfia

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

MmY0Mzg2NG
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: