Barion Pixel Dan S. Kennedy: Azonnali vásárlásra ösztönző DIREKT MARKETING
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

 


Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Dan S. Kennedy: Azonnali vásárlásra ösztönző DIREKT MARKETING


        

Dan S. Kennedy: Azonnali vásárlásra ösztönző DIREKT MARKETING

Vevőszerző technikák kisvállalkozóknak

Nincs raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789638938404
Kiadás éve: 2011
Oldalszám: 158
Ár (nettó) : 3 038 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 190 Ft

Ki akar vadkacsára ágyúval lőni?

 

Elégedett vagy a céged teljesítményével?

 

Elég hatékonynak érzed vállalatod marketing tevékenységét? Egyáltalán van marketing tevékenységed?

 

Ha a fentiek közül bármelyik kérdésre nemmel válaszoltál, Te is a magyar kis- és középvállalkozók azon igen népes csoportjához tartozol, akik nem fedezték még fel, hogy a marketing nem egy pénznyelő gép és nem is a szükséges rossz, hanem az az eszköz, ami nélkül vállalatod sosem éri el a kemény munka megérdemelt gyümölcsét. Tudom, hogy szkeptikus vagy, de tedd most ezt egy percre félre!

 

A Direkt marketing, őszintén mellébeszélés nélkül a világ egyik legsikeresebb marketing gurujának, Dan Kennedy-nek a rövid, tömör, olvasmányosan szórakoztató könyve arról, hogyan használd a szegmensednek megfelelő marketing technikát a lehető legköltséghatékonyabban. Ha elolvasod a könyvet tudni fogod, hogy eddig hol rontottad el, s merre kell elindulnod egy pontosan mérhető, garantáltan közvetlen eladást generáló marketing irányába.

 

Önmagukért szóló hirdetések: viszlát! Bugyuta reklámok, ég veletek!

 

Direkt Marketing, mellébeszélés nélkül, meggyőző esettanulmányokkal, magyar piac specifikus kiegészítéssel. Valódi marketing nagyágyú, mely elfér a fiókodban.

 

Vélemények a könyvről:

 

„Ez a marketinges könyv olyan kisvállalkozóknak íródott, akik nem azt olvassák ki e könyvbeli példákból, hogy mi miért nem működhet idehaza, hanem arra keresik a választ, hogyan működhet az ő vállalkozásuk fejlesztése érdekében!”

 

Pongor-Juhász Attila
a könyv szaklektora

 

„Kis cégek százai virágoztak fel a szemem előtt, miután átálltak a direkt marketingre, és ebből a könyvből végre kiderül, hogyan kell csinálni. Nem akar országos tévéreklámot fizetni, de áhítozik a nagyobb ismertségre? Nem akar költséges értékesítői csapatot alkalmazni, de rengeteg vevőre van égető szüksége? A megoldást tartja a kezében.”

 

Wolf Gábor
Marketing Commando

 

„A vevő minden vállalkozás számára létszükséglet. Ennek megfelelően megszerzéséért és megtartásáért élet-halál harc folyik a piacon. Ebben a könyvben a stílus fekete öves nagymesterei segítenek neked elsajátítani több vevőszerző technikát, melyek alkalmazásával meglepő gyorsasággal, hihetetlen eredményekre leszel képes.”

 

Dóra Zoltán
www.greenpromo.hu

 

„A magyar vállalkozások nagy többsége egyáltalán nem alkalmaz igazi marketinget. A versenytársad hogy halad? Mert ha megvette ezt a könyvet, akkor már előtted jár. Ha szerencséd van, akkor még nem olvasta és ott porosodik a könyvespolcán, így a hátrányodat előnnyé tudod kovácsolni. Ne tétovázz, a verseny kiélezett, ez a könyv akkora energia bomba a cégednek, hogy ezt felelőtlenség lenne kihagyni.”

 

Kovács Gusztáv
www.gusztahus.hu

 

„Másfél évtizedes, biztosítótársaságnál eltöltött vezetői tapasztalatomnak köszönhetően én is „multi-fejjel” gondoltam a marketing eszközökre, és a könyv ahhoz a felismeréshez nyújtott segítséget nekem, hogy immáron saját biztosítási alkuszcég tulajdonosaként valójában azonnali hasznot hajtó, direkt marketingre van szükségem, ami azonnal megtérülő, mérhető bevétel növekedést eredményez.”

 

Halász Zoltán
www.nordkapp.hu

 

Tartalom:

 

Wolf Gábor ajánlása
A magyar kiadó előszava
Előszó - Útiterv a könyvhöz

 

I. rész: A RENDKÍVÜLI SIKER MEGALAPOZÁSA

 

1. A nagy váltás

 

Különben is minek van odakint annyi nyamvadt, haszontalan, nem jövedelmező reklám és marketing?
Igen, a megváltás karnyújtásnyira van
Az azonnali vásárlásra ösztönző Direkt marketing mellédumálás nélkül szabályai

 

2. Szabályok

 

Mindig legyen egy vagy több ajánlatod!
Legyen egy alapos ok, amiért azonnal válaszolnia kelljen!
Legyenek egyértelmű instrukciók a válaszadásra!
Nyomon követés és mérés
Márkaépítés, mint melléktermék
Legyen utánkövetés!
Ütős reklámszöveg
Általában olyan lesz, mint egy „csomagküldő cég reklámja”
Csak az eredmények számítanak, semmi más!
Légy keménykezű és fogd szigorú DIREKT marketing diétára vállalkozásodat legalább 6 hónapon keresztül

 

3. Az eredmény háromszög

 

4. Célpiacok

 

5. Üzenet

 

6. Média

 

7. Mesterszint

 

II. rész: AZONNALI VÁSÁRLÁSRA ÖSZTÖNZŐ DIREKT MARKETING SIKERES ALKALMAZÁSA NEM DIREKT MARKETINGGEL FOGLALKOZÓ VÁLLALKOZÁSOKNÁL

 

KISKERESKEDELMI VÁLLALKOZÁSOK

 

8. Hogyan változtatja át egy megdöbbentően szokatlan és formabontó hirdetés a hétköznapi kiskereskedelmi boltokat szuper nyereséges marketing vállalkozásokká?

 

9. Ki akarja megismerni, hogy egy ember, minden adózási ismeret nélkül, hogyan hozott létre egy két irodahelyiséges, 50.000 dollár forgalmú, néhány idénymunkást alkalmazó, adóügyekkel foglalkozó irodából egy évente 4 millió dollár összbevételű, 24 irodával és 440 alkalmazottal rendelkező adótanácsadó céget?

 

ÉTTERMEK

 

10. Hogyan hirdess kevesebbet az új vevőknek, és mégis duplázd meg a nyereséged?

 

SZAKMAI SZOLGÁLTATÁSOK

 

11. Bátor marketing, marketing-alapú bátorság

 

12. Azonnali vásárlásra ösztönző direkt marketing fogorvosoknak és egyéb magas tudást és felkészültséget igénylő szakembernek

 

SZEMÉLYES ÉRTÉKESÍTÉS

 

13. Hogyan érjük el azt, hogy ügyfeleink folyamatosan jól informáltak, érdeklődők, boldogok legyenek, és visszajárjanak, mert még többet szeretnének belőlünk?

 

14. Hogyan változtatja meg egész üzleti életedet az azonnali vásárlásra ösztönző direkt marketing?

 

SZOLGÁLTATÓ SZEKTOR

 

15. Leégett, rovarirtó srácból marketing milliomos

 

RENDSZEREK MINDEN MARKETINGES SZÁMÁRA

 

16. Hogyan automatizáld a marketinged?

 

A VEVŐK MEGTARTÁSA

 

17. Hogyan építs kerítést vevőid köré?

 

A szerzőről:

 

Dan S. Kennedy multimilliomos, többszörös vállalkozó, aki évente több millió vállalkozót befolyásol tanácsadóként és business coach-ként. Széles körben ünnepelt „milliomos gyáros”, aki hosszú ideje segít vállalkozóknak elérni a hét számjegyű bevételeket és sokmilliós vagyont. Szándékosan provokatív „Mellébeszélés Nélkül” megközelítésével elnyerte a „Nyers Valóság Professzora” titulust.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

MmRjYzVm
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: