Barion Pixel Ezt az utat kövesd!
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

 


Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Curt Coffman, Gabriel Gonzalez-Molina, Ph.D.: Ezt az utat kövesd!


        

Curt Coffman, Gabriel Gonzalez-Molina, Ph.D.: Ezt az utat kövesd!

Hogyan képesek a világ legsikeresebb vállalatai az emberi erőforrásban rejlő potenciálok felszabadításával fejlődni?

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789639447424
Kiadás éve: 2004
Oldalszám: 214
Ár (nettó) : 2 810 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
2 950 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Mi a közös a világ legsikeresebb vállalataiban?

 

  • Tudják, hogy legértékesebb erőforrásaik az emberek - a munkatársaik és a fogyasztóik.
  • Felismerték, hogy az emberek először érzelmi alapon reagálnak, és csak másodsorban racionálisak. Ezért a munkatársakat és a fogyasztókat elsősorban érzelmileg kell elkötelezni ahhoz, hogy a vállalat sikeres legyen.

 

A Gallup-kutatás nem csak ezt fedezte fel, hanem rábukkant annak titkára is, hogyan lehet megteremteni és menedzselni egy "érzelem vezérelte gazdaságot", amely biztosítja egy cég számára a gyors fejlődéshez szükséges erőforrásokat.

 

Az Ezt az utat kövesd! megmutatja, hogy miért nem működnek már a világban az emberek meggyőzésének hagyományos módszerei, és felkínál helyette egy olyan rendszert, amely a világ legsikeresebb vállalatainak jól bevált, forradalmi stratégiájára épül.

 

A Gallup elnök-vezérigazgatójának előszavából:

 

"A feszített versenyben, normál működéssel már nem vagyunk képesek fenntartani magunkat. Miért? Mert a vevőinkhez fűződő viszonyunk kizárólag az áron alapszik. Márpedig ha pusztán az ár különböztet meg a többiektől, nem vagy több egy árucikknél. Mi a megoldás? Olyan kapcsolat a fogyasztóval, amely valamilyen értelemben túlmutat az áron...

 

Vállalatod sikere nem azon múlik, mennyire érted a közgazdaságtan, a szervezetfejlesztés vagy a marketing mesterségét. Egyszerűen attól függ, mennyire érted a pszichológiát: hogyan kötődik minden egyes alkalmazottad a cégedhez, és céged a vevőköréhez... Az emberi természet kódját kell feltörni, s ezzel vadonatúj "Utat" kínálunk cégednek."

 

James K. Clifton

 

A követendő út

 

A követendő út kövei hézagmentesen illeszkednek egymáshoz. Együtt alkotnak egy hidat, amely a régi, következetlenségekkel teli működési módoktól átvezet egy forradalmian új módszerhez, amely segíti a fejlődést és az üzleti vérkeringést. Az érzelemvezérelt gazdaságnak végtelenek a távlatai. Ha vállalatod nemcsak túlélni, hanem prosperálni szeretne a nehéz időkben; itt az ideje irányt váltani. Mihelyst belátod, milyen könnyű elkerülni a zsákutcákat, az önbecsapás útvesztőit, ahogy eddig az alkalmazottakkal és ügyfelekkel bántatok, erre veszed az irányt. Ez az út elvezet oda, ahová minden szervezet vágyik: a folyamatos növekedéshez és a fokozódó termelékenységhez.

 

Tartalom:

 

Előszó

Bevezető: A követendő út

1. Üdvözöljük az érzelemvezérelt gazdaságban!

2. Fedezd fel a tehetséget minden alkalmazottban!

3. Az út, amely soha nem vezet rossz irányba

4. Úton az elkötelezettség felé

5. Útmutató az alkalmazotti elkötelezettség erősítéséhez és menedzseléséhez

6. Érzelmi gazdaságtan, I. rész

7. A szabad út

8. Az ügyfél-elkötelezettséget befolyásoló négy érzelmi állapot

9. Útmutató az ügyfél-elkötelezettség erősítéséhez és menedzseléséhez

10. Érzelmi gazdaságtan, II. rész

11. Az érzelemvezérelt gazdaság irányítása

Utószó: Új vízió egy új évszázadhoz

Jegyzetek

"A" függelék: A vezető tehetsége, az alkalmazottak elkötelezettsége és az üzleti egységek teljesítménye

"B" függelék: Az alkalmazottak elkötelezettsége, elégedettsége és üzletiegység-szintű eredmények: meta-analízis

Köszönetnyilvánítás

 

A szerzőkről:

 

Curt Coffman a Global Practice vezetője a Gallup Q12 menedzsment tanácsadó vállalatánál, valamint társszerzője a New York Times bestseller "Először is, szegd meg az összes szabályt!" c. könyvnek.

 

Gabriel Gonzalez-Molina a Gallup út menedzsment módszertanért felelős vezetője.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

M2U2ZGE4M
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: