Köszönetnyilvánítás
Ajánlás Előszó Bevezetés
Az ember cselekedeteit érzelmei vezérlik, nem pedig az ésszerűség Megfontoltság Mások érzéseinek átélése Az emberek a saját érdekükben cselekszenek, nem a miénkben Az emberek azt teszik, amiről úgy gondolják, hogy elvárjuk tőlük Udvariasság, türelem és kitartás A motiválatlanok motiválása A megelőlegezett köszönetnél nincs jobb biztosíték A jól végzett munka elismerése élethossziglani ismételt erőfeszítésre lelkesít Hogyan bánjunk goromba emberekkel telefonon? Ismertség, tetszés, bizalom Tanácskérés
Mások támogatásának jelentősége A másik szavainak visszatükrözése Bevezetés a neurolingvisztikus programozásba Az énüzenet Erőszak nélküli védekezés Éreztessük a másikkal, hogy övé az ötlet! A hatalom átengedése Gyakran a gyermekek a legjobb tanítóink Engedjük, hogy a másik döntsön a sorsunkról - valószínűleg így járunk a legjobban
Tárgyalás a pozitív megnyerés érdekében Hogyan hárítsunk el egy ajánlatot és szerezzünk mindazonáltal erőszak nélkül befolyást? Vonjuk be a problémába azt, akitől segítséget akarunk kérni! Hogyan fejezzük ki ellenvéleményünket, miközben erőszak nélkül befolyást szerzünk? Erőszak nélküli hosszú távú befolyásszerzés személyre szabott köszönőkártyával Nincs helye tárgyalásnak? Dehogy nincs!
A kérdés tartalmánál fontosabb a kérdésfeltevés módja A mosoly egyenlő a sikerrel Vegyük rá az embereket, hogy többet adjanak! A Tudom, hogy amúgy is módszer Mindig ugyanaz a technika Kapcsolatépítés: az erőszak nélküli befolyásolás kulcsa Tegyünk úgy, mintha minden sofőr jó ismerősünk lenne! Az udvariasság egyik eredménye Udvariasság, tisztelet és burkolt fenyegetés Ne taníts disznót énekelni! Előzetes mentegetőzési megközelítés
Mit, kitől, hogyan? Az illetékes felkutatása Hogyan zárjunk le udvariasan egy telefonbeszélgetést? Hogyan tegyük elviselhetővé azoknak a társaságát, akiket nem kedvelünk? Felmagasítás Konfliktusmegoldás a pozitív rendezés érdekében Az egyperces menedzser tudja Miképpen fogalmazzuk meg írásos követelésünket, hogy cselekvésre serkentsünk, és megkapjuk, amit akarunk? Fenyegető telefonok kezelése - és a veszély komolyságának felmérése Erőszak nélküli, pozitív befolyásolás kiengeszteléssel Pénzmegtakarítás a pozitív ráhatás hat varázsszavával
Ismét az udvarias, burkolt fenyegetésről Megszabadulás a büntetőcédulától Nincs egyedül ezzel Lincoln tapintatosan megrovó levele Ne a különbségekre - a hasonlóságokra összpontosítsunk! Harmadik személyű magyarázat mások gondolkodásmódjának megváltoztatására Vállaljuk magunkra a hibát, engedjük át az érdemet! Ha lekezelnek vagy átnéznek rajtunk
Erőszak nélküli befolyásolás az ellenlábasok egymással szembeni kijátszásával Erőszakos befolyásolás (természetesen csak legvégső esetben) Kényelmetlen helyzetek hasznosítása Cselekedjünk következetesen! Vita vagy tárgyalás során először a másik oldalt ismertessük! A győzelem után maradjunk szerények! Erőszak nélküli befolyásszerzés a platinaszabállyal Kérjünk szépen! Igenlő személyiség
A soha el nem küldött levél Újra a felmagasításról Befolyásolás késleltetett elégtétellel A szócsatában nincs győztes Veszítsd el a csatát, nyerd meg a háborút! Az alázatos panasz több eredményt szül Bánjunk mindenkivel ugyanazzal a tisztelettel!
Önteszt Idomulás és visszatükrözés Kézenfekvő, de vajon használjuk-e? Ügyeljünk arra, hogy bókjainkat észrevegyék! Egy kipróbált éttermi ötlet Rövid eszmefuttatás Egy gyors telefonos módszer Jó reggelt! Így is lehet kérdezni
Eladáskezdeményezés telefonon A tudatlanság bevallása Egy fontos gondolat Hibák beismerése A probléma helyett a megoldásra összpontosítsunk! Ha meg tudná győzni magát, hogy Lehetséges, hogy nincs igazam Erőszak nélküli befolyásolás puszta hallgatással Ön sokkal jobban ért ehhez, mint én Kezdjük a bírálatot igaz és őszinte dicsérettel! A hétszavas bumeráng Segítsünk, hogy örömmel tegyék meg azt, amit nem akarnak!
Ajánlatok barátságos elhárítása Kötelezettségvállalás nélkül nyitva hagyott ajtó Vegyünk észre valamit, ami a másikat érdekli! Még egy ok a mosolyra Ismerjük célkitűzésünket, és dolgozzuk ki a megközelítés módját! Ilyen árat ajánlani biztosítási kötvénnyel ér fel Jó tanács a hízelgő megjegyzésekről Gazdát játsszunk, ne vendéget! Az egyetlen kulcskérdés Kérem a főnököt!
Giblin igazságszéruma A tagadó igen A beleegyezés beoltása Nyerjük meg a taxisofőrt! Egy jó szó azoknak, akik nem szoktak hozzá Kézfogás A hozzáállásról
Újbóli bemutatkozás Érdeklődés a másik iránt Megértés Véleménykérés Senkit ne hozzunk zavarba azzal, hogy leégetjük! Mit ne tegyünk az erőszak nélküli befolyásolás érdekében? Az erőszak nélküli befolyásolás gyerekjáték lehet A serkentő kihívás Jobb előbb adni, mint kapni Telefonos jótékonysági felszólítások szelíd elhárítása
Példamutatás A humor fontossága az erőszak nélküli befolyásszerzésben Ugyanúgy viselkedjünk beszállítóinkkal, ahogy fogyasztóinkkal és megrendelőinkkel! Hűvös fej a volán mögött Erőszak nélküli befolyásolással a kulisszák mögé Az erőszak nélküli, pozitív befolyásolás álma Az erő nyelvezete
Hivatkozások jegyzéke
|