Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Shawn Moon, Leena Rinne, Sandy Rogers: Szenvedélyes hűség - Törd fel a vevőhűség titkos kódját
Nyerd meg az ügyfeleid szívét, és nemcsak többet fognak vásárolni, de az ismerőseiknek is csak rólad beszélnek majd.
De mi teszi az alkalmi ügyfeleket szenvedélyes promóterekké? Mi készteti az embereket arra, hogy hosszú távon veled tartsanak?
A FranklinCovey szakértői a vásárlói hűség titkos kódjának megfejtését tűzték ki célul. Egy kiterjedt vizsgálatot végeztek, amelyben 1100 üzlet és több ezer embert vett részt. Végül beazonosították azokat az eseményeket, amelyek kiemelkedő bevételekhez vezettek.
Ez a könyv ezeket az alapelveket és gyakorlatokat mutatja be.
Megismerheted:
- Hogyan alakíts ki hiteles, szívélyes kapcsolatot. - Hogyan tedd fel a megfelelő kérdéseket. - Hogyan tanulj meg figyelni másokra. - Hogyan ismerd fel, hogy mi a valódi feladat. - Hogyan vállalj felelősséget a vevő igényeiért. - Hogyan kövesd nyomon és erősítsd meg a kapcsolatod az ügyféllel. - Hogyan oszd meg nyíltan és kedvesen a meglátásaidat. - Hogyan lepd meg a partnereidet váratlan extrákkal. - Hogyan tartható fenn a "szenvedélyes hűség".
|
Tartalom: |
Előszó A szerző megjegyzése
Első rész - A szenvedélyes hűség alapja Bevezetés: A szenvedélyes hűség erejét az emberek adják 1. A Hűséget ébresztő vezetői gondolkodásmód
Második rész - Az empátia alapelve 2. Az empátia iránti szükséglet 3. Építs ki valódi emberi kapcsolatot 4. A beszélgetőpartnered rejtett történetére figyelj
Harmadik rész - A felelősség alapelve 5. A felelősség iránti szükséglet 6. Derítsd ki, hogy mi a valójában elvégzendő feladat 7. Utánkövetés a kapcsolat megerősítése érdekében
Negyedik rész - A nagyvonalúság alapelve 8. A nagyvonalúság iránti szükséglet 9. Nyíltan oszd meg a felismeréseidet 10. Váratlan extrákkal okozz meglepetést
Ötödik rész - A szenvedélyes hűség alkalmazása a gyakorlatban 11. Milyen hűséget hagysz örökségül 12. Hogyan tarthatod fenn a szenvedélyes hűséget csapatokban és szervezetekben
Jegyzetek |