Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Bohnné Keleti Katalin: Piackutatás egyszerűen kis- és középvállalkozásoknak
Készen áll, hogy megtudja az IGAZSÁGOT?
Az üzleti döntéseihez információ kell. De vajon honnan szerezze meg? A legegyszerűbb (és igazából a leginkább célravezető is), ha megkérdezi az érintetteket!
Egy piackutatással.
284 oldal, 3 komplett esettanulmány, 30 példa, kérdőív minták, és ajándék elektronikus munkafüzet ezt kapja, ha megrendeli a kötetet.
Ezen kívül: hétköznapi, könnyen olvasható nyelvezet, érthető megfogalmazások, praktikus tanácsok arról, mit igen, és mit ne.
A kötet három fő témáját: piackutatás, konkurencia elemzés és ügyfélkapcsolatok egyéb fontos témák, mint adatvédelem, adatfeldolgozás, igazságügyi szakértés, stb. egészítik ki.
Mit kell kutatnia?
A célcsoportját- kik ők, mik ők, mit szeretnek, hol élnek, mi a problémájuk? A versenytársait- mit csinálnak, hogyan innoválnak, mi a stratégiájuk? Az ügyfeleit- mennyire elégedettek, mit szeretnének még, kik ők, mit szeretnek, mit utálnak?
Mikor kell kutatnia?
Termékbevezetés előtt-alatt, után Szezonálisan Vásárlás előtt és után Beruházások előtt Stratégiai tervezés előtt
és a legfontosabb kérdés: HOGYAN KELL KUTATNIA?
Ebben segít a Piackutatás egyszerűen Kis- és Középvállalkozásoknak című könyv.
- részletes leírásokkal - minta-és ötlet gyűjteménnyel - sablonokkal - közérthető elméleti alapozással
Kinek való ez a könyv?
- cégvezetőknek, akik a piacuk élén szeretnének járni - marketingeseknek, akik a legjobb kampányokat akarják készíteni - sales és ügyfélszolgálati csoportok vezetőinek, akik nap, mint nap találkoznak AZ ÜGYFÉLLEL
Miről szól a könyv? Arról, hogyan
- kell összeállítani a kutatási tervet - határozza meg a célokat - kell összeállítani a TÖKÉLETES kérdőívet - tudja feldolgozni és értelmezni a kapott adatokat - mérheti a vásárlói elégedettségét - monitorozhatja a versenytársait - milyen jogszabályok vonatkoznak az adatbázis építésre és adatkezelésre - hogyan dolgozhatja fel az adatokat, hogy az valós segítség legyen a továbbiakban - mikor kérhet szakértői segítséget, és azt hogyan tegye
A kötet egyik egyedisége, hogy külön táblázatban foglalja össze, melyek azok a lépések, amiket a cégek maguk is megtehetnek, és hol jobb, előnyösebb külső szakértő bevonása.
A kötethez csatlakozó elektronikus munkafüzet végigvezeti az olvasót a kutatás lépésein.
Ne feledje! Akinek több információja van, az előbb ér célba! |