Barion Pixel Piackutatás egyszerűen kis- és középvállalkozásoknak
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

 


Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Bohnné Keleti Katalin: Piackutatás egyszerűen kis- és középvállalkozásoknak


        

Bohnné Keleti Katalin: Piackutatás egyszerűen kis- és középvállalkozásoknak

Mi van körülöttem?

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789638987662
Oldalszám: 284
Kötés: puhafedeles
Ár (nettó) : 3 800 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 990 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Készen áll, hogy megtudja az IGAZSÁGOT?

 

Az üzleti döntéseihez információ kell. De vajon honnan szerezze meg? A legegyszerűbb (és igazából a leginkább célravezető is), ha megkérdezi az érintetteket!

 

Egy piackutatással.

 

284 oldal, 3 komplett esettanulmány, 30 példa, kérdőív minták, és ajándék elektronikus munkafüzet – ezt kapja, ha megrendeli a kötetet.

 

Ezen kívül: hétköznapi, könnyen olvasható nyelvezet, érthető megfogalmazások, praktikus tanácsok arról, mit igen, és mit ne.

 

A kötet három fő témáját: piackutatás, konkurencia elemzés és ügyfélkapcsolatok egyéb fontos témák, mint adatvédelem, adatfeldolgozás, igazságügyi szakértés, stb. egészítik ki.

 

Mit kell kutatnia?

 

A célcsoportját- kik ők, mik ők, mit szeretnek, hol élnek, mi a problémájuk?

A versenytársait- mit csinálnak, hogyan innoválnak, mi a stratégiájuk?

Az ügyfeleit- mennyire elégedettek, mit szeretnének még, kik ők, mit szeretnek, mit utálnak?

 

Mikor kell kutatnia?

 

Termékbevezetés előtt-alatt, után

Szezonálisan

Vásárlás előtt és után

Beruházások előtt

Stratégiai tervezés előtt

 

és a legfontosabb kérdés: HOGYAN KELL KUTATNIA?

 

Ebben segít a Piackutatás egyszerűen Kis- és Középvállalkozásoknak című könyv.

 

- részletes leírásokkal

- minta-és ötlet gyűjteménnyel

- sablonokkal

- közérthető elméleti alapozással

 

Kinek való ez a könyv?

 

- cégvezetőknek, akik a piacuk élén szeretnének járni

- marketingeseknek, akik a legjobb kampányokat akarják készíteni

- sales és ügyfélszolgálati csoportok vezetőinek, akik nap, mint nap találkoznak AZ ÜGYFÉLLEL

 

Miről szól a könyv? Arról, hogyan

 

- kell összeállítani a kutatási tervet

- határozza meg a célokat

- kell összeállítani a TÖKÉLETES kérdőívet

- tudja feldolgozni és értelmezni a kapott adatokat

- mérheti a vásárlói elégedettségét

- monitorozhatja a versenytársait

- milyen jogszabályok vonatkoznak az adatbázis építésre és adatkezelésre

- hogyan dolgozhatja fel az adatokat, hogy az valós segítség legyen a továbbiakban

- mikor kérhet szakértői segítséget, és azt hogyan tegye

 

A kötet egyik egyedisége, hogy külön táblázatban foglalja össze, melyek azok a lépések, amiket a cégek maguk is megtehetnek, és hol jobb, előnyösebb külső szakértő bevonása.

 

A kötethez csatlakozó elektronikus munkafüzet végigvezeti az olvasót a kutatás lépésein.

 

Ne feledje! Akinek több információja van, az előbb ér célba!

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

MmQ5Njk5Z
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: