Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » William C. Taylor, Polly Labarre: Fenegyerekek munkában
"A fenegyerekek bebizonyítják, hogy lehetséges magasröptű ideák és erős versenyszellem köré céget építeni.
Mitől lesz sikeres egy reklámügynökség, internetszolgáltató vagy mosószergyár?
Attól, hogy bebizonyítják: az üzlet, ha igazán jól csinálják, sokkal izgalmasabb, értékesebb és sokkal nagyobb mulatság akkor, ha az üzletvitel egy kicsit eltér a megszokott, unalomig ismételt sémáktól.
32 esettanulmány olyan cégekről, vezetőkről, akik újragondolják a versenyt, kiaknázzák az innovatív megoldásokban rejlő előnyöket, újfajta kapcsolatokat keresnek a fogyasztókkal, átszervezik a munkát.
Van mit tanulni tőlük!"
|
Tartalom: |
ELŐSZÓ: Fenegyerekek, avagy Mavericks BEVEZETÉS: A maverickígéret I. RÉSZ: A VERSENY ÚJRAGONDOLÁSA 1. Nem csupán egy cég, egy ügy: stratégia mint képviselet
2. A verseny és következményei: formabontók, diplomaták, valamint az üzleti beszéd új módja
3. Maverick üzenetek 1: stratégiánk értékelése
II. RÉSZ: AZ INNOVÁCIÓ ÚJRAFELTALÁLÁSA 4. Határtalan ötletek: miért nem olyan okos senki, mint mindenki?
5. Innováció Rt.: a nyílt forráskód eléri az üzleti világot
6. Maverick üzenetek 2: vállalkozásunk nyílt szemléletűvé tétele
III. RÉSZ: ÚJRA KAPCSOLATOT LÉTESÍTÜNK A FOGYASZTÓKKAL 7. Az érték eladásától az érték megosztásáig: lépjünk túl a túlterhelés korán
8. Apró gesztusok, nagy jelzések: kitűnő stratégiák, amelyekkel kitűnünk a tömegből
9. Maverick üzenetek 3: kapcsolatépítés a vevőkkel
IV. RÉSZ: A MUNKA ÚJRATERVEZÉSE 10. A cég, amelyet vezet, működjön úgy, mintha számítanának az emberek
11. Emberek és teljesítmények: sztárok, rendszerek és jól működő munkahelyek
12. Maverick üzenetek 4: hogy a munkatársak képességei érvényesülhessenek
Jegyzetek |