Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » William C. Taylor, Polly Labarre: Fenegyerekek munkában


        

William C. Taylor, Polly Labarre: Fenegyerekek munkában

Miért mindig a legeredetibb elmék a nyerők?

Nincs raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789639686335
Elérhetőség: Kifutott termék
Kiadás éve: 2007
Oldalszám: 240
Méret: 160*235
Alapár 3 900 Ft
Ár (nettó) : 3 157 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 315 Ft

"A fenegyerekek bebizonyítják, hogy lehetséges magasröptű ideák és erős versenyszellem köré céget építeni.

 

Mitől lesz sikeres egy reklámügynökség, internetszolgáltató vagy mosószergyár?

 

Attól, hogy bebizonyítják: az üzlet, ha igazán jól csinálják, sokkal izgalmasabb, értékesebb és sokkal nagyobb mulatság akkor, ha az üzletvitel egy kicsit eltér a megszokott, unalomig ismételt sémáktól.

 

32 esettanulmány olyan cégekről, vezetőkről, akik újragondolják a versenyt, kiaknázzák az innovatív megoldásokban rejlő előnyöket, újfajta kapcsolatokat keresnek a fogyasztókkal, átszervezik a munkát.

 

Van mit tanulni tőlük!"

 

 

Tartalom:

 

ELŐSZÓ: Fenegyerekek, avagy Mavericks


BEVEZETÉS: A maverickígéret


I. RÉSZ: A VERSENY ÚJRAGONDOLÁSA


1. Nem csupán egy cég, egy ügy: stratégia mint képviselet
Ön milyen ideákért áll ki? * Folytathat-e Ön versengő-agresszív üzletpolitikát, ha riválisainak stratégiai magas labdát ad fel? * Csatornaváltás: a hálózat, amely megváltoztatta a televíziót.

 

2. A verseny és következményei: formabontók, diplomaták, valamint az üzleti beszéd új módja
Lehetünk-e anélkül provokatívak, hogy ellenreakciót provokálnánk ki? * Miért fejlesztik ki a saját versenyszótárukat a stratégiai innovátorok? * Céltudatos győzelem: az értékorientált reklámügynökség, amely kőbe vési meggyőződését.

 

3. Maverick üzenetek 1: stratégiánk értékelése
Miért nem működik az „én is”? – lényegi kérdések arról, hogyan versenyez Ön, és hogyan a vállalata.

 

II. RÉSZ: AZ INNOVÁCIÓ ÚJRAFELTALÁLÁSA


4. Határtalan ötletek: miért nem olyan okos senki, mint mindenki?
Miként győzzünk meg kitűnő embereket arról, hogy ha már nem nekünk dolgoznak, legalább velünk dolgozzanak? * Miért van szükség fej fej melletti versenyre fundamentális együttműködés esetén? * Heuréka! Miként inspirálta egy mindenre nyitott vezető a végső internetes aranylázat?

 

5. Innováció Rt.: a nyílt forráskód eléri az üzleti világot
Kiképezték Önt a nyíltforráskód-modellű üzletre? * Miért, hogy az alsó vezetők „naponta hülyén jönnek be”? * Szellemi erő lentről felfelé: miként teremtette meg a kreativitás új modelljét egy százhetven éves cégóriás?

 

6. Maverick üzenetek 2: vállalkozásunk nyílt szemléletűvé tétele
Megosztott elmék: az open-source vezetés tervezési elvei.

 

III. RÉSZ: ÚJRA KAPCSOLATOT LÉTESÍTÜNK A FOGYASZTÓKKAL


7. Az érték eladásától az érték megosztásáig: lépjünk túl a túlterhelés korán
Ha jók a termékei, miért oly boldogtalanok a vevői? * Miként csináljunk halott üzletből kultuszmárkát? * „A mi vevőnk a mi kategóriánk” – a kiskereskedő, aki identitásérzést ad el.

 

8. Apró gesztusok, nagy jelzések: kitűnő stratégiák, amelyekkel kitűnünk a tömegből
Ott árul, ahol a vevői vannak, versenytársai pedig nem? * Meleg és trutyis: hogyan lett Howard Stern a világ legvalószínűtlenebb játékmackóügynöke? * Miért az a cég a nyerő, amelynek a legokosabbak a vevői?

 

9. Maverick üzenetek 3: kapcsolatépítés a vevőkkel
Márkaügyek: a marketing új építőkockái a menőknél.

 

IV. RÉSZ: A MUNKA ÚJRATERVEZÉSE


10. A cég, amelyet vezet, működjön úgy, mintha számítanának az emberek
Képes-e Ön arra, hogy az Önt megilletőnél több elsőrangú tehetséget vonzzon a szakterületén? * Miként találhat meg nagy embereket, akik nem keresik Önt? * A verseny jellegének kiépítése: miért engedi szabadjára a világ legbarátságosabb légitársasága alkalmazottai közt a „harcos szellemet”?

 

11. Emberek és teljesítmények: sztárok, rendszerek és jól működő munkahelyek
A vezetés első törvénye: „Sztárok nem dolgoznak idiótáknak” * Hogyan lesznek szabadúszó ügynökök csapatmunkások? * A bürokráciától a ragadokráciáig: a katyvasz munkahely megannyi előnye.

 

12. Maverick üzenetek 4: hogy a munkatársak képességei érvényesülhessenek
Alkalmazási teszt: éppoly műgonddal tervezi meg munkahelyét, mint a piacát?

 

Jegyzetek
Köszönetnyilvánítás
Név- és tárgymutató

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

YzBlZT
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: