Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Trevor Clawson: Üzlet Jamie Oliver módra - A tudatos márkaépítés 10 receptje


        

Trevor Clawson: Üzlet Jamie Oliver módra - A tudatos márkaépítés 10 receptje

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789633040188
Kiadás éve: 2010
Oldalszám: 288
Méret: 145*210
Alapár 3 900 Ft
Ár (nettó) : 3 157 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 315 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Jamie Oliver a világ egyik legismertebb és leggazdagabb sztárséfje. Rokonszenves médiasztár és nagyon szerethető figura, de sokkal több is ennél - méltán sikeres üzletember. Népszerű show-műsoraira alapozva erőteljes, értékes és eladható márkát épített föl. Mindeközben az olyan projektek, mint a Jamie konyhája, a Jamie menzája vagy a Jamie Élelmezési Minisztériuma a "jobb ételminőségért kampányoló szakemberré" tették, aki elkötelezettsége mellett is laza, autentikus és őszinte maradt.

 

Jamie Oliver üzleti sikereinek alapja a személyisége. Márkája az élelmiszerekre, az életmódra és arra a szenvedélyes meggyőződésre épül, miszerint az egyén képes jobbá tenni ezt a világot.

 

Sikertörténetén keresztül a márkaépítés tíz receptjét ismerhetjük meg, amelyek bármilyen üzleti karrier során alkalmazhatók.

 

 

Tartalom:

 

Bevezetés: Jamie Oliver élete

 

1. LEGYÉL ÖNMAGAD - MEG EGY KICSIVEL TÖBB!
Oliver korai televíziós szerepléseinek alapja a hitelessége volt, de a kulisszák mögött leleményes cselek is segítették

 

2. TERJESZD KI A MÁRKÁT A SZEMÉLYESEN TÚLRA!
Miután az énmárkáját remekül felépítette, Oliver több nagy ívű üzleti vállalkozásba kezdett

 

3. ARRA ÉPÍTS, AMIBEN JÓ VAGY!
Oliver maradt annál, amihez a legjobban ért: kiterjesztette a cégbirodalmát, de nem hagyta el a komfortzónáját

 

4. NE FELEDKEZZ MEG A KÖZHASZNÚSÁGRÓL!
Oliver társadalmi és politikai kérdésekkel is megbirkózott, amivel beégette magát az emberek emlékezetébe, felfrissítette a márkát, és még jót is cselekedett

 

5. LEGYÉL EGY NAGY CÉG ARCA - ÉS MARADJ IS AZ…
A rögös út ellenére, amit együtt bejártak, Oliver kapcsolata a Sainsbury’sszel végül kölcsönösen gyümölcsöző maradt

 

6. TUDD KEZELNI A NEHÉZSÉGEKET!
Oliver a karrierjét veszélyeztető elemeket kemény munkával és alkotó képzeletével győzte le

 

7. TERJESZKEDJ A NEMZETKÖZI PIACON!
Olivernek a kezdetektől fogva globális profilja volt - ma nemzetközileg elismert üzletember

 

8. VÉDD MEG A MÁRKÁT!
Minden cégtulajdonosnak nagy feladat, hogy a vállalat növekedéséhez igazítva gondozza a márkát - Oliver sikerrel véghezvitte

 

9. MERJ ELLENTMONDÁSOS LENNI!
Olivernek nem ártott, hogy hajlandó volt felvállalni az ellentmondásosságát

 

10. LEGYÉL BÁTOR!
Új vállalkozást indítani a pénzügyi válság közepén nagy bátorságra vall vagy nagy butaságra - Oliver felkészült, és vállalta a kockázatot

 

Összegzés: Üzlet Jamie Oliver módra

Zárszó: A fenntartható jövő felé

Név- és tárgymutató

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

OTgyY
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: