Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Trevor Clawson: Üzlet Jamie Oliver módra - A tudatos márkaépítés 10 receptje
Jamie Oliver a világ egyik legismertebb és leggazdagabb sztárséfje. Rokonszenves médiasztár és nagyon szerethető figura, de sokkal több is ennél - méltán sikeres üzletember. Népszerű show-műsoraira alapozva erőteljes, értékes és eladható márkát épített föl. Mindeközben az olyan projektek, mint a Jamie konyhája, a Jamie menzája vagy a Jamie Élelmezési Minisztériuma a "jobb ételminőségért kampányoló szakemberré" tették, aki elkötelezettsége mellett is laza, autentikus és őszinte maradt.
Jamie Oliver üzleti sikereinek alapja a személyisége. Márkája az élelmiszerekre, az életmódra és arra a szenvedélyes meggyőződésre épül, miszerint az egyén képes jobbá tenni ezt a világot.
Sikertörténetén keresztül a márkaépítés tíz receptjét ismerhetjük meg, amelyek bármilyen üzleti karrier során alkalmazhatók.
|
Tartalom: |
Bevezetés: Jamie Oliver élete
1. LEGYÉL ÖNMAGAD - MEG EGY KICSIVEL TÖBB!
2. TERJESZD KI A MÁRKÁT A SZEMÉLYESEN TÚLRA!
3. ARRA ÉPÍTS, AMIBEN JÓ VAGY!
4. NE FELEDKEZZ MEG A KÖZHASZNÚSÁGRÓL!
5. LEGYÉL EGY NAGY CÉG ARCA - ÉS MARADJ IS AZ…
6. TUDD KEZELNI A NEHÉZSÉGEKET!
7. TERJESZKEDJ A NEMZETKÖZI PIACON!
8. VÉDD MEG A MÁRKÁT!
9. MERJ ELLENTMONDÁSOS LENNI!
10. LEGYÉL BÁTOR!
Összegzés: Üzlet Jamie Oliver módra Zárszó: A fenntartható jövő felé Név- és tárgymutató |