Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Stuart Crainer, Des Dearlove: Üzleti világatlasz


        

Stuart Crainer, Des Dearlove: Üzleti világatlasz

Biztos navigáció az üzlet viharos vizein

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789637525926
Kiadás éve: 2006
Oldalszám: 200
Méret: 210*295
Alapár 7 990 Ft
Ár (nettó) : 6 467 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
6 790 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Mit tehet a vállalkozó vagy a vezető, ha nem akar több tucat menedzserkönyvet elolvasni?


Lapozgassa az üzleti világ képzeletbeli atlaszát!


Több mint 200 térkép, esettanulmányok és összefoglalók mutatják be mindazt, amit a vezetésről és az üzleti világról tudni kell. Letölthető térképsablonokkal. A könyv forradalmi újítása, hogy az üzleti életet térképeken vizualizálja. A folyamatokat mint földrajzi egységeket (földrészeket, országokat, szigeteket) ábrázoló fiktív térképek igencsak szokatlanok: lenyűgözően hatásosak – és nem utolsósorban alkalmasak arra, hogy az olvasót elkalauzolják a modern üzleti világban.

 

E szép kivitelű világatlasz térképein ezúttal nem a megszokott földrajzi nevek láthatók, nem a Föld kontinensei, országai, hegyei-vizei – hanem az üzleti folyamatok útjai és útvesztői, állomásai, szirtjei, szigetei, folyói, csupa olyan képletes hely, amit az üzletembereknek előbb vagy utóbb, de be kell járnia.

 

Nem hétköznapi módszer: térképen ábrázolni az üzleti modelleket. Az ún."asszociatív kartográfia" módszere új találmány, de mintája egy ősi módszer: a modellezés. Lényege, hogy rövid úton megismerhető, átlátható és értelmezhető térképeket ad – nemcsak az üzleti életben, hanem bármilyen szakma területén zajló – bonyolult folyamatokról. A térképek jó adag humorral kreált fiktív földrajzi nevekkel jelölik a folyamatok lépéseit, a modellek egyes elemeit, a kudarc mocsarait sem kikerülve. A fejezetek szövege sem egyszerű térképmagyarázat, hanem önállóan is kezelhető összefoglalás a menedzsment, a marketing vagy éppen a logisztika legfontosabb irányairól, gondolkodóiról és példaértékű eseteiről, kezdve azzal az alapvető kérdéssel, hogyan lehet több pénzt keresni, végezve azzal, mit is tanulhatunk a legnagyobbaktól.

 

Tartalom:

 

Jelmagyarázat a térképekhez 
Térképek 
Előszó 
Bevezetés

 

1. Hogyan keressünk több pénzt?


2. Hogyan születnek a legjobb ötletek?


3. Ki itt a főnök?


4. Hogyan irányítsuk az embereket?


5. Merre tartunk?


6. Hogyan értékesíthetünk többet?


7. Hogyan szervezzük meg vállalkozásunkat?


8. Hogyan tehetjük hatékonyabbá vállalkozásunkat?


9. Miben segíthet a technológia?


10. Hogyan tanulhatunk a legjobbaktól?


11. Hogyan alakítsuk pályafutásunkat?


12. Mit jelent az igazi siker?


Bibliográfia 
Névmutató

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

YzY2Y2Y1
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: