Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Scott Belsky: Megvalósítás - Hogy az ötlet valóra váljon


        

Scott Belsky: Megvalósítás - Hogy az ötlet valóra váljon

Előrendelhető

Nincs raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789633040690
Elérhetőség: ELŐRENDELHETŐ - Elegendő számú megrendelés esetén újranyomtatják a könyvet.
Kiadás éve: 2011
Oldalszám: 300
Méret: 145*210
Ár (nettó) : 3 714 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 900 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Scott Belsky a kreatív szakma egyik jelentős platformjának, a Behance-nek az alapítója, éveken keresztül különböző módszerekkel azt vizsgálta, mi lehet a titka a produktívan kreatív egyéneknek és csapatoknak, hogyan tudják megvalósítani hihetetlen ötleteiket a leginnovatívabb vállalatok, mint az IBM, az Apple vagy a Disney.

 

Bármilyen meglepő, a sikertörténetek egyértelműen azt igazolták, hogy csupán 1% az ötlet és 99% a megvalósítás. Vagyis legyen szó akár egy hétköznapi problémáról, vagy egy világraszóló merész ötletről, sokkal nagyobb hangsúlyt kell helyeznünk a megvalósításra.

 

A szerző rendkívül sok konkrét gyakorlati példán keresztül, élvezetes stílusban összegzi, mit kell tennünk, hogy ötleteink valóra is váljanak, hogyan szervezzük ehhez a munkánkat, hogyan használjuk fel a közösségben rejlő erőt, és hogyan alakítsuk ki vezetői szokásainkat és magatartásunkat.

 

 

Tartalom:

 

Előszó a magyar kiadáshoz

 

Bevezetés - Hogy az ötlet valóra váljon
Hogy ez a könyv is valóra váljon 
Mi az oka, hogy a legtöbb ötlet sosem válik valóra? 
Erők, amelyek valóra váltják az ötleteket 
Még egy megjegyzés, mielőtt kezdünk

 

1. SZERVEZÉS ÉS VÉGREHAJTÁS


A szervezés mint versenyelőny
Ötleteink sorsa a szervezésen múlik

 

Cselekvésmódszertan - Helyezzünk nagyobb súlyt a cselekvésre!
A projektvezetési módszerek felülvizsgálata 
Bontsuk a projektet alapelemeire! 
A teendők menedzselése 
A félretett feladatok kezelése 
A referenciaanyagok archiválása
Tippek a cselekvésmódszertan gyakorlásához 
Gyűjtsünk össze minden anyagot, majd szakítsunk időt a feldolgozásra!

 

Rangsorolás - Az energiafelhasználás menedzselése életünk nagy projektjeinél 
Tartsuk a szemünket az energiaegyenesen! 
Sürgős kontra fontos 
Darwinista rangsorolás

 

Megvalósítás - Mindig előre, sohasem hátra!
A meggyőződés nélküli cselekvés 
Gyilkoljuk szabadon az ötleteket! 
Az értekezletek hatékonysága 
A befejezés biológiája és pszichológiája 
Az utánkövetés és a tao 
Keressük a korlátokat! 
Csak óvatosan a változtatással! 
A haladás haladást generál 
Vizuális szervezés és a feladatok reklámozása

 

Mentális lojalitás - Az elhatározás és a figyelem fenntartása
Az izzadtságos munka rituáléi 
Vizsgáljuk meg a munkaterületet! 
Minimalizáljuk a „bizonytalanságból fakadó munkát”!

 

2. A KÖZÖSSÉG EREJE


Az erő velünk van
Az álmodozók, a cselekvők és a megvalósítók 
Ritka a magányos siker 
Terjedjen az ötlet szabadon! 
Kovácsoljunk tőkét a visszajelzésekből! 
A transzparencia fokozza a közösségben rejlő erőt
A közösségi erők legjobb forrásai az érdeklődési körök 
Versenyezzünk! 
Kötelezzük el magunkat, hogy mások is elköteleződjenek! 
Építsük ki az elszámoltathatóság rendszerét! 
A reflektorfény szigora 
A hálózatok ereje 
A közös munkaterület előnyei 
A véletlenszerű felfedezések ösztönző ereje

 

Az ötletek terjesztése
Az önmarketing szükségessége 
A hatékony önmarketing tiszteletet ébreszt 
Találjuk meg a saját frekvenciánkat, majd hangoljuk magunkra az embereket! 
Terjesszük az ötleteinket a lehető legnagyobb körben! 
Vegyük észre, ha már nem csak mi állunk a színpadon!

 

3. VEZETŐI KÉPESSÉGEK


A jutalmazás rendszere alapos felülvizsgálatra szorul
A jutalmazási rendszer rövidzárlata 
A boldogság mint fizetőeszköz 
A játékban rejlő motivációs erő 
Az elismerés hatásos jutalom

 

A kreatívok kémiája
Keressünk kezdeményezőket a csapatba! 
Vegyünk fel T-típusú embereket! 
A produktivitáshoz rugalmasság szükséges 
Erősítsük az immunrendszert, amely megöli a rossz ötleteket! 
Vállaljuk a konfliktusokat! 
Ne hagyjuk, hogy visszafogjon a közmegegyezés!

 

A kreatív csapat irányítása
Ne tulajdonítsuk magunknak az ötletet! 
Hagyjunk másokat is érvényesülni! 
Vállaljuk a konfliktusokat is! 
Az elismerés ereje 
Keressük meg a kulcsfigurákat!

 

Önkontroll
Út az öntudatossághoz 
Tanuljuk meg elviselni a bizonytalanságot! 
A kudarcnak is van haszna 
Ne essünk a nárcizmus csapdájába! 
Trendellenességgel az általános bölcsességek ellen 
Tekintsük magunkat vállalkozóknak! 
Különcködjünk! 
Figyeljük a visszaszámlálót! 
A szeretet titka

 

Lehetőség és felelősség


Függelék
1. Tippek a cselekvésmódszertan gyakorlati alkalmazásához 
2. A Lila Mikulás-kísérlet 
3. A Behance Network

 

Köszönetnyilvánítás 
A szerzőről 
Név- és tárgymutató

 

A szerzőről:

 

Scott Belsky New Yorkban élő előadó, író és vállalkozó. Valamennyi tevékenységének fókuszában a kreatív „iparágak” állnak. A Bēhance alapító vezérigazgatójaként felügyeli a Bēhance Networköt, a kreatívok szakmai platformját, amelynek havonta több millió látogatója van; szintén az ő irányítása alá tartozik a „The 99%” elnevezésű tudásbázis és konferencia, amely a kreatív csapatokban történő ötletmegvalósítás témája köré szerveződött; továbbá az ő neve fémjelzi az Action Method, produktivitást növelő, népszerű netes/mobil alkalmazást, és neki köszönhető egy sor vállalatirányítást támogató termék is.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

YjQwY2Zj
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: