Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Richard Branson: A Virgin-módszer - Minden, amit a vezetésről tudok


        

Richard Branson: A Virgin-módszer - Minden, amit a vezetésről tudok

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789633043332
Kiadás éve: 2016
Oldalszám: 408
Méret: 160*230
Alapár 4 200 Ft
Ár (nettó) : 3 400 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 570 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Hangversenyzongora a bankfiókban, szerkesztőség a kriptában, ufók a léghajóban. Vajon e bizarr ötleteken túl mi jelentheti a globális Virgin-cégbirodalom sikerének zálogát?


A Virgin-cégcsoport a világ 50 országában van jelen, és több mint ötvenezer alkalmazottja van. Az extrém kalandjairól híres, multimilliárdos Sir Richard Branson anekdotákkal tarkított könyvéből kiderül, mekkora jelentősége van üzleti sikereiben az odafigyelésnek, a nevetésnek és az élethosszig tartó tanulásnak. A vállalatvezető-ikon tőle szokatlan komolysággal hangsúlyozza az ügyfélközpontúság, a munkatársakkal való szoros együtt működés, és a társadalmi szerepvállalás fontosságát.

 

„Küldetésünk egy olyan B terv megalkotása, amely egyszerre szolgálja az emberek, a bolygónk és a profit érdekeit. Az A terv – amelyben a vállalatokat egyedül a nyereségtermelés érdeke vezérli – ma már elfogadhatatlan.”


A saját területén úttörőnek számító tagjai többek között a Virgin Megastores, a Virgin Atlantic, a Virgin Mobile, a Virgin Money és a Virgin Train. A zeneipartól a vonat-, légi- és tengeri közlekedési iparon valamint a bankszektoron át a kereskedelmi űrhajózásig a legkülönfélébb ágazatokban nyújt magas szintű szolgáltatásokat. A profittermelés helyett a Virgin Unite a jótékonyságra, a Virgin Startup pedig a fiatal vállalkozók támogatására helyezi a hangsúlyt.


Sir Richard Branson tizenhat évesen, diszlexiás és figyelemzavaros kamaszként kimaradt az iskolából, és egy diákmagazint alapított. Később egy lemezküldő vállalkozásból indulva építette fel a ma több mint négyszáz vállalatból álló Virgin-cégbirodalmat. Soha nem rettent vissza a szokatlan kihívásoktól, egyszer még a Coca-Colával is megpróbálta felvenni a versenyt. A márkateremtés nagy mestere: a hírverés érdekében kész motorcsónakkal átkelni az óceánon, vagy körberepülni a világot léghajóval. Elkötelezett a folyamatos tanulás iránt, és minden eszközt megragad a világ jobbá tételére. Két felnőtt gyermekével és feleségével gyakran töltik idejüket saját szigetükön, a paradicsomi Necker-szigeten.


„Attól, hogy valaki főnök, még nem lesz vezető."

 


 

Tartalom:

 

Előszó: Az élet túl rövid


I. rész: Figyelj oda!


1. Apák és fiúk 
2. Az odafigyelés elfeledett művészete 
3. Tükröm, tükröm 
4. Egyszerűen és nagyszerűen 
5. Burn Down the Mission!


II. rész: Tanulj!


6. A vezetés fogalma 
7. Született mázlisták 
8. Tipikusan atipikus 
9. Kis kutya, nagy kutya 
10. Az innováció nem újdonság 
11. Felvenni és megtartani


III. rész: Nevess!


12. Kultúrafejlesztés 
13. A szenvedély gyümölcsei 
14. Mikor buli igazán a buli?


IV. rész: Vezess!


15. A jövő vezetői 
16. Jelen lenni 
17. A kulcs az együttműködés 
18. Döntések 
19. A jó üzlet


Epilógus: Indítsuk be! 
Utószó 
Köszönetnyilvánítás
Jegyzetek a magyar kiadáshoz
Név- és tárgymutató

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

MjhkNT
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: