Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Paul Garrison: Exponenciális marketing


        

Paul Garrison: Exponenciális marketing

Előrendelhető

Nincs raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789639686045
Elérhetőség: ELŐRENDELHETŐ - Elegendő számú megrendelés esetén újranyomtatják a könyvet.
Kiadás éve: 2006
Oldalszám: 240
Alapár 3 600 Ft
Ár (nettó) : 2 914 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 060 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

A vállalatok marketingtevékenységének megújítása mindenütt időszerű - de talán sehol sincs akkora szükség a továbblépésre, mint a közép-kelet-európai országok gyorsan fejlődő gazdaságaiban. A térséget jól ismerő marketingszakemberként Paul Garrison sokat tett a helyi marketingkultúra felvirágoztatásáért. Exponenciális marketingje nemcsak elméletben vázolja, de esettanulmányaival is bizonyítja, hogy a térség marketingszakembereinek érdemes a mércét az eddigieknél magasabbra helyezni.

 

Az Exponenciális marketing alapján készített stratégia biztos talajra épít: a fogyasztói igények mélyebb ismeretére, releváns márkaelőnyökre és tisztán megfogalmazott üzleti célokra. Ne azon töprengjünk, hogyan hozhatnák be a Nyugatot, inkább azon gondolkodjunk, hogy folyamatos változásban levő környezetükben hogyan lehet ugrásszerű előrehaladást elérni! A növekedés fenntartása minden vállalat számára komoly feladat.

 

Paul Garrison sok év sikeres marketing-pályafutásának tapasztalataira támaszkodva osztja meg olvasóival a marketingvezérelt növekedés receptjét. A könyv - nem utolsósorban rövid esettanulmányaira is építve - hasznos olvasmánya lehet mind a fiatal szakembereknek, mind a tapasztalt vezetőknek, akik növekedési stratégiák mellett kötelezik el magukat.

 

Paul Garrison újraértelmezi a marketinggel és a stratégiai gondolkodással kapcsolatos eddigi elképzeléseinket. Exponenciális marketing című könyvében arra ösztönöz minden márkatulajdonost, hogy gondolkodásuk fókuszába a fogyasztót - és csakis a fogyasztót helyezzék; a márkához kapcsolódó minden egyéb tényező csak másodlagos. Szerinte a siker titka az, hogy a fogyasztóközpontú marketinges gondolkodást a cégen belül ne csak a marketingosztály munkatársai, de a recepcióstól a vezérigazgatóig minden egyes ember magáénak érezze. Az Exponenciális marketing egy vérbeli profi szakember szellemes, szórakoztató, jól megírt munkája. Kötelező olvasmány nemcsak marketingszakemberek számára, hanem mindenkinek, aki a kommunikáció területén dolgozik.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

ZWIxNz
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: