Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » P. F. Anthonissen: Kríziskommunikáció


        

P. F. Anthonissen: Kríziskommunikáció

A válságkezelés és reputációmenedzsment PR-stratégiái

Előrendelhető

Nincs raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789639686915
Elérhetőség: ELŐRENDELHETŐ - Elegendő számú megrendelés esetén újranyomtatják a könyvet.
Kiadás éve: 2009
Oldalszám: 240
Méret: 160*235
Alapár 4 500 Ft
Ár (nettó) : 3 643 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 825 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Ki hihetné el, hogy bármikor hosszabb időre – és történetesen épp az ő idejében – marad válságmentes a gazdasági élet, s benne az ő cége? Válságok pedig voltak, vannak és lesznek.


S ki hihetné el, hogy a válság sajtója nem képes lerombolni, felszántani és sóval beszórni az egész cég helyét, tönkretéve mindazt, amit addigi munkásságával hozott létre?

 

Álmodozik, aki úgy gondolja, hogy egy ponton túl úgysem születik több negatív sajtómegjelenés, ami már igazán kínos helyzetbe hozza a szervezetet, pénzügyi károkat okozva s a jó hírét tönkretéve... Elsősorban nekik javasoljuk: olvassák el ezt a könyvet és gondolják át még egyszer!

 

A rossz hír a legkelendőbb sajtóportéka. A jó vezető nem arra az életszerűtlen állapotra áhítozik, amelyben soha nem következik be krízis – ehelyett inkább felkészül a válság kezelésére és kommunikálására.

 

A krízisre való felkészülésnek, majd a konkrét helyzet okozta károk elhárításának szerves, elhanyagolhatatlanul fontos része a válság kommunikációja. A jól megtervezett és bölcsen lebonyolított kríziskommunikáció nemcsak elháríthatja a válság további káros következményeit, de előnyös helyzetbe is hozhatja a szervezetet – a válsághelyzetben tanúsított magatartás és helyes kommunikálása nemcsak megőrizheti a cég hírnevét, hanem még meg is erősítheti a szervezet korábbi reputációját.

 

Ehhez azonban minden cégnek szüksége van proaktív kríziskommunikációs tervre – és lehetőleg még az első válságtapasztalat előtt.

 

A kríziskommunikációra való elméleti és gyakorlati felkészüléshez nyújt alapvető és azonnal alkalmazható segítséget ez az átfogó mű, amelynek fejezeteiben neves szakemberek osztják meg elméleti tudásukat és gyakorlati tapasztalataikat az érintett – vagy előrelátó – cégvezetőkkel, kommunikációs szakemberekkel, vagy a koruk problémái iránt érdeklődő nyitott szellemű laikus olvasókkal.

 

Könyvünk a válság egyes részterületeinek fogalmi áttekintésével, a legsúlyosabb valóságból vett esettanulmányaival és a kríziskommunikáció dokumentációjához adott mintáival a kríziskommunikáció kézikönyveként használható.

 

 

Tartalom:

 

Beköszöntő a magyar kiadáshoz
A szerzőkről
Előszó
Bevezető

 

1. Ez nem mese, ez a kőkemény valóság! 
2. Proaktív kríziskommunikációs tervkészítés
3. Az imázs mint a vállalati stratégia része 
4. Szerencsétlenségek
5. A pénzügyi válság újfajta dinamikája
6. Csalás, megtévesztés
7. Átszervezés és szerkezetátalakítás
8. Ezernyi kihívás a nemzetközi élelmiszeriparban 
9. Hogyan kezeljük az ellenséges sajtót? 
10. Semmi sem pótolhatja a média tréninget 
11. A felső vezetés felelőssége
12. Az ítélet napja
13. Kríziskommunikáció környezeti katasztrófa idején 
14. A kríziskommunikáció és az internet 
15. Szervezeti korlátok a válság és a közügyek kezelésében
16. Kockázatkezelők
17. Ellenőrző listák a kríziskommunikációhoz

 

Függelékek
1. Adatkérő lap
2. Üzenetkidolgozás
3. Válságkészültségi dokumentáció
4. Válsághelyzetben készülő sajtóinterjúkhoz fontos szempontok

 

Felhasznált irodalom
Köszönetnyilvánítás
Név- és tárgymutató

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

OTkzNzI1MD
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: