Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Mahan Khalsa, Randy Illig: Az ügyfél sikere a mi sikerünk


        

Mahan Khalsa, Randy Illig: Az ügyfél sikere a mi sikerünk

Gyakorlati útmutató értékesítőknek, tanácsadóknak

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789633040027
Kiadás éve: 2010
Oldalszám: 320
Méret: 160*235
Alapár 4 200 Ft
Ár (nettó) : 3 400 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 570 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

bevételnövelés igénye a vállalatokra hatalmas nyomást helyez, arra kényszerítve azokat, hogy egyre nagyobb teljesítményszinteket érjenek el, illetve az értékesítés jobbá és gyorsabbá váljon. Ráadásul a piacon ádáz verseny folyik és a vásárlók is egyre tájékozottabbak, amivel arra kényszerítik az eladókat, hogy még többet adjanak el kevesebbért. Ilyen körülmények között a vállalatok − még a legsikeresebbek is − előbb-utóbb rádöbbennek, hogy addigi értékesítési módszereik immár nem alkalmazhatók. A módszereket meg kell változtatniuk, hogy megőrizhessék árrésüketértékesítési ciklusaik csökkenjenek, és több hosszú távú üzleti partnerkapcsolatot alakíthassanak ki.

 

Mahan Khalsa és Randy Iliig megfelelő alázattal és bátorsággal kérdőjelezik meg az értékesítés régi, bevett szokásait, amely mögött sokszor félelem van: az ügyfél attól fél, rábeszélik egy rossz üzletre, az értékesítő pedig attól, nem köt jó üzletet és nem teljesíti a tervet. A szerzők szerint azonban van megoldás: az értékesítők akkor tudnak a legjobban teljesíteni, ha elsősorban arra összpontosítanak, hogy ügyfeleiket sikeressé tegyék. A Segítsük Partnereinket Sikerre (SPS) program (Helping Clients Succeed™, HCS) az értékesítés bizalomra épülő kultúráját teremti meg. Az erre épülő könyvben kifejtett új gondolkodásmód, eszköz- és készségtár hathatós, egyszerű, mégsem általánosan bevett eszközöket és módszereket kínál, amely hatékonyabbá és eredményesebbé teszi az értékesítési folyamatot, és gyökeresen átalakítják az értékesítő és az ügyfél közötti kapcsolatot.

 

 

"Még sikeresebbek lehetünk, ha a saját sikerünk helyett az ügyfél sikerére összpontosítjuk figyelmünket."

 

Tartalom:

 

Ajánlás
Előszó

 

Bevezetés
Fogalmak
Tudatosság és választás
Miért érdemes elolvasni ezt a könyvet?
Ezt ki mondta?
A könyv felépítése

 

I. fejezet: Alapelvek
1. Értsük meg az értékesítés és a tanácsadás mindenkori célját!
2. Ne feledjük, a szándék fontosabb, mint a technika!
3. A megoldásnak önmagában nincs értéke
4. Figyeljünk a módszerekre!
5. Közösen törekedjünk a megoldásra!

 

II. fejezet: A feltárás sajátosságai
Ne találgassunk!
Lassítsunk a sárga lámpánál!
A piros lámpákat ne kezeljük kudarcként!
Törekedjünk a kölcsönös megértésre!

 

III. fejezet: Az objektív lehetőségek feltárása
Az Objektív lehetőség feltárásának ellenőrző listája
Az Objektív lehetőségről szóló beszélgetések felépítése
Összefoglalás

 

IV. fejezet: A reális erőforrások feltárása
Idő
Emberek
Pénz
Összefoglalás

 

V. fejezet: A döntési folyamat feltárása
A Döntési folyamat befolyásolása
Kapcsolatteremtés a fő döntéshozókkal
A döntési kritériumok feltárása
Összefoglalás

 

VI. fejezet: Győzelem
Egzakt megoldás - A döntéstámogatás művészete
Rendkívüli eredmények

 

VII. fejezet: Kezdeményezés - Új lehetőségek
Rangsorolás
Felkészülés
Megszemélyesítés
Gyakorlás
Előzetes egyeztetés
Összefoglalás

 

Utószó

 

Mellékletek
1. melléklet: Rövid összefoglaló
2. melléklet: Szándéknyilatkozat
3. melléklet: Ajánlói hálózat

 

Köszönetnyilvánítás
Jegyzetek
Utószó a magyar kiadáshoz
Név- és tárgymutató

 

A szerzőkről:

 

Mahan Khalsa a FranklinCovey Értékesítés Fejlesztési Csoportjának alapítója, kiváló szónok és üzleti tanácsadó, az üzletfejlesztés és a B2B értékesítés világszerte ismert szakértője. Ügyfelei többek között az Accenture, az Aon, az EDS, a Microsoft és az Oracle. A Los Angeles-i Kalifornia Egyetemen közgazdász szakon kitüntetéssel diplomázott, a Harvardon pedig MBA fokozatot szerzett. A FranklinCovey vegyesvállalatának, a Ninety Five 5, Llc. alapítója és résztulajdonosa.

 

Randy Illig a FranklinCovey Értékesítés Fejlesztési Csoportjának vezető tanácsadója. Elsőként alkalmazta a Segítsük Partnereinket Sikerre (SPS) program (Helping Clients SuccessTM, HCS) értékesítési eljárását, és ennek hatására csatlakozott a csapathoz. Jelenleg HCS tréner és vezető tanácsadó. A FranklinCovey vegyesvállalatának, a Ninety Five 5, Llc. résztulajdonosa és vezérigazgatója.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

NWU3M2
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: