Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Larry Weber: Marketing a hálón - Vállalati és közösségi honlapok, blogok


        

Larry Weber: Marketing a hálón - Vállalati és közösségi honlapok, blogok

Nincs raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789639686526
Elérhetőség: Kifutott termék
Kiadás éve: 2008
Oldalszám: 270
Méret: 160*235
Alapár 4 200 Ft
Ár (nettó) : 3 400 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 570 Ft

A marketing jövője a kölcsönös párbeszédben rejlik. A kommunikációban jelentkező hatalmas zaj indokolttá teszi, hogy ne a vásárlókhoz beszéljünk, hanem a vásárlókkal. A YouTube, a MySpace, az iwiw – a közösségi portálok, valamint a blogok a legígéretesebb eszközök a fogyasztók eléréséhez.

 

Marketing a hálón megmutatja a marketingeseknek és cégüknek, hogyan alakíthatnak ki kötődést a vállalat iránt a vevők körében, miként építhetik fel a vevőközösségeket, illetve hogyan érhetnek el maximális nyereséget e korban, amelyben a bőség zavara uralkodik a marketing területén.

 

Larry Weber író, a közösségi média elismert szaktekintélye új eszközöket és platformokat ismertet meg velünk, és megmutatja, hogy az azonnali eredmények és növekedés érdekében miként alkalmazhatjuk őket. A mai marketinges él a világháló adta lehetőségekkel. Csatlakozik a közösségi hálózatokhoz, illetve olyan hálózatokat szervez, amelyekhez az emberek szívesen tartoznak – így párbeszéd jön létre a marketing és a vevők között, valamint a vevők körében is. Az olyan hálózati oldalak, mint a MySpace, a Facebook, sőt még a Flickr is, tökéletes fórumot nyújtanak ehhez az újfajta párbeszédhez. A Marketing a hálón megmutatja, hogyan kapcsolódhat be ezekbe a virtuális szervezetekbe a marketinges gárda, és alkalmat nyújt arra, hogy az új eszközök és modellek alkalmazásával a marketing még korunk széttöredezett médiakörnyezetében is elérje az új piacokat.

 

 

Tartalom:

 

Ajánlás a magyar kiadáshoz 
Előszó

 

I. rész: A bőség zavarában - A közösségi háló világa


1. A hálózat nem kommunikációs csatorna
2. Közösség és tartalom: a marketingesek új munkája
3. Térjünk át a közösségi hálóra!
4. Hogyan vegyük rá a vevőket az őszinteségre?

 

II. rész: Vevőközösségünk felépítése hét lépésben


5. Első lépés: Figyeljük meg és térképezzük fel a vevőket!
6. Második lépés: Toborozzunk tagokat a közösségünkbe! 
7. Harmadik lépés: Értékeljük az on-line információközvetítő stratégiákat! 
8. Negyedik lépés: Vonjuk be a közösségeket a párbeszédbe!
9. Ötödik lépés: Mérjük a közösség aktivitását!
10. Hatodik lépés: Népszerűsítsük a közösségünket! 
11. Hetedik lépés: Nyújtsunk egyre több előnyt a közösségnek!

 

III. rész: A négy on-line információközvetítő stratégiakihasználása


12. A tartalomaggregátor-stratégia 
13. A blogstratégia 
14. Az e-közösség-stratégia 
15. A közösségihálózat-stratégia 
16. Élet és munka a negyedik webkorszakban

 

Köszönetnyilvánítás 
Jegyzetek 
Név- és tárgymutató

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

OWJjNTA4
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: