Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » John Purkiss, David Royston-Lee: Énmárka


        

John Purkiss, David Royston-Lee: Énmárka

Tedd magad eladhatóvá - az interneten is! (Átdolgozott, bővített kiadás)

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789633042137
Kiadás éve: 2015
Oldalszám: 300
Méret: 145*210
Alapár 3 900 Ft
Ár (nettó) : 3 157 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 315 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

„Énmárkánk egyenlő azzal, amit mások mondanak rólunk, amikor kilépünk a szobából.”


Jeff Bezos

az Amazon alapítója


• Hogyan építhetjük fel személyes márkánkat?
• Hogyan tehetjük kedvezőbbé mások rólunk szóló véleményét?
• Hogyan építhetünk kiváló kapcsolatokat?
• Hogyan növelhetjük ismertségünket az internet segítségével?

Inspiráló és gyakorlatias könyvükben a szerzők sokéves tanácsadói tapasztalatuk alapján mutatják be, miként menedzseljük legfontosabb termékünket: önmagunkat. Izgalmas gyakorlataik és esettanulmányaik lépésről lépésre vezetnek végig bennünket a mélyebb önismeret felé vezető úton. Ez a kötet alapmű mindazoknak, akik nagy hatást szeretnének gyakorolni másokra, jobb kapcsolatokra törekednek, éppen újragondolják karrierjüket, vagy még a jelenleginél is nagyobb sikert szeretnének elérni.

 

Ez a kötet alapmű mindazoknak, akik nagy hatást szeretnének gyakorolni másokra, jobb kapcsolatokra törekednek, éppen újragondolják karrierjüket, vagy még a jelenleginél is nagyobb sikert szeretnének elérni.

 

 

„Tedd magad láthatóvá, hogy megtaláld az ideális munkát – vagy felfedezzen egy fejvadász.”

 

Hajdu Zoltán

fejvadász és coach, smartstaff.hu

 

Tartalom:

 

Előszó

 

1. Miért van szükségünk önmarketingre? 
2. A márka nem más, mint betartott ígéret 
3. Énmárka-építészet 
4. Derítsük ki, mihez van tehetségünk! 
5. Határozzuk meg értékrendünket! 
6. Tartsuk szem előtt életcélunkat! 
7. Használjunk archetípusokat énmárkánk fejlesztésére! 
8. Életcélunk legyen a vezérfonalunk! 
9. Mondjuk el, mivel foglalkozunk! 
10. Meséljünk történeteket! 
11. Igazítsuk önéletrajzunkat az énmárkánkhoz! 
12. Megjelenésünk, hangunk és viselkedésünk 
13. Maradjunk a jelenben! 
14. Okosan tárgyaljunk az anyagiakról! 
15. Legyünk mindig szem előtt! 
16. Bővítsük kapcsolati hálónkat! 
17. Építsük online is énmárkánkat! 
18. A közösségi média szerepe az énmárkaépítésben 
19. Tegyük meg az első lépéseket a közösségi médiában! 
20. Adjunk a hírnévre! 
21. Védjük és bővítsük énmárkánkat! 
22. Használjuk ki a márkatársítás előnyeit! 
23. Építsünk ütőképes csapatot!

 

Zárszó 
A függelék: Esettanulmányok 
B függelék: Archetípusok 
Köszönetnyilvánítás 
Jegyzetek 
Ajánlott irodalom 
A szerzőkről 
Név- és tárgymutató

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

YTRjNTYzY
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: