Kezdőlap » Értékesítés, marketing » John Jantsch: Szigszalagmarketing - Praktikus marketingkalauz vállalkozásoknak
A jó marketing egyszerűen megragadó, praktikus, hatékony és olcsó, mint a szigszalag. John Jantsch a kisvállalkozói marketing elismert szakértője félretéve a bonyolult meghatározásokat, elméleti fejtegetéseket és hókuszpókuszokat egyszerűen és világosan mutatja be azt a mindenki számára elérhető, megfizethető és megragadó eszköztárat, amely garantálja, hogy partnereink, ügyfeleink és vevőink MEGISMERJENEK MINKET, MEGKEDVELJENEK BENNÜNKET, BÍZZANAK BENNÜNK, ÜZLETELJENEK VELÜNK ÉS AJÁNLJANAK MÁSOKNAK IS. Ebben rejlik a kisvállalkozói szigszalagmarketing új, átfogó szemlélete és üzleti ereje, amely minden alkalommal borítékolja a sikert. És még sikeresebbé tesz.
|
Tartalom: |
Ajánlás a magyar kiadáshoz Előszó: A tisztességes marketingről Bevezetés: Megoldás a kisvállalkozások problémájára
A szigszalagmarketing alapjai Tegyünk meg mindent, hogy egyre többen megismerjenek, megkedveljenek és bízzanak bennünk!
Azonosítsuk be az ideális ügyfelet!
A szigszalagmarketing hatékony rendszere Tegyünk meg mindent, hogy egyre többen forduljanak hozzánk és ajánljanak másoknak!
Reklámozzunk úgy, hogy eredményt is hozzon!
Indítsuk be a sikerszériát! Arra alapozzunk, ami tényleg bevált!
Vegyük komolyan a marketinget: készítsünk marketingtervet, költségvetést és ütemtervet!
Zárszó: Rögzítsük marketingtervünket, majd keltsük életre! Utószó: A közösségépítés művészete
Köszönetnyilvánítás |