Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Jim Collins: Jóból kiváló - A tartós üzleti siker elemei


        

Jim Collins: Jóból kiváló - A tartós üzleti siker elemei

Nincs raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789637525681
Elérhetőség: Kifutott termék
Kiadás éve: 2005
Oldalszám: 382
Méret: 160*235
Ár (nettó) : 4 286 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
4 500 Ft

Az utóbbi évtized menedzsment-szakirodalmának legsikeresebb könyve. Nem véletlenül! Azt kutatja, miben ragadható meg a tartós üzleti sikert produkáló vállalatok közös jellemzője, és ezek működését kielemezve következtet a tartós kiválóság biztosítékaira.

 

1435 cég átvilágítása, 21 fős kutatócsoport, 6000 feldolgozott cikk, tanulmány, 2000 oldalnyi interjú, 384 MB számítógépes állomány és 5 esztendő - ennyi kellett Jim Collinsnak és társainak, hogy létrehozzák az összefoglalót: mitől is lesz a jóból kiváló. Mármint a vállalkozások körében. Egy cég a legkülönbözőbb hatások alapján válhat naggyá (ami magában sem kis teljesítmény!), ám a csodálatos eredményt megtartani, sőt fenntartani, fokozni, az kell a kiválósághoz. Keveseknek sikerül, és annál többen keresik a kiválóság rejtélyét. Hogy ez a szerzőnek sikerült, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy Collins könyvéből már több mint 3 milliót adtak el. Ezzel minden idők legnagyobb példányszámban elkelt üzleti könyvévé vált.

 

A könyvben sok minden terítékre kerül: vezetési képesség, marketing, stratégia, technológia kiválasztása, etika és fegyelem. Íme egy a sok megállapításból: azok, akik alapvető, kimerítő átszervezési programot hajtanak végre, szinte biztosan elvétik a „nagy ugrást”. Sokakból felháborodást váltottak ki Jim Collins megállapításai. Legyünk azonban nyugodtak: sokkal, de sokkal többen olvasták - és okultak belőlük!

 

 

Vélemények a könyvről:

 

„A kutatások szembemennek napjaink összes vezetéstudományi bölcseletével: a szuperképességű vezérigazgató kultuszával, az információtechnológia csodaszerével, a felvásárlással és a cégösszeolvadással. A szerény képességű vezetőből nem tud hozzáértőt nevelni, de hozzáértőből kiválót - igen.”

 

Peter F. Drucker

 

„Nincs vállalatvezető, aki várhatna a könyv megvásárlásával.”

 

USA Today

 

„Collins és csapata az üzleti élet legfontosabb gondjaira talált rá.”


Fortune

 

Tartalom:

 

Köszönetnyilvánítás 
Előszó

 

1. A Jó a kiváló ellensége 
2. Az 5. szintű vezetés 
3. Előbb az ember, aztán a feladat 
4. Nézz szembe a kellemetlen tényekkel (de sose veszítsd el a hitedet) 
5. A Sündisznó elv (egyszerűség három körön belül) 
6. A fegyelem kultúrája 
7. Technológiai gyorsítók 
8. A lendkerék és a halálörvény 
9. A kiemelkedéstől a tartós sikerig

 

Epilógus: Gyakran feltett kérdések 
Függelék 
Jegyzetek 
Név- és tárgymutató

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

MWY5Mjk
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: