Frank M. Scheelen: Ismerjük meg önmagunkat, ismerjük meg ügyfeleinket
A Success Insights módszer az értékesítési kompetenciák fejlesztésére
A sikeres üzletkötés mindennapi pszichológiája!
Nemcsak üzletkötőként, de számos más pozícióban – sokszor magánemberként is – szükségünk van profi tárgyalási, ügyfélgondozási stratégiákra.
A könyvben leírt, kitűnően használható személyiségtipológiai módszer segít felismerni, hogy a hatékony üzletkötés érdekében mely erősségeinket fejleszthetjük, mely magatartásmintáinkat kell kerülnünk, illetve mit érdemes ügyfeleinken megfigyelnünk.

|
Tartalom: |
Bevezetés
I. rész: Milyen az optimális értékesítési stílusom?
1. Ismerjük meg erősségeinket! 2. A SUCCESS INSIGHTS rendszer 3. Milyen a saját stílusom? 3. Értékesítői kompetenciák fejlesztése... 4. Milyennek látnak az ügyfeleim? 5. Milyen stílusú értékesítő vagyok? 6. Milyen stílusú az ügyfél? 7. Hogyan lehetek kiváló értékesítő?
II. rész: Hatékony, meggyőző értékesítés
8. Miről ismerhetem fel az ügyfél stílusát? 9. A tárgyalások előkészítése meglévő és leendő ügyfelekkel 10. Kompetencia és önbizalom - tárgyalás Piros (D) stílusú ügyfelekkel 11. Nyílt és kifejező viselkedés - tárgyalás Sárga (I) stílusú ügyfelekkel 12. Bizalom megnyerése - tárgyalás Zöld (S) stílusú ügyfelekkel 13. A legapróbb részlet is fontos - tárgyalás Kék (C) stílusú ügyfelekkel 14. Ha stresszes az ügyfél - mi a teendő? 15. A „természetes” ellenvetések legyőzése 16. Telefonos értékesítés 17. Értékesítés vásárokon 18. Az ideális értékesítési csapat összeállítása
Zárszó
|