Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Dan Schawbel: Én 2.0 - Építsd online a személyes márkád!


        

Dan Schawbel: Én 2.0 - Építsd online a személyes márkád!

Nincs raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789633040874
Kiadás éve: 2012
Oldalszám: 280
Méret: 145*210
Alapár 3 900 Ft
Ár (nettó) : 3 157 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 315 Ft

Pár évvel ezelőtt még elég volt, ha önéletrajzunkat és motivációs levelünket elküldtük néhány cégnek. Bekerültünk a hr-esek adatbázisaiba, és jó eséllyel várhattuk, hogy behívjanak interjúra. Munkába állásunkat követően szép lassan elindulhattunk a vállalati ranglétrán folyamatos felfelé.

 

Manapság mindez kevés, valami megváltozott. A verseny egyre erősebb, és csak az juthat előbbre, aki képes kitűnni a tömegből, aki képes a karrierjét online is menedzselni és személyes márkáját mindenkinél vonzóbbnak feltüntetni a digitális térben.

 

Az internet egyre hatékonyabb eszköznek bizonyul, a közösségi média pedig egyenesen forradalmasította a kapcsolatépítést, az álláskeresést és a munkaerő-toborzás módszereit. Ma már szinte bárki elérhető és meggyőzhető a világhálón. Nem kétséges: a web 2.0 korszakában az Én 2.0 a nyerő.

 

A szerző saját tapasztalatai és mások sikertörténetei alapján olyan eszközöket és módszereket mutat be, amelyekkel könnyen felépíthetjük online személyes márkánkat. Így karrierünket magunk irányíthatjuk, és nem kell többet reménytelenül sorban állnunk az állásokért, mert bármilyen hihetetlen, a munkáltatók fognak versenyezni értünk. Már csak rajtunk múlik, mennyire tudunk élni az összegyűjtött ötletekkel. Az Én 2.0 abban segít, hogy lépést tartsunk a világgal.

 

A könyv - a blogolás, a videós önéletrajz, és az olyan networking oldalak, mint a LinkedIn, a Facebook és a Twitter mellett - immár elengedhetetlen és a legkorszerűbb eszköze lett a saját márka kiépítésének és a karrierépítésnek.

 

 

Tartalom:

 

Előszó 
Bevezető

 

I. rész: A személyesmárka-építés térhódítása

 

1. Magunk is márkák vagyunk 
2. Az Y-generáció előretörése 
3. Karrierünk rajtunk múlik 
4. A személyesmárka-építés modellje

 

II. rész: Karrierünk építése négy lépésben

 

5. Első lépés: Fedezzük fel személyes márkánkat! 
6. Második lépés: Építsük fel személyes márkánkat!
7. Harmadik lépés: Kommunikáljuk személyes márkánkat! 
8. Negyedik lépés: Tartsuk fenn személyes márkánkat!

 

III. rész: Vegyük kezünkbe sorsunk irányítását!

 

9. Hasznos tanácsok álláskeresőknek 
10. Ötletek vállalkozóknak 
11. A kemény munka meghozza gyümölcsét

 

Fogalomtár 
Köszönetnyilvánítás 
A szerzőről 
Felhasznált irodalom 
Név- és tárgymutató

 

A szerzőről:

 

Dan Schawbel a Millennial Branding managing partnere, a Personal Branding című magazin kiadója és a személyes márka vezető szakértője. Online naplója, a Personalbrandingblog.com - melynek cikkeit olyan mérvadó amerikai portálok is átveszik, mint a Reuters és a Fox Business - napjaink legfontosabb karrierépítéssel kapcsolatos blogjainak egyike. Dan rendszeresen ír cikket a Wall Street Journal és a Metro US számára is, és ő a BusinessWeek legfiatalabb publicistája. Több mind 150 alkalommal tűnt fel az online és offline médiában, többek között a New York Times-ban, a Wall Street Journal-ban, a CBS-en, a Fox-on és az ABC-n.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

YjRmMTZj
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: