Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Chris Anderson: Hosszú farok - A végtelen választék átírja az üzlet szabályait
Az online korszakba lépve végérvényesen megváltoztak a kereskedelem játékszabályai. A sikertermékek már nem képviselnek olyan gazdasági hatalmat, mint korábban. És vajon hová mennek a hűtlen fogyasztók? Úgy szóródnak szét, ahogy a piac is számtalan apró szegmensre darabolódik fel. A Google, Amazon, iTunes és eBay csak néhány példa arra, hogy a kis piacok összessége bizony jól kiaknázható. A HVG Könyvek kötete korunk meghatározó üzleti tanulmánya.
|
Vélemények a könyvről: |
"Az internetes hosszúfarok-jelenség a televízió 50 évvel ezelőtti elterjedése óta a legnagyobb változást hozza a média számára. Chris Anderson mesteri módon mutatja be a görbe csúcsán túl húzódó területet és jelentőségét. Mindenkinek ajánlom, akit érdekel a média - sőt akit érdekel a társadalmunk, és az, hogy merre tart."
Rob Glaser
"A technológia és az internet összezsugorítja a világot és összeköti egymással a részeit. A Hosszú farok az első olyan könyv, amely pontos magyarázattal szolgál arról, miért rejlik nagy üzleti lehetőség a piaci rések elérésében."
Terry Semef
"Anderson lenyűgözően térképezi fel a digitális technológiák hatására létrejött világ különleges és lényeges vonásait. Nem gazdaságról, hanem gazdaságokról van itt szó. Az ésszerű szabályalkotás és a sikeres üzlet kulcsa egyaránt ezen gazdaságok működésének megértésében rejlik. Az összes többi gazdasági könyvet elfelejthetjük: ez a kötet mindazt tartalmazza, amire szükségünk lehet."
Lawrence Lessig
|
Tartalom: |
Előszó
1. A hosszú farok
Zárótétel: A hosszú farok jövője
|
A szerzőről: |
Chris Anderson a TED elnöke és vezető kurátora. Oxfordban szerzett diplomát, majd újságírónak tanult. Vállalkozóként több mint száz sikeres magazint és weboldalt indított útjára, mielőtt minden figyelmével a TED felé fordult, amelyet nonprofit szervezetével közösen 2001-ben vásárolt meg. A TED szlogenje – „megosztásra érdemes gondolatok” – mára nemzetközi jelszóvá vált. New Yorkban él. |