Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Chris Anderson: Hosszú farok - A végtelen választék átírja az üzlet szabályait


        

Chris Anderson: Hosszú farok - A végtelen választék átírja az üzlet szabályait

Raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789639686205
Kiadás éve: 2007
Oldalszám: 266
Méret: 160*235
Alapár 4 500 Ft
Ár (nettó) : 3 643 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 825 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Az online korszakba lépve végérvényesen megváltoztak a kereskedelem játékszabályai. A sikertermékek már nem képviselnek olyan gazdasági hatalmat, mint korábban. És vajon hová mennek a hűtlen fogyasztók? Úgy szóródnak szét, ahogy a piac is számtalan apró szegmensre darabolódik fel. A Google, Amazon, iTunes és eBay csak néhány példa arra, hogy a kis piacok összessége bizony jól kiaknázható. A HVG Könyvek kötete korunk meghatározó üzleti tanulmánya.

 

 

Vélemények a könyvről:

 

"Az internetes hosszúfarok-jelenség a televízió 50 évvel ezelőtti elterjedése óta a legnagyobb változást hozza a média számára. Chris Anderson mesteri módon mutatja be a görbe csúcsán túl húzódó területet és jelentőségét. Mindenkinek ajánlom, akit érdekel a média - sőt akit érdekel a társadalmunk, és az, hogy merre tart."

 

Rob Glaser
a RealNetworks vezérígazgatója

 

"A technológia és az internet összezsugorítja a világot és összeköti egymással a részeit. A Hosszú farok az első olyan könyv, amely pontos magyarázattal szolgál arról, miért rejlik nagy üzleti lehetőség a piaci rések elérésében."

 

Terry Semef
a Yahoo! vezérigazgatója

 

"Anderson lenyűgözően térképezi fel a digitális technológiák hatására létrejött világ különleges és lényeges vonásait. Nem gazdaságról, hanem gazdaságokról van itt szó. Az ésszerű szabályalkotás és a sikeres üzlet kulcsa egyaránt ezen gazdaságok működésének megértésében rejlik. Az összes többi gazdasági könyvet elfelejthetjük: ez a kötet mindazt tartalmazza, amire szükségünk lehet."

 

Lawrence Lessig
jogászprofesszor, Stanford Jogi Egyetem

 

Tartalom:

 

Előszó
Köszönetnyilvánítás
Bevezetés

 

1. A hosszú farok
2. A sikertermék tündöklése és bukása
3. A hosszú farok jelenség rövid története
4. A hosszú farok piacait alakító három mozgatóerő
5. Az új alkotók
6. Az új piacok
7. Az új ízlésformálók
8. A hosszú farok piacainak gazdaságtana
9. A rövid csúcs
10. A bőségszaru
11. A piaci rések kultúrája
12. A végtelen képernyő
13. A szórakozáson túl
14. A hosszú farok gazdaságának szabályai

 

Zárótétel: A hosszú farok jövője
Tárgymutató
Források és ajánlott irodalom

 

A szerzőről:

 

Chris Anderson a TED elnöke és vezető kurátora. Oxfordban szerzett diplomát, majd újságírónak tanult. Vállalkozóként több mint száz sikeres magazint és weboldalt indított útjára, mielőtt minden figyelmével a TED felé fordult, amelyet nonprofit szervezetével közösen 2001-ben vásárolt meg. A TED szlogenje – „megosztásra érdemes gondolatok” – mára nemzetközi jelszóvá vált. New Yorkban él.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

YjRiYTMxZj
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: