Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Carmine Gallo: Steve Jobs a prezentáció mestere


        

Carmine Gallo: Steve Jobs a prezentáció mestere

Hogyan legyünk őrülten hatásos előadók?

Nincs raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789633040232
Kiadás éve: 2010
Oldalszám: 296
Méret: 145*210
Alapár 3 900 Ft
Ár (nettó) : 3 157 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 315 Ft

Lerántjuk a leplet!

 

Steve Jobs előadásainak titka: egy olyan három részből álló keretrendszer, amely elkápráztatja a közönséget

 

Akár éppen az új iPhone-t mutatja be, akár egy konferencia nyitóbeszédét tartja, Steve Jobs lehengerli közönségét mesteri előadásainak stílusával és lendületével. Nem csak egyszerűen információt ad át: elmesél egy történetet, lendületesen felfest egy képet, megosztja vízióját. Hallgatóságát egy egyedi, inspiráló és felejthetetlen utazás részeseivé teszi.

 

Ön is képes erre, ha a könyv segítségével elsajátítja Jobs azon technikáit, amelyek őt az előadások művészévé tették. Carmine Gallo, a kommunikációs technikákat oktató coach ebben a könyvben Jobs prezentációin keresztül, egy olyan azonnal elsajátítható keretrendszert mutat be, amelynek segítségével Ön is élete legjobb prezentációit tervezheti meg, és adhatja elő.

 

A következőkről lesz szó:

 

Készítsünk egy inspiráló márkatörténetet!

 

Válaszoljuk meg a legfontosabb kérdést!

 

Vázoljunk fel egy pontos, emlékezetes és konzisztens víziót!

 

Tegyük érthetővé a számokat!

 

Szerezzünk felejthetetlen pillanatokat!

 

Készítsünk megragadó diákat!

 

Legyünk a színpadi előadás mesterei!

 

Csináljuk könnyedén!

 

Próbáljunk hatékonyan!

 

Érezzük jól magunkat!

 

Minden egyes fejezetben olyan eszközöket és stratégiákat találunk, amelyekkel már a következő előadásunkban is felhasználhatunk. Steve Jobs ténylegesen elhangzott előadásait felhasználva, a szerző segít felismerni és alkalmazni Jobs technikáit, amelyekkel aztán minket is tátott szájjal fogak hallgatni vevőink, ügyfeleink vagy éppen kollégáink.

 

Hogyan legyünk őrülten hatásos előadók könyv segítségével a szinte a kezünkben tarthatunk bármely hallgatóságot, tömören és egyértelműen átadhatjuk a nekik szánt üzenetet, meggyőzhetjük őket termékünk, szolgáltatásunk értékeiről, vagy ötleteink mellé állíthatjuk őket - egyszerűbben és hatásosabban, mint az valaha gondoltuk volna. Sőt, leseperhetjük a konkurenciát, a lehetséges vevőket tényleges vevőkké tehetjük, a tényleges vevőket pedig rajongókká változtathatjuk.

 

Nem könnyű Jobs nyomába lépni, de ha egyszer elkezdjük használni a technikáit, előadásaink biztosan nem fognak egykönnyen feledésbe merülni.

 

 

Tartalom:

 

Előszó

 

Hogyan győzzünk meg bármilyen közönséget?

 

Első felvonás: A TÖRTÉNET
11. szín - Tervezés papíron, ceruzával 
12. szín - A legfontosabb kérdés 
13. szín - Küldetéstudat 
14. szín - Feliratok Twitter-mintára 
15. szín - Menetrend 
16. szín - Az ellenfél 
17. szín - A hős 
Első szünet: A tízperces szabály

 

Második felvonás: AZ ÉLMÉNY
18. szín - A bennünk rejlő zen 
19. szín - A számok felöltöztetése 
10. szín - „Hihetetlenül intenzív” szavak 
11. szín - A színpad megosztása 
12. szín - Színpadi kellékek 
13. szín - A legdrámaibb pillanat 
Második szünet: Phil Schiller a legjobbtól tanult

 

Harmadik felvonás: PRÓBÁK, VÉGSŐ CSISZOLÁS 
14. szín - A színpad mestere 
15. szín - A könnyedség látszata 
16. szín - Megfelelő jelmez 
17. szín - Papírok nélkül 
18. szín - Az előadó öröme 
Ráadás: „Maradj éhes, maradj kicsit bolond!”

 

Név- és tárgymutató

 

A szerzőről:

 

Carmine Gallo a világ legjobban csodált márkaival rendelkező cégeknek ad előadásokkal, kommunikációs technikákkal és a médiával kapcsolatos tanácsokat. A Businesweek.com állandó szerzője, valamint rendszeres olyan előadások nyitóbeszédeit tartja, amelyeket a legnagyobb amerikai televíziós és online csatornák is közvetítenek. Többek között szerepelt már a New York Times-ban, a Wall Street Journalban és az Investors Business Daily napilapban is. Gallo a san-francisco-i öbölben lakik, és alelnöke volt egy, a világ tíz legnagyobbja közé tartozó PR cégnek.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

YmZkOTliY
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: