Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Bőgel György: Blogvilág - Egy műfaj születése


        

Bőgel György: Blogvilág - Egy műfaj születése

Nincs raktáron

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789639686038
Elérhetőség: Kifutott termék
Kiadás éve: 2006
Oldalszám: 416
Méret: 156*195
Alapár 3 200 Ft
Ár (nettó) : 2 590 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
2 720 Ft

Mi a blog?


Napló? Médium? Életforma? Tartalom? Netán mindez együtt?


És vajon életképes marad-e a Gutenberg-galaxis? Bőgel György naplóját, amelyben a szerző az információtechnológia és a menedzsment aktuális kérdéseinek legjaváról ír, több elemző írás egészíti ki.

 

Ez a könyv nem blogkönyv vagy bloggerkönyv, hanem több hozzáértő ember közös gondolkodása egy nagyon friss tartalom- és hírközvetítő műfajról, amelynek információtechnikai vonatkozásain túl kihatásai vannak a gazdasági életre és személyes infokultúránkra egyaránt. Ezeket a hatásokat - bár a műfaj még nagyon fiatal - máris érdemes elemezni: ezt teszik a könyvünk első részét kitevő tanulmányok. A kötet második részeként közölt blogrészlet, Bőgel György IT-lábjegyzetének kivonata jól illusztrálja a forrásban levő, sokszoros irányultságú blogműfajt - s közben érdekes olvasmányanyagot is nyújt az információgazdaság újszerű témáiban.

 

Tartalom:

 

A kiadó előszava

 

I. ESSZÉK A BLOG KÖRÜL

1. Mi az a blog?

2. Blogtörténelem (Dobó Mátyás)

3. Privát napló és IT találkozása a gépasztalon - egyéni technikai lehetőségek a blogban (Dobó Mátyás)

4. Sokirányú blog - az információs társadalom új eszköze

4.1 A blog néhány társadalmi, gazdasági, politikai és technikai összefüggése (Pintér Róbert)

4.2 A Második Háló megjelenése - internetközösségek, blogoszféra (Szekfű Balázs)

5. Blog és üzlet - blog a gyakorlati vállalati kommunikációban

5.1 Blogüzlet és üzleti blog - avagy mihez kezdjünk a közösségi médiával (Szántó Balázs)

5.2 Céges blogok az üzlet, a marketing, a PR gyakorlatában (Damjanovich Nebojsa)

6. Régi és új (h)arca a médiában - blog és a hagyományos (elektronikus) sajtó viszonya (Pécsi Ferenc)

7. A hvg.hu „Golden Blog" versenyéről

 

II. ÉLŐ PÉLDA

A blogfrásról (Bőgel György öninterjúja)

IT-lábjegyzet - kivonatok Bőgel György blogjából

Név- és tárgymutató

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

YTg2N
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: